Tradiční italské lasagne

moje hodnocení:

4,7

hodnotilo: 241
doba přípravy: 140 minut
počet porcí: 6 porce
počet kalorií: neuvedeno
autor: Recepty

Suroviny

Vložit do nákupu
  • Boloňská omáčka
    • 1
      ks cibule
    • sůl
    • 250
      g rajčata
    • 1
      lžíce olivový olej
    • 1
      stroužek česnek
    • pepř mletý
    • 1
      lžíce bazalka
    • 4
      lžíce červené víno
    • 500
      g mleté maso - hovězí
    • 2
      lžíce rajský protlak
  • Sýrová omáčka
    • 50
      g máslo
    • 50
      g hladká mouka
    • 600
      ml mléko
    • 125
      g sýr čedar
    • 0,5
      lžička muškátový oříšek
    • 12
      ks těstoviny na lasagne

Postup přípravy receptu

Vložit do kuchařky
1
Boloňská omáčka: Olej, jemně nasekanou cibuli a prolisovaný česnek osmažíme do měkka. Vmícháme maso, po zhnědnutí masa přidáme rajčata, rajčatový protlak, víno, bazalku, sůl a pepř. Přivedeme k varu a povaříme na mírném ohni 20-25 minut.

RADA: Jak na domácí kečup?

2
Sýrová omáčka: V hrnci rozpustíme máslo, vmícháme mouku a minutu necháme osmažit. Postupně přidáváme mléko, přivedeme k varu při neustálém míchání, dokud omáčka neztuhne a není jemná. Přidáme muškátový oříšek. Přemístíme omáčku z ohně a vmícháme nastrouhaný sýr. Mícháme dokud se nerozpustí.

RADA: Jak poznat kvalitní máslo?

3
Do pekáčku přijde nejprve vrstva boloňské omáčky, na to sýrová omáčka, pak lasagně, vrstvy opakujeme, ukončíme vrstvou boloňské omáčky a sýrové omáčky navrch. Pečeme v předehřáté troubě na 180 °C 30-35 minut, do mírného zhnědnutí sýrové omáčky, možno nechat déle, pokud omáčka nezhnědne.
Vyzkoušeli recept

Komentáře k receptu

  • Margarita
    Margarita |

    1. 5. 2017 10:56

    Fabrizio, absolutně s Vámi souhlasím!!! Mám také italské předky a recept, který zde uvádíte dělám už dlouho. Děti jsou zvyklé od malička na parmazán, olivový olej, olivy... Bohužel Češi vaří podle zoufalců Babici či Ládi Hrušky. Hlavně, když to nestojí moc peněz a času!!! Grazie e tanti saluti di Brno:o) Margarita

  • Honza
    Honza |

    8. 4. 2017 13:08

    A jak by vase italska babicka delala pizzu? Opravdu by me zajimal recept od tamni starsi generace.. Diky

  • Ivo
    Ivo |

    18. 2. 2017 16:47

    Ano.vyskusal som tvoj "italsky" postup a je omnoho chutnejsi :-) O:-)

  • Fabrizio
    Fabrizio |

    29. 1. 2017 10:55

    Já vždy silim když ctu italské recepty, ale ve skutečnosti jsou české a Ital by se jich ani nedotkl. Jsem původem Ital a má italská babička byla výborná kuchařka. Dělala takovou tu pravou poctivou Italskou kuchyni. Lasagne patřily mezi naše oblíbené. Já se ptám, proč sýr Čedar?? Dává se parmazán!! Rajčatová omáčka musí být jako ragú, tedy zeleninový základ (mrkev, celer, rajčata, cibule) a do toho mleté maso. Sýrová omáčka do lasagni nepatří! Dělá se klasický bešamel. Takže postup je: na dno olivový okej, bešamel, plátky lasagni, ragú, bešamel, parmazán, plátky lasagni, ragú bešamel, parmazán až je poslední bešamel a parmazán. Proč všechno tak komplikujete?? To stejné s Tiramisu a další.

  • Jana
    Jana |

    3. 11. 2016 08:50

    Tradiční, netradiční, jsou výborné :-[ , děkuji za recept.

  • šmakoun
    šmakoun |

    5. 9. 2016 17:53

    eňo ňůno super grande

  • ElenaJ
    ElenaJ |

    15. 5. 2016 17:05

    Je mi jedno, jestli jsou tradiční nebo ne, hlavně že doma moc chutnaly, takže určitě udělám zase ! :-) Výborný recept, doporučuji! :-)

  • Martina
    Martina |

    8. 4. 2016 18:01

    Tento recept je výborný, ale k tradičním boloňským lasagním má opravdu daleko. Chybí zeleninový základ, místo sýrové omáčky tam přijde bešamel - už jen ten čedar v tradičním italském receptu =D ...

  • Grammar nazi
    Grammar nazi |

    7. 4. 2016 23:26

    Pravopis, ne gramatiku!

  • Ivan
    Ivan |

    1. 2. 2016 23:24

    Na kuchaři ch je prave ceněnou to ze umí improvizované. A každému chutná neco jineho. Do každého jídla patri to, co tomu kterému více chuťové vyhovuje.Tisic lidi tisíc chuti. A kdo si osobu je právo určit, ktera z toho tisíce je ta zaručeně dobra ten by se mel asi nad sebou zamyslet

  • Ivan
    Ivan |

    1. 2. 2016 23:21

    Moc se mi libi ze někteří musi za kazdou cenu blbe kritizovat. Kdyz uz je recept super tak si najdeme alespon gramatiku. :'(

  • Tereza
    Tereza |

    26. 11. 2015 17:55

    Vyborné, právě jsem dopekla, a chutnají paradne, pritel sporadal pul pekace na posezeni ;-) :-)

  • Katka
    Katka |

    7. 11. 2015 13:11

    Vynikajuce, akurat som trosku improvizovala podla moznosti v chladnicke...Dala som mlete bravcove, namiesto bazalky tymian, namiesto cedaru parmezan a z pekaca zmizlo vsetko :-P Skvely recept, s velkou moznostou menit a skusat rozne chute ;-)

  • miska
    miska |

    4. 11. 2015 21:01

    recept vyzera uzasne tesim sa az ho zajtra vyskusam :-) hlavne sa tesim na tu omacku s cheddarom mnam a na fotke nezalezi ide o chut..dakujem za recept

  • Kubajs83
    Kubajs83 |

    23. 10. 2015 13:18

    Slecno nebo pani Petro, bohuzel vsude jsem nebyl a vsechno taky neznam, takovy clovek na zemi neexistuje. Ale alespon narozdil o vas, vim co tam prijde a co ne. Jidlo se foti jak je naservirovane hned, ne az za hodinu az vychladne, studene ho nikomu na talir servirovat nebudete. Pletete tady totiz jablka s hruskama dohromady. Nevim jak by se vam libilo, kdybych tady napsal recept na tradicni ceskou svickouvou a misto mrkve bych dal rajcata, misto celeru cesnek, a misto petrzele pomeranc. Tak si nejdrive dejte dohromady co tady nekteri vubec pisete a potom se tady o tom bavte.

  • Petra
    Petra |

    22. 10. 2015 18:55

    Zase jeden pan chytrej co všechno ví a všude byl :-| a pořád lepší blbá fotka než kradená vydávaná za vlastní. Kdyby to vyfotily studený tak jim to pohromadě držet bude bez problému. Teda toho tvého, páč zatím se nikomu žaludek nezvedl až teď po tvém komentáři. Není důležitější jestli to lidem chutná?

  • Kubajs83
    Kubajs83 |

    22. 10. 2015 18:08

    Tradiční Italské lasagne, s Anglickým sýrem cheddar :-D O:-) :-D O:-) :-D, do lasagni nepříjde žádná sýrová omáčka ale bešamel. Vypadá to jako by to už někdo jednou jedl, vůbec vám to nedrží. Do ragů neříjde bazalka ale rozmarýn.

  • Jsem
    Jsem |

    25. 9. 2015 11:24

    O:-) O:-) smiluj se

  • Simič
    Simič |

    14. 9. 2015 19:10

    Já dávám do bešamelu jalovec, muškátový ořišek trochu soli, bobkovy list, a nové koření. Zkuste :-) :-)

  • petra
    petra |

    20. 8. 2015 11:37

    tiez sa mi nezda ani ta besamelova omacka s cesnakom a urcite sunka nie je nic copatri do kategorie zdrave ci pre deti, to uz fakt radsej hovadzie.. ale kazdy jak ma rad :D

  • Evža
    Evža |

    3. 6. 2015 11:38

    je to lasagne né lasagně :-D

  • Tereza
    Tereza |

    17. 4. 2015 11:32

    Lasagne byly moc moc dobré.

  • denisa
    denisa |

    14. 4. 2015 21:38

    Tam vink vobec ani netreba,a ked sa cudujete vsetky tu ze mate len dve vrstvy tak asi mate velke pekace logikaaaaaa

  • roseti
    roseti |

    18. 3. 2015 16:01

    Recept je super, také to dělám podobně, jen do masové směsi (ani bych tomu neříkal omáčka) přidávám lilek, jednu až dvě mrkve a najemno nasytrouhanou bramboru. Pak odděluji vrztvy tak, že mezi masovou směs a bešamel vždy plátek těstovin. No a na závěr místo Čedaru.. jednoznačně parmezán.

  • roseti
    roseti |

    18. 3. 2015 15:58

    Místo hovězího masa nastrouhanou šunku.. fuj mě je špatně. Nebude to tak mastné... taky padám ze židle :-). Špenátové lasagne - vynikající Špenátové lasagne z Globusu... znovu padám ze židle (A to mám globus rád)

  • Babica
    Babica |

    22. 2. 2015 18:11

    No jasny to je hnus fuj jirka babica no a kdyz to neumite tak si zajdete do gloooooobusu narod na hovno :-|

  • kamil
    kamil |

    22. 2. 2015 00:15

    to nejsou kasagne, je smutný že se objevují takové paskvily

  • vvvvv
    vvvvv |

    15. 1. 2015 21:27

    dobrý

  • katka
    katka |

    4. 1. 2015 15:44

    úžesný recept!! výborná sýrová omáčka.. nemůžu vynachválit

  • Simka
    Simka |

    8. 10. 2014 09:19

    Masové omáčky je vždycky málo, proto mezi vrstvy ještě dávám bešamelovou omáčku ( voda, 33% smetana, hl.mouka, sůl, pepř a namačkaný česnek - povařit ). Je to skvělý. Zkuste taky místo mletého masa jen na hrubo nastrouhanou šunku, budou Vám to jíst i děti, co moc nemusí maso, je to lehčí a ne tak mastné. Skvělé jsou špenátové lasagne, které se dají sehnat třeba v Globusu za pár korun. Dobrou chuť ;-)

  • hana kasza
    hana kasza |

    28. 9. 2014 07:42

    chutnalo vyborne

  • Ivetkay
    Ivetkay |

    1. 9. 2014 23:24

    Super recept :) dělala jsem část z čerstvých rajčat a jedny loupaný z plechovky, použila jsem dvoje těstoviny -jedny po 13 plátků- a přidala jsem špenátovou vrstvu :) ...byl toho velký plech a 4 vrstvy :) celkem asi 6 velkých porcí <3 moc nám chutnalo

  • Sobík
    Sobík |

    30. 7. 2014 10:35

    Vynikající :) ;)

  • Pepa
    Pepa |

    12. 7. 2014 14:48

    Zapoměli jsme tam dát maso :-D :-P

  • Dana
    Dana |

    9. 7. 2014 19:16

    Děkuji za recept, naprosto luxusní ;-)

  • Daja
    Daja |

    5. 7. 2014 12:10

    Zajímalo by mne kolik vrstev udělate já jen dvě masa s tímto množstvím,čekala jsem více :-\

  • J.
    J. |

    28. 4. 2014 16:57

    byly výborné :) akorát mi nedržely tvar a byly všude ale to už bude asi chyba jinde :D perfektní recept :)

  • Ondrej
    Ondrej |

    27. 3. 2014 12:07

    Nechapu jak nekdo muze jist EIDAM ..ceskej hnus bez chuti, kterej skripe mezi zubama a jeste ukradli nazev originalnimu Edamu..no kdo nevyzkousel, nepozna rozdil! Kazdopande tenhle recept je klasika, jenom jsem si poupravil, ze misto italskeho vina davam mnou oblibenou Medvedi krev :]

  • JITKA
    JITKA |

    24. 3. 2014 11:57

    Dělám už po druhé, výborné!

  • Jana
    Jana |

    18. 3. 2014 12:52

    Právě jsem je dodělala a jsou naprosto luxusní! Ukládám a určitě budu dělat podle tohoto receptu...Díky moc ;-)

  • Ëlysa
    Ëlysa |

    14. 2. 2014 22:46

    Recept jsem vyzkoušela akorát jsem ho trošku změnila. Místo čedaru jsem dala eidam a ten jsem nastrouhaný dávala i na vrsty omáčky a lasagne jsem dělala z domácího těsta a mému muži to tak velice chutnalo ....měli jsme to k večeři na Valentýna :-)

  • Přítel
    Přítel |

    3. 1. 2014 01:22

    Tak jsme s přítelkyní dělali podle tohoto receptu. Místo Čedaru přišel eidam, ale myslím že to bylo o to lepší. Zapoměli jsme tam dát maso, a musím říct že to bez něj bylo ještě lepší. Takže kdo se po něm moc neutluče, doporučím upéct bez masa. Do trouby horkovzdušné to přišlo místo na 30 minut na 50 minut a bylo to skvělé. Pekáč asi 30x15cm a bylo to na 5 porcí. V jednom se to vaří blbě, pokud toho chcete dělat více najednou. Doporučuji dělat ve dvou.

  • simík
    simík |

    9. 12. 2013 14:47

    Dekuji za skvelý recept, je mi teprve 13 a zvládla jsem ho bez velkých problému. :-) Lasagnebyly trochu méňě rajčatové. :-\ A sýr jsem dala eidam:-) . Bylo to fakt výtecné, doporučuji :-P

  • Martin
    Martin |

    14. 11. 2013 19:43

    V pohodě 3 chlapácké porce

  • Jitu
    Jitu |

    1. 11. 2013 21:45

    Jaké mají být asi tak rozměry zapékací misky? Asi jsem použila moc velkou a měla jsem tudíž jen 2 vrstvy. Ale voní to krásně:)

  • Pavla
    Pavla |

    11. 10. 2013 16:50

    Neví tu někdo pro kolik je to asi osob? :)

  • smolici
    smolici |

    5. 7. 2013 17:09

    určitě ;-)

  • smolici
    smolici |

    5. 7. 2013 17:08

    máme rádi hovězí, ale dětem více chutná vepřové (bůček)

  • smolici
    smolici |

    5. 7. 2013 17:06

    tak to se mi také stalo a vůbec to podle mne nevadí

  • smolici
    smolici |

    5. 7. 2013 17:05

    vím, že to asi moc lidí nepochválí, ale používám strouhaný eidam....a šmakuje

  • smolici
    smolici |

    5. 7. 2013 17:02

    já dávám čerstvá, ale už jsem dávala i loupaná z konzervy a také dobré

  • K.K.
    K.K. |

    4. 7. 2013 12:53

    Výborný, i když časově trochu náročný recept. Na lasagne jsem použila nudlové těsto (30 dkg hladké mouky, 3 vejce, 2 lžíce oleje, troška soli, vyválet na tenko), dávala jsem syrové rovnou do trouby.

  • Lucie
    Lucie |

    22. 6. 2013 07:38

    a z jakého důvodu se do těstovin nebo do brambor sype sůl při vaření? :-D

  • Charlie
    Charlie |

    16. 5. 2013 12:42

    Do originálního receptu se dává mix ricotty a mozzarelly, parmazan pak na posypani ;-)

  • lena
    lena |

    20. 4. 2013 09:38

    mam otázku rajčata jako čerstvá rajčata? :-)

  • Šárka
    Šárka |

    24. 3. 2013 10:05

    máte pravdu, uvařením lasagne určitě naberou slanou chuť :-D

  • Václav
    Václav |

    22. 3. 2013 01:27

    ...nemluvě o tom, že rozdíl mezi mozzarellou a parmigianem je asi jako mezi srpem a kladivem...V.

  • Václav
    Václav |

    22. 3. 2013 01:26

    Myslíte Hanko parmezán (resp. parmigiano)? :-D V.

  • Stěpánka
    Stěpánka |

    13. 3. 2013 14:09

    lasagne jsou výborné,ale jelikož jsem je dávala syrové,nevařila jsem je předem,tak mi to přišlo málo slané,příště trochu osolím bešamel, :-)

  • Lenka
    Lenka |

    11. 3. 2013 21:12

    Hanko,prosím te to s tim cedarem,ja mam intoleranci na mliko,ne na laktozu ale na kazein ktery mliko obsahuje,taky si ho muzu dat?Nebude mi po nem blbe?

  • ájja
    ájja |

    9. 3. 2013 18:00

    Já nevařím sýrovou omáčku, ale jen bešamel (bez sýra) Sýr používám strouhaný nahrubo a prosypávám jednotlivé vrstvy. Kořením oreganem a přidám i koření na špagety. Bazalku taky. Místo protlaku loupaná rajčata.Chvilku před dopečením posypu sýrem i vršek lasagní. Po dopečení nechám odstát tak půl hodiny, aby se rozležely vrstvy a mírně zatuhly.Peču přikryté alobalem 35 minut a deset bez na zhnědnutí.

  • Petr
    Petr |

    2. 3. 2013 20:11

    Když tam dáte Chedar budete to mít mexický, když tam dáte Eidam budete to mít český.

  • Hanka
    Hanka |

    28. 2. 2013 11:29

    vsechno vyborne az na ted cedar. cedar (resp. cheddar) je anglicky (oranzovy) syr a ten do pravych italskych lasagni nepatri. :-X radeji pouzijte mozzarellu, parmesan nebo pecorino. gouda (i kdyz neni italska) je taky dobra, protoze chutove originalu nejvic pasuje. cedar je ale dobry pro alergiky na laktosu. jinak vsechno vyborne.mnam, mnam. ;-)

  • zuzka matulová
    zuzka matulová |

    14. 2. 2013 09:04

    již jsem dělala 2x a vyborne akorat muj muž je teda na zabytí neji žadny jiny syr než eidam a parnicu :-(

  • Kristýna
    Kristýna |

    10. 2. 2013 19:44

    Dnes jsem zkoušela poprvé a musím říct, že jsem lepší nejedla. Vynikají a doporučuji

  • Sash
    Sash |

    9. 2. 2013 13:04

    Dělám dnes podruhé a tenhle recept je absolutně senzační. Jediné, co nedodržuji, je sýr - zaměňuji čedar za parmezán. A je to taky dobrý :-)

  • Kiki
    Kiki |

    4. 2. 2013 23:30

    ahoj všem, chtěla jsem se zeptat, jestli bude velký rozdíl, když místo červeného použiji bílé víno... mam zrovna jedno v ledniče :-)

  • Miška
    Miška |

    3. 2. 2013 11:44

    Tyto lasagne si s přítelem děláme každý týden a jsou výborné, jen místo rajčat dáváme rovnou loupaná z plechovky. Je z nich 6 porcí. Lepší recept není :))

  • Prcina
    Prcina |

    2. 2. 2013 17:43

    Upřímnost nade vše :'(

  • Honzík :*
    Honzík :* |

    2. 2. 2013 17:43

    Dobrá rada !! <3

  • PrdelQa
    PrdelQa |

    2. 2. 2013 17:41

    O:-) O:-) O:-) O:-) O:-) O:-) O:-) Prcám na to ! :-S

  • Honzík :*
    Honzík :* |

    2. 2. 2013 17:40

    seru na to :-$

  • Lucie
    Lucie |

    2. 1. 2013 13:24

    Dobrý den, o víkendu jsem podle tohoto receptu udělala lasagne, pouze jsem zdvojnásobila všechny ingredience kromě lasagní, těch jsem použila i při zdvojnásobení všech ingrediencí 14 ks. Vrstvy jsem měla 4 a celkem mi z toho vyšlo tak 6 hezkých porcí. Tak si typuju, že pokud pojedete dle tohoto receptu, vyjdou vám z toho menší 4 porce, akorát těch lasagní bych osobně použila max. 8. Jediné, co jsem ještě změnila je, že sýr jsem nepřdávala do omáčky, ale vrstvila ho na bešamel, takže i poslední vrstva byla posypaná sýrem. A pekla jsem na skoro hodinu. A ještě dodám, že bešamel jsem míchala dobrých 20 minut, litr mlíka jsem přidávala po malých částech, je to tak lepší. Konzistence by jinak měla být ca jako salko, tak podle toho můžete ještě přidat mouku či naopak dolít mlíko. Udělaly se mi taky trošičku i přes veškerou snahu hrudky, omáčku jsem pak vrstvila přes sítko, takže to není žádný velký problém pak, když se vám to stane. A ještě rada - když je uděláte večer a necháte přes noc uležet, na druhý den uležené jsou opravdu naprosto vynikající. Dělala jsem lasagne poprvé v životě a chlapi se rozplývali :-) tak dobrou chuť!

  • Dana M.
    Dana M. |

    28. 12. 2012 16:32

    Dobrý den, chtěla bych se prosím zeptat, pro kolik je tento recept osob. Nemohu to nikde najít. Děkuji

  • Marta
    Marta |

    8. 12. 2012 16:21

    Dejte klidně vepřové, to bude tučnější ale taky dobré.

  • Ivanke
    Ivanke |

    30. 11. 2012 00:02

    Prosím, dá se použít i jiné maso? Třeba vepřové mleté? Nebo je pro lasagne typické hovězí? Děkujiii:)

  • Petra
    Petra |

    11. 11. 2012 20:24

    Pokud má člověk alergii na určitý druh potravin a chce vařit např. lasagne, musí si suroviny upravit tak, aby mu vyhovovaly. Pro někoho, kdo tohle nechápe, bude jednodušší napsat, že lasagne byly výborné, jen jsem použila delaktozované potraviny, mají stejnou chuť jako laktozované. Lidé, kteří mají alergie zřejmě vaří jako pejsek a kočička, protože si musí upravovat recepty. No, budu se muset nad sebou zamyslet.

  • Anonymous
    Anonymous |

    11. 11. 2012 11:18

    Pokud vam nevadi, ze varite neco jineho, tak muzete pouzit misto masla olej, misto cedaru eidam, misto mleka vodu, vynechat vino popripade pouzit krabicove atd. Vzdyt nekteri "kuchari" to i doporucuji v televiznich sou. Jen musite prejmenovat recept na lasagne dle pejska a kocicky.

  • Petra
    Petra |

    9. 11. 2012 12:19

    Ještě doplňuji - místo másla jsem použila olej, neměla jsem delaktozované máslo.

  • Petra
    Petra |

    9. 11. 2012 12:16

    Výborné. Lasagne nám moc chutnaly. Trošku jsem pozměnila suroviny, protože nemůžu kravské mléko. Vařila jsem ze sojového mléka a kozího sýra (tvrdého na strouhání); víno jsem nepřidávala. Určitě někdy zopakuji.

  • Lucie
    Lucie |

    3. 11. 2012 16:20

    Lasagne byly opravdu dobré, povedly se a chutnaly nám. Víno se nemusí použít a lasagne se nemusí předem vařit.Použila jsem lasagne značky panzani a 45% eidam.

  • Dana Kotlárová
    Dana Kotlárová |

    28. 10. 2012 12:08

    Lazaně byly fakt dobré a ostatním také chutnaly. Doporučuji. Jo a použila jsem eidam, pač jiný v obchodě neměli a taky v pohodě.

  • Darina
    Darina |

    26. 10. 2012 19:49

    Mohu použít normální 30% eidam? děkuju :-\

  • Jíťa
    Jíťa |

    25. 10. 2012 17:13

    Ahoj všichni, kdo chcete kuchtit lasagne. Hledala jsem na hodně stránkách recept, ale žádný se mi moc nelíbil. Vyzkoušela jsem proto tento, protože byl mezi favority. Musím říct, že recept je skvělý a lasagne dokonalý. Fakt nemusíte hledat jiný recept a vyzkoušet to. Těstoviny se dávají zapíct bez uvaření a já jsem zapíkala 50 min. Víno jsem tam nedala ale i tak celkový dojem skvělý. DOPORUČUJI

  • H.
    H. |

    20. 10. 2012 20:09

    famózníííí ;-)

  • bunicina
    bunicina |

    15. 9. 2012 20:25

    super recept, jsou výborné! ;-)

  • mirca
    mirca |

    15. 9. 2012 12:23

    akurát sa chystám urobiť lasagne podľa tohto receptu, ide tam všetko čo má ísť, len by som zmenila syr čedar za parmezán, ktorý tam má ísť a potom nebudete mať ani naťahovací bešamel, určite to nekazte eidamom

  • alla
    alla |

    18. 8. 2012 13:14

    Ja milujem lasagne a robim ich len podla tohoto receptu!! pokial niekomu nechutili, žial, lepšie už nenajde:)) ja som na ne naučila aj moju rodinu, aj priatela, ktory neda za normalnych okolnosti rajčinu do ust a dokonca si ich ešte aj vylepšil podla svojho, zajedal ich rohlikom:)) dneska ich idem robit znova, takže všetkym prajem dobruuu chut :))) <:-) :-*

  • Míša263
    Míša263 |

    17. 8. 2012 18:30

    Zdravím, též jsem vyzkoušela tento vcelku nenáročný recept a moc nám chutnalo, jen jsme nečekali, že to bude tak syté 8-)

  • Andrej
    Andrej |

    22. 7. 2012 15:05

    Zdravím, taktiež som sa vyskúšal a nechal som sa inšpirovať, žial moc mi nechutnali. Pôjdem pohľadať ešte nejaké iné recepty, zatial ma zaujalo pár receptov na http://lasagnerecept.cz/. Niečo skúsim ukuchtiť, uvidíme či sa vydaria.

  • katka
    katka |

    22. 7. 2012 08:41

    používám eidam a dávám ho ještě mnohem více než je psáno :-) a omáčka se mi nezdá lepivá. mám pekáček, do kterého se mi vejdou dva plátky lasagní podélně vedle sebe a jeden naležato nad ně..pak už záleží jak máte pekáč vysoký a kolik vrstev uděláte, ale mě to vychází na dvě vrstvy těstovin a 3 náplně...

  • Teryna
    Teryna |

    21. 7. 2012 16:00

    Recept dělám už poněkolikáté, je skvělý a na lasagne relativně rychlý. Jinak žvýkačkování je klasický projev eidamu. Také jsem dříve žádný jiný nepoužívala, ale je pravda, že není sýr, jako sýr. Pro nás je čedar moc sladký, používáme goudu.

  • Anička
    Anička |

    21. 7. 2012 13:13

    Zdravím, zkoušela jsem lasagne a řekla bych, že se mi moc nepovedly, všechno jsem dělala podle receptu, jenom místo čedaru jsem dala eidam a potom se bešamel tahal jako žvýkačka, tak to byla teda pěkná patlanice, než jsem to naskládala...a bohužel mi teda vyšli jenom 3 vrstvy omáčky a 2 vrstvy lasagní, což je asi dost málo - jak to vychází vám a jak máte velký plech? Chuťově jako dobré, ale ta konzistence nic moc, co mám udělat příště jinak?

  • zuzana
    zuzana |

    13. 7. 2012 13:21

    omackou zacinate

  • Zuzana
    Zuzana |

    13. 7. 2012 13:20

    nevymazavam a vzdy je vse dobre.

  • Heslarka1
    Heslarka1 |

    10. 7. 2012 20:34

    A pekáč se musí nějak vymazávat nebo ne? :-\

  • anoli
    anoli |

    7. 7. 2012 18:11

    Dnes jsem je dělala poprvé a tento recept nezklamal. Výborné. Děkuji.

  • pippiva
    pippiva |

    3. 7. 2012 11:52

    Zacinate omackou :-)

  • Heslarka1
    Heslarka1 |

    2. 7. 2012 21:09

    Jak je to tu napsané, tak si myslím, že to bude velmi dobré ! ;-) .. Jenom by mě ještě zajímalo,do pekáče se dávají nejdříve plátky lasagní nebo ta omáčka? :-\

  • nnln
    nnln |

    27. 5. 2012 22:19

    Opět jsem vařila lasagne podle receptu, manžel si je bere s sebou na služební cestu, "nedopatřením " půlku snědl i na večeři:) Jsou opravdu výborné, nepředvařuji a havně něšetřím na rajčatové omáčce.

  • Natálie
    Natálie |

    17. 5. 2012 08:40

    vyborné, úžasné, každý kdo u nás zkusil, chce jen tohle ;-) jen těstoviny na chvíli ponořím do horké vody, ať malilinko změknou

  • willbee
    willbee |

    12. 5. 2012 12:00

    Doporučuji. Lasagne podle tohoto receptu se velice povedly a chutnaly. Dávala jsem lasagne syrové (=tvrdé) a krásně změkly.

  • Petra
    Petra |

    10. 5. 2012 09:30

    Uzasne mohu jedine doporucit ;-) Uz jsou soucasti naseho jidelnicku , obcas misto masove smesy udelam spenat a jsou taky uzasne :-)

  • petra
    petra |

    10. 5. 2012 09:26

    ja je cca 10minut pred kladenim ponorim do horke vody , trochu zmeknou a uz nepotrebuji tak dlouho v troube :)

  • Tyn.ka
    Tyn.ka |

    28. 4. 2012 12:15

    Právě jsme doobědvali tyto lasagne a připojuju se k pochvalám od ostatních kuchařek a kuchařů.Lasagne jsou vynikající, pláty krásně změknou i bez předvaření, čedar jsem nakonec nepřidávala do bešamelu, ale posypala jím vrchní vrstvu boloňské omáčky asi 10 min. před koncem pečení..Díky za super recept!

  • Míša
    Míša |

    22. 4. 2012 17:14

    neneee, dají se tam klasicky tvrdé :-)

  • Nikol
    Nikol |

    22. 4. 2012 12:17

    CTELA BYCH SE TAKY ZEPTAT? VAŘÍ SE PRED TIM NEBO SE TAM DAJÍ TVRDE? :-)

  • bartíšínek
    bartíšínek |

    21. 4. 2012 14:22

    Mooc dobré! A vcelku jednoduché :-) :-))

  • terda
    terda |

    19. 4. 2012 16:41

    Samotné plátky lasaní se nějak upravují, např. vaří (jako špagety) ??? Nebo je tam skládat normálně tvrdé? :-)

  • nic
    nic |

    16. 4. 2012 17:16

    :-) :-( ;-) :-P :-D :-[ :-\ =-O :-* 8-) :-$ :-! O:-) :'( :-X :-)) :-| <3 <:-) :-S hhhhhhmmmmmmmm

  • Gabcatko
    Gabcatko |

    4. 4. 2012 10:35

    dneska se na ně taky chystám ;-) podle toho receptu jsem dělala už několikrát a jsou opravdu výborné, všichni chválí a hlavně manžel :-D :-D

  • Paja
    Paja |

    31. 3. 2012 13:59

    Tak ja jdu taky na to :D Jen, jsem zapomnela v obchode koupit protlak...kecup bude muset stacit. :-P

  • Katka
    Katka |

    23. 3. 2012 16:56

    tak dnes moje premiéra, doufám že bude všem chutnat... :-) držte palce

  • Aneta
    Aneta |

    22. 3. 2012 12:36

    Vynikající recept , vždy mi chutnají !!! 8-) 8-) 8-)

  • kaaceneckaaa
    kaaceneckaaa |

    17. 3. 2012 07:47

    Nejlepší lasagne jaké jsem kdy jedla. :)

  • mm
    mm |

    4. 3. 2012 10:55

    Lasagne jsou podle tohoto receptu výborné, pokud se dá dvakrát tolik rajčat a protlak také velké balení. Pak je to opravdu lahodné a dělám je již po několikáté. Dávám je normálně na velký hluboký plech a akorát to vyjde.

  • v
    v |

    9. 2. 2012 10:14

    dala som nepredvarene a vsetko bolo v poriadku. super recept, len treba vychytat par chybyciek vzhladom na velkost zapekacej misky, inak chutovo dobre, len trosku malo rajcinove. nabuduce budu akurat :-)

  • Petra
    Petra |

    3. 2. 2012 10:19

    Milujeme je ,jsou uzasne Shift+R zlepší kvalitu vyznačeného obrázku. Shift+A zlepší kvalitu všech obrázků na webové stránce. Shift+R zlepší kvalitu vyznačeného obrázku. Shift+A zlepší kvalitu všech obrázků na webové stránce. Shift+R zlepší kvalitu vyznačeného obrázku. Shift+A zlepší kvalitu všech obrázků na webové stránce.

  • aluska
    aluska |

    26. 11. 2011 13:47

    Jo a ještě dodatek pro ty, kterým se to zdá málo italské...několikrát jsem v Itálii lasane jedla a jen jednou se dalo říct, že byly opravdu dobré...jinak hnusné a plavaly v oleji...co kuchař a restaurace, to trochu jiné lasane....každý dělá takové, jaké mu chutnají. Tak dobrou chuť ;)

  • aluska
    aluska |

    26. 11. 2011 13:37

    Výborné, jen jsem dala asi tak 4x víc rajčat a na vrstvu s masem jsem ještě na plátky nakrájela syrová, besamelu jsem také udělala trochu víc, asi záleží, v jaké míse kdo zapéká. Po upečení byly krasně kompaktní a držely tvar, na řezu vypadaly nádherně a jen se po nich zaprasilo. Ještě jednou mňam ;)

  • Misa
    Misa |

    23. 11. 2011 13:27

    Zkusila jsem uvarit a jsou vyborne. Akorat mi po nakrajeni cele vytekly :( Asi prilis stavy v omacce.

  • amanni
    amanni |

    23. 11. 2011 11:00

    Lazane jsem delala minuly tyden poprve a hned se mi povedli..opravdu vyborne,,neskutecne,vynikajici...vsichni si je chvalili. Snedl se cely pekac do pul hodiny. Jen jsem misto pul kila masa dala kilo...protoze muj pritel...je velkej jedlik masa...a do besamelu dala nastrouhany parmasan...! Doporucuuji opravdu vyborny recept ....jo a lazane jsem predvarila. Dneska lazane delam znovu a tentokrat je skusim dat nepredvarene..tak uvidime? :-) :-)

  • petra
    petra |

    18. 11. 2011 16:53

    uz aby to bylo, jsem zvedava jake budou :-)

  • petra
    petra |

    18. 11. 2011 16:52

    Tak jsem se do toho taky pustila, jsou v troube a uz se na ne moooc tesim :-)

  • Alena
    Alena |

    17. 11. 2011 17:59

    To jsou kementáře k ničemu, radši pište rovnou až bude výsledek, to nikoho nezajímá že už jsou v troubě :-). když sem bude každý průběžně psát: už jsem tam dala všechny ingredience....pak už se to peče....bude to k ničemu :-D. myslím že každého zajímá jenom hodnocení receptu

  • Katka
    Katka |

    1. 11. 2011 13:17

    Lasagne výborné, neměla jsem doma červené víno a tak jsem dala více protlaku...jednu malou plechovku.sýr jsem zamíchala rovnou do bešamelu a myslím, že výsledek je stejný, jako kdybych ho sypala na něj, akorát poslední vrstvu omáček jsem zasypala ještě strouhaným sýrem...a doma měly velký úspěch i bez parmesanu...komentáře typu, že to nejsou pravé lasagne mi přijdou zbytečné..nidko nikoho nenutí podle receptu vařit...a pokud slečna tvrdí, že jí pouze pravé italské lasgne, proč se vůbec zaobírá návštěvou českých stránek s recepty...né každý má peníze na to, aby kupoval pravý parmasan, který je velice drahý...podle mě je to velice povedený recept. ;-)

  • Ivana
    Ivana |

    25. 10. 2011 18:18

    Vážení, zrovna já jsem lasagne nikdy předtím nedělala a opravdu by mě zajímalo, jestli se teda ty samotné lasagne mají nebo nemají spařit? Na krabičce je postup v cizím jazyce, takže opravdu nevím?! Díky

  • nnln
    nnln |

    15. 10. 2011 20:13

    Zajímavé, že já lasagne nikdy nespařím a vždy jsou měkké a výborné.

  • Kvitko1
    Kvitko1 |

    15. 10. 2011 10:31

    také mi vyjdou vždy jen dvě vrstvy těstovin a pečivo k tomu vůbec nepotřebuji, je to výborné :-) .... jinak v Itálii nám vždy dávají mísu s pečivem a to ke všem jídlům :-)

  • petr
    petr |

    15. 10. 2011 09:27

    Recept je dobrý,název a co tu řeší paní nebo snad ještě slečna Renata je slovíčkaření.Kdyby jste byla na odborných stránkách nebo degustacích, chápal bych vaše komentáře, nicméně též uvitám váš recept originálních tradičních lasagnu.A klidně můžete rozepsat přesny postup na kolik stránek chcete s přesným názvem ingrediencí. Pěkný a méně protivný den přeje kuchař Petr, Italský Restaurant Cartellone Hradec Králové 8-)

  • :-)
    :-) |

    7. 10. 2011 20:00

    Pani Eva je nějaká chytrá,prý jde o docela dobrý recept,že už jsem se v životě něco nakuchtila,ale takhle snobsky veřejně dělat chytrou,připadá mi to jak někteří ty rýpalisti v prostřeno,někteří di nevidí ani do úst.

  • Eva Sedláčková
    Eva Sedláčková |

    6. 10. 2011 13:58

    Jde v celku o dobrý recept, správně se dělá bešamel bez sýra, ten se dává na každou vrstvu strouhaný.Navrch má přijít parmazán. Dělám je již spoustu let.Takové ty náhražky sojová drť, anglická slanina, paprika.... to nemá nic společnýho s lasagněma, s tím nesouhlasím!!! :-$ :-$ No, když to někomu chutná, jeho divná chuť. ;-)

  • Renata
    Renata |

    24. 9. 2011 17:56

    Tohle jsou "komentáře k receptu" a ne "dobré recenze"! To, že podle něj vařit nemusíme, to je snad jasné. Tady jde o to, že autor receptu si může dát do pokrmu jakékoli ingredience, ovšem ať ho potom nenazývá "Tradiční italské lasagne"!!! A ještě jeden detail- v popisu postupu nikde nevidím, že by se lasagne nejdříve měly spařit ve vroucí vodě, což je dost důležitá informace!! Takový experimentující člověk opravdu nejsem, abych zkoušela vařit podle tohoto receptu! :-D

  • Míša
    Míša |

    22. 9. 2011 11:42

    ať si každý udělá svůj názor. Nemusíte přeci hned kritizovat :-D Pokud Vám recept nevoní, vařit podle něj nemusíte

  • Kristynka
    Kristynka |

    20. 9. 2011 13:34

    tak jsem to dala do trouby a doufam ze z toho vznikne neco dobreho jinak me tata asi zastreli :-)

  • Petra
    Petra |

    5. 9. 2011 20:11

    Prave je papame a jsou vyborne,klasicke lasagne,jako v restauraci :-D jedine co jsem vymenila ,ze jsem dala rajcata z plechovky,jinak super.... :-D :-* :-* :-*

  • Tereza T
    Tereza T |

    1. 9. 2011 17:24

    Opraveno, díky.

  • pippiva
    pippiva |

    1. 9. 2011 16:44

    Prosila bych poopravit zarazeni :-)

  • pippiva
    pippiva |

    1. 9. 2011 16:43

    Treba jste expert na lasagne :-\ , ale kazdy se sam svobodne rozhodne zda varit podle tohoto receptu ;-) A pro zajimavost - cibuli v Italii mame ;-)

  • milucka
    milucka |

    1. 9. 2011 14:52

    Zas takova hruza to neni pani Lenko. Mate ale asi pravdu, vestina z nas asi nejedla prave lasagne v Italii, a proto uvitame vas recept.

  • milucka
    milucka |

    1. 9. 2011 14:46

    Pani Lenko,vas ten recept musel opravdu rozladit :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

  • lenka
    lenka |

    27. 8. 2011 09:39

    NEVAŘIT!!!!!!!!Tohle jídlo je úplně zkažené!!!!!!!!! Pravé lasagne se dělají jen z těch těstovin,mletého masa,zahuštěné boloňské omáčky,torošku pepře a hlavně ne žádnej ČEDAR,ale PARMAZÁN !!!!!!! a o tamtěch ostatních věcech,který jsou u tohoto pokaženého receptu ani nemluvím (např. cibule v itálii ani není !!!!!!! ) :-$ :-$ :-$ :-$ :-$ :-( =-O =-O :-X :-X :-| :-|

  • ale ne
    ale ne |

    26. 8. 2011 09:25

    tohle vubec nejsou italske lasagne !!!!! polovina ingredienci je tam spatne a zadnej syr cedar se tam rozhodne nedava,daava se tam parmazan,vy jste asi nejedli lasagne v italii!!!!! tohle je uplna hruza!!!!!davam za 5 :-( :-X :-X =-O =-O :-$

  • daniela 16
    daniela 16 |

    13. 8. 2011 13:42

    děkuji za recept. jídlo se mi dělá v troubě :-) a je velmi snadné na přípravu !

  • Ter
    Ter |

    6. 8. 2011 23:06

    Děkuji za recept, právě jsme dojedli a bylo to vynikající!

  • Ter
    Ter |

    6. 8. 2011 20:55

    :) jasně, takže Vám z toho vzniklo něco úplně jiného, než italská kuchyně :D Nahrazovat rajčata a protlak kečupem bych rozhodně nenazývala vylepšováním receptu, spíše jeho degradací.

  • icker
    icker |

    6. 8. 2011 00:24

    jak můžete doporučovat něco co jste nejedla. Vždyť podle toho co píšete jste neměla vůba ec pravé lasagne ale chuťově něco úplně jiného. Kari, kečup, čínské koření a kuřecí nudličky musí mít uplně jinou chuť než rajčata rajský protlak a mleté maso.

  • Andrea25
    Andrea25 |

    24. 7. 2011 18:41

    Dělala jsem to poprvé mým rodičům a kamarádům a byla veliká pochvala vřele doporučuji. ;-)

  • juan
    juan |

    24. 7. 2011 14:15

    ta čeština :-P

  • martina
    martina |

    20. 7. 2011 08:50

    víkend, vyjde :-)

  • honza
    honza |

    15. 7. 2011 17:13

    ty jsi úplně vymazaná, fuj, to už nejsou lasagne, ale úplně jiné jídlo--- :-$

  • lucinka
    lucinka |

    29. 6. 2011 16:43

    ahoj všem chystám se je dělat na výkend mamka bude mít narozky takže mi to to jádlo příjde super navíc milujeme těstoviny a lazagne nejdla tak že doufám že to víjdě pak vám písnu držte palečky s pozdravem Lucie O:-) 8-) :-*

  • Janinka
    Janinka |

    25. 6. 2011 18:00

    Zdravím. Recept je výborný, jídlo ještě lepší :-* Dnes jsem ho dělala k obědu, myslela jsem si, že zbyde i na večeři, ale už nezbylo. Osobně jsem si recept trošku vylepšila - místo mletého masa - kuřecí prsa - nudličky, ne protlak, ale kečup, bez rajčat, koření kari , Čína a pikantní křidýlka. Sůl a pepř jsem nepoužila. Lasagne jsem ještě před zapékáním vařila - cca 5 minut. Bazalka s petrželkou na ozdobu a slavila jsem úspěch. <3 Díky za recept. Všem moc doporučuji a kdo tento recept nevyzkoušel, ať to neprodleně napraví :-)

  • V.
    V. |

    21. 6. 2011 21:52

    Chystám se je o víkendu vařit a ráda bych věděla zda mám lasagne uvařit ve vodě před zapékáním.

  • Hovi
    Hovi |

    7. 6. 2011 22:43

    Tak nakonec lahůdka, byla i pochvala... Doporučujeme... ;-)

  • Veru
    Veru |

    7. 6. 2011 21:41

    Hovi je nejlepší kuchař, už nevařím....delicious!!!

  • Hovi a Verča
    Hovi a Verča |

    7. 6. 2011 20:39

    Je to v troubě tak uvidíme jestli se to vyvede O:-)

  • david
    david |

    4. 6. 2011 10:27

    je s tím prace,ale stoji to za to......... :-P hamy nami mami...... ;-)

  • Eliška
    Eliška |

    13. 5. 2011 08:08

    recept na lasagně jsem vyzkoušela a můžu jej doporučit- jednoduše vynikající

  • Dana
    Dana |

    10. 5. 2011 13:42

    tak ty zítra skusím.Vypadají báječně.Mńam ;-)

  • Lenka
    Lenka |

    22. 4. 2011 17:59

    Dělala jsem je úplně poprvé přesně podle receptu a byly báječné! Přítel si ještě 3x přidal. Jen to chce vychytat správně velkou mísu.

  • marta
    marta |

    20. 4. 2011 08:30

    Nikča to vystihla naprosto přesně, jelikož pane asi nevaříte, ale sedíte u netu a vymýšlíte blbiny asi na to vaření by vám zbyl i čas. Uvařte si co vám chutná a mladý dejte čas, aby se to naučila. Láska sice prochází žaludkem, ale není to všechno. =-O

  • Nikola
    Nikola |

    9. 4. 2011 11:51

    Udělejte si je sám a nemusíte nedávat na kuchařku ;-)

  • xxx
    xxx |

    4. 4. 2011 19:40

    nauč se vařit a udělej si je sám ;-)

  • nnln
    nnln |

    31. 3. 2011 09:21

    dělám z 500g balení a vždy pár plátků zbyde. ale záleží i na tom jak moc se dává omáček.

  • Katka
    Katka |

    30. 3. 2011 21:04

    Můžu se zeptat na kolika gramové lasagne je tento recept? Děkuji :)

  • Zuzeeec
    Zuzeeec |

    26. 3. 2011 12:29

    Naprosto dokonalý receptík, velká pochvala, moc děkuji. I náš táta, který těstoviny nemusí si je chválí... :-) Takže dnešní oběd?! Jasná volba... :-)

  • Katull
    Katull |

    19. 3. 2011 19:01

    Miluju lasagne a je to pro tenhle web přímo stvořený recept !! Taky by jsme sem nějaké lasagne ,,šoupla " :-D Vůbec celá Itálie má bohatou kuchyni a v tom ji tolik obidvuji mimo jiných světových značek na hadříky !! :-D

  • smolici
    smolici |

    19. 3. 2011 15:59

    znovu musím pochválit, podle receptu jsem je dělala podruhé a opět velká pochvala. Dala jsem tentokrát více sýra do sýrové omáčky a musím říct, že to bylo ještě lepší než minule. Lasagne dávám syrové-nepředvářím, i tak krásně změknou. Děkuji moc za recept!!! :-)

  • Joey
    Joey |

    11. 3. 2011 12:25

    no vcera to upekla mlada v kuchyni puch ze by jeden pad, omacka slana vsechno plavalo v oleji a lasane tvrdy jak sutr, tak jsem syrovo-masovou hmotu oskrabal a snedl s pecivem do pul hodiny mi bylo zle od zaludku :-$ . Poradte co s tim? Vymenit kucharku?

  • gekon
    gekon |

    8. 3. 2011 08:19

    lasagne předem chvíli povař

  • nnln
    nnln |

    20. 2. 2011 19:13

    dělala jsem podle receptu, jen do omáčky přidala nakrájenou papriku, máme ji rádi.. ale lasagne jsem nepředvařovala, dospod dala sýrovou omáčku a lasagne i tak krásně změkly.. možná záleží na značce, na těch mých bylo napsané, že je možno předvařit, ale nebylo třeba.. a lasagne byly výborné:) a to nemám jinak těstoviny ráda..

  • hanimira
    hanimira |

    20. 2. 2011 18:31

    Já žádně nikdy dopředu nevařím, dospod dám boloňskou omáčku, dělám jí trochu více, a lasagne se v ní krásně "uvaří".

  • hanimira
    hanimira |

    20. 2. 2011 18:30

    Děláme je doma dle toho receptu už několik let a můžeme se po nich utlouct ;-)

  • Ella
    Ella |

    17. 2. 2011 14:25

    Jsou dva druhy - ty, které se musí před pečením uvařit a které ne. Potřeba si to pohlídat :p

  • Jája
    Jája |

    15. 2. 2011 13:35

    Lasagne jsem vyzkoušela, držela jsem se postupu a já i můj přítel jsme si pochutnali. Takže doporučuji a známkuji 1 ;-)

  • Anonymous
    Anonymous |

    13. 2. 2011 15:24

    moc dobre. jen nevim, proc v receptu chybi mnozstvi a ani seznam ingredienci neni kompletni

  • Jan
    Jan |

    12. 2. 2011 12:01

    Lasgne sou testoviny......museji se pred zapecenim uvarit ve slane vode + olej aby se neslepily.....hone zdaru pri dalsim pokusu ;-)

  • Vojtěch
    Vojtěch |

    9. 2. 2011 13:36

    skoušel jsem to a dopadlo to katastroficky zaprvé mi vyšlo boloNśké omáčky jenom na jednu vrstvu a to sem delal podle receptu za druhé kdys sem to dal péct a vytáhl zjistil jsem že jsou všechny lasagne tvrdé nevíte někdo jak to udělat aby byly krásně měkoučké ? dekuji :-)) ;-)

  • Marquette
    Marquette |

    7. 2. 2011 18:05

    Skvělý recept..jenom dávám ještě navrch nakrájená kolečka mozzarely aby to bylo ještě jemnější. V troubě to pak pěkně hnědne a dodá tomu ještě větší šmrnc. Doporučuju!

  • Kvítko
    Kvítko |

    6. 2. 2011 13:03

    Výborné!!! <:-)

  • Tereza76
    Tereza76 |

    30. 1. 2011 14:11

    Drzela jsem se receptu, akorat jsem misto mleka dala smetanu a creme fraiche a bylo to vyborne ! Doporucuji pri vyrobe omacek pridat na mnozstvi surovin, aby jste ke konci nemuseli setrit ;-) .....Davam 1 a pisu si k oblibenym !

  • smolici
    smolici |

    30. 1. 2011 09:47

    opravdu výborné...mlaskaly i, jinak vybíravé, dětičky!! :-)

  • jája
    jája |

    29. 1. 2011 21:37

    Ještě jedna zkušennost: jsou lasagne , které se předvařovat nemus - instantní. Do sýrové omáčky dávám šlehačku + mléko, pak jsou velmi jemné, no a muškátu opravdu jen špetku.....

  • ja
    ja |

    29. 1. 2011 16:10

    Ja je taktez chvilku povarim, jen aby byli lehce ohebne.....

  • jája
    jája |

    28. 1. 2011 22:41

    lasagne predem chvilku tak do 5 min povřte. Já vařím se lžící olivového olije + sůl. Pal scedím a proliju studenou vodou. Takto vařím všechny těstoviny. =-O

  • Vít
    Vít |

    25. 1. 2011 21:18

    Tak jsem dnes dělal lasagně poprvé podle nějakého receptu a ne podle fantazie. Musím uznat, že tento recept má taky něco do sebe, jen toho muškátového oříšku bych tam dal asi méně. Ta půllžička je až moc výrazná a přebíjí ostatní chutě..

  • vít
    vít |

    25. 1. 2011 20:35

    Ne, nevařit!! Ony se vlastně uvaří mezi tou náplní..

  • tryskomys14
    tryskomys14 |

    25. 1. 2011 12:48

    Jelikož jsem lasaně ještě nikdy nepřipravovala, chtěla bych se zeptat zda se před zapékáním ještě vaří, nebo se tam dávají neuvařené. Děkuji za odpověď.

  • Ilona
    Ilona |

    19. 1. 2011 10:51

    Jsou skvělé. Dělám pravidelně ;-)

  • Giggles
    Giggles |

    18. 1. 2011 13:38

    Jenom bych se chtěla zeptat, jak velký by měl být pekáček? Nechci, aby z toho byla placka ;-)

  • Pavel N.
    Pavel N. |

    14. 1. 2011 19:47

    Vyzkoušeno, výborné!!! Zítra se je chystám znovu udělat, tentokrát s hovězím masem (předtím jsme je měli párkrát s vepřovým). Rajčata dávám teď v zimě konzervovaná, nejlepší jsou pravá italská (třeba Valfrutta, ale jsou dražší...), sýr obyčejný eidam... Do boloňské omáčky ještě dávám trochu maggi pro lepší chuť a víc česneku (2 - 3 stroužky).

  • Jana Zimmerová
    Jana Zimmerová |

    14. 1. 2011 16:43

    Jsou perfektní. Dávám za jedna!!!!!!

  • Jane
    Jane |

    14. 1. 2011 09:57

    Ahoj, je to asi podle značky těstovin, některé se musí předvařit, některé ne. Já je nepředvařuju a jsou krásně měkkoučké. :-)

  • Jane
    Jane |

    14. 1. 2011 09:55

    Ahoj, dávají se minimálně 3 vrstvy, podle pekáčku, jak je vysoký :-)

  • petrus.st
    petrus.st |

    11. 1. 2011 10:55

    vyzkoušeno, perfektní :) akorát jsem místo neitalského čedaru dala ještě neitalštější eidam, přesto všem chutnalo :-)

  • Vláďa
    Vláďa |

    9. 1. 2011 20:52

    ahoj,včera jsem dělal lasagně a dával jsem plátek lasagní-šunku-PL-an.slaninu-PL-sýr a opakoval to dokavad jsem měl potřebné věci,po půl hodině jsem je vyndal z trouby ale dopadlo to hrozně,vzhledově za 1 ale tvrdý jak kámen.uvařený jen uprostřed,oktaje prostě tvrdý...

  • Vláďa
    Vláďa |

    9. 1. 2011 20:47

    mám jede dotaz ohledně lasagní,dává se jen jedna vrstva lasagní (jeden plátek) a nebo víc,včera jsem je dělal a dopadlo to hrozně.kolik vrstev se dělá?! díky O:-)

  • Andy
    Andy |

    9. 1. 2011 12:02

    :-\ čedar zrovna není TYPICKÝ italský sýr!!!! Do tradičních lasagní se dává parmazán jako poslední vrstva....

  • Ella
    Ella |

    8. 1. 2011 11:22

    Ňaminka-všem doporučuji :-*

  • Adélka
    Adélka |

    7. 1. 2011 13:20

    Jen jsem se chtěla zeptat, zda mají být lasagne předvařené,nebo zda se dávají do pekáčku syrové. ... Mockrát děkuji..už se moc těším, až je podle tohoto receptu uvařím.:-) ;-)

  • Jitka
    Jitka |

    6. 1. 2011 14:32

    Recept jsem vyzkoušela a opravdu vynikajicí ,,,,už ted se rodina ptá kdy bude zase taková dobrutka na talíři

  • Maja
    Maja |

    5. 1. 2011 21:51

    Vynikající,právě upečené !!! :-*

  • Věrka
    Věrka |

    8. 12. 2010 17:01

    Tak jsem tento recept vyzkoušela, a hned se po něm zaprášilo:) Moc chutné!

  • Hanka
    Hanka |

    20. 11. 2010 15:08

    To je dokonalé! Poprvé jsem si troufla na lasagne, dopadlo to úžasně a měly velký ohlas. Hned jsem předávala recept. Děkuju a doporučuju!

  • Syslisko
    Syslisko |

    20. 11. 2010 11:59

    Vynikající recept......je to výborné mňamko,skvělá chuť.Všem doporučuji..... :-) :-) :-)

  • Lucka
    Lucka |

    18. 11. 2010 15:38

    bylo to výborné ... jen asi příště udělám dvojtou dávku nebo to dám do mrňavýho pekáčku :-)

  • Jarka
    Jarka |

    14. 11. 2010 13:35

    Lasagne jsou výborné. Jen doporučuji čerstvá rajčata dopředu oloupat a nedávat lasagne na sebe, vždy jen jednu vrstvu, jinak nezměknou.

  • evka..:D
    evka..:D |

    26. 10. 2010 21:15

    hmm,zkusim uvarit ..!!:D velice mne laka ..!!!!! :D:D mnam :-) ;-) :-P :-*

  • Vojtěch
    Vojtěch |

    25. 10. 2010 20:27

    je to nejlepsi basta co jsem kdy jedl <3

  • Lukas
    Lukas |

    25. 10. 2010 14:35

    Večer budu vařit, díky za recept...moc se těším...jistě to bude bašta :-)

  • hanimira
    hanimira |

    15. 10. 2010 12:04

    Zbožňuji je, děkuji za recept

  • Aellen
    Aellen |

    14. 10. 2010 14:30

    Vařím Lasagne často a toto je jeden z receptů, které mi chutnají najvíc, jsou naprosto úžasné!

  • Smíšené pocity??
    Smíšené pocity?? |

    13. 10. 2010 15:05

    <3

  • m
    m |

    13. 10. 2010 15:04

    :-D :-D :-) :-( ;-) :-P :-P :-D :-[ :-\ =-O :-* 8-) :-$ :-! O:-) :'( :-X :-)) :-| <3 <:-) :-S

  • Karolina Botlova
    Karolina Botlova |

    23. 9. 2010 12:12

    Dělám je už dlouho stejně.jen misto sýrové omáčky dávám bešamelovou ae je to uplně to samé..opravdu vynikající chut.můj přítel je takle miluje a tata se jich také nemohl nabažit.ume 1*

  • Alice Nušlová
    Alice Nušlová |

    13. 9. 2010 21:07

    Delikátní záležitost, díky :-)

  • Jana Hejdová
    Jana Hejdová |

    18. 8. 2010 11:14

    Vynikající! Příště budu vařit lasagne znovu podle tohoto receptu :)

  • kristýna mezerová
    kristýna mezerová |

    21. 7. 2010 20:12

    Nemám slov. Před pár dny jsem se vrátila z Itálie a po zjištění, že to bez lasagní nevydržim, jsem se konečně odhodlala je udělat sama. Jsou úžasný... Jako v Itálii :-)

  • Blanka Suarezova
    Blanka Suarezova |

    22. 6. 2010 00:48

    Jednu vrstvu bolonske omacky muzete nahradit varenym, ochucenym spenatem, chutove dobra kombinace.

  • Dagmar Suchomelová
    Dagmar Suchomelová |

    4. 6. 2010 23:34

    Výborné, už poněkolikáte na vyžádání upečené:-)Taky jsem nedávala červ. víno, přesto byly moc dobré. Přesně jak píše Pája, lasagne není vůbec třeba vařit předem. Naskládala jsem je syrové do pekáčku a byly perfektní.Opravdu bezva recept!

  • Pája S
    Pája S |

    20. 5. 2010 13:28

    Katko,prostě kupte jakékoli Lasagne (nej jsou italské)a bez jakého-koli vaření je naskládejte tak,jak je v popisu.:-)

  • Katerina Svabkova
    Katerina Svabkova |

    20. 5. 2010 13:14

    prosim, ktere lasagne mam pouzit?a mam je nejak predvarit?díky za odpověď

  • Zuzana Bezdíčková
    Zuzana Bezdíčková |

    28. 4. 2010 11:57

    Musím dát za 1, opravdu výborné. Neměla jsem sice doma červené víno, ani muškátový oříšek, ale i bez toho byly vynikající! Bešamel jsem dělala místo z mléka ze smetany na vaření a nemělo to chybu.

  • Jana Zimmerová
    Jana Zimmerová |

    13. 4. 2010 13:29

    Za 1. Výborné

  • maru hlinková
    maru hlinková |

    11. 4. 2010 19:47

    Byly vynikající! Do mletého masa jsem přidala sojový granulát, což nikdo nepozná :-) a všichni si pochutnávali. díky,budu dělat zas a zas

  • Petra T.
    Petra T. |

    31. 3. 2010 11:23

    Opravdu vynikající, děkuji za inspiraci a dávám 1*

  • Jana Sochová
    Jana Sochová |

    29. 3. 2010 13:21

    Velmi dobrá verze lasagní.

  • Jaroslava Kestřánková
    Jaroslava Kestřánková |

    3. 3. 2010 22:52

    Lasagne jsem dělala teď o víkendu a měli úspěch. Recept opravdu doporučuji, moc jsme si pochutnali.

  • Irena Maderová
    Irena Maderová |

    26. 2. 2010 12:29

    Lasagně děláme rádi a milujeme je , mám trochu jiný recept, ale tyto budou moc dobré , já jen nahoru ještě nasypu parmazán, on dodá tu správnou chuť, těším se, že vyzkouším tento recept a dám vědět

  • Pája S
    Pája S |

    5. 2. 2010 20:19

    Výtečné a velice chutné.Sýr jsem nedávala do bešamelu,ale mezi vrstvy a pak nakonec.Za 1.Dovolím si přidat fotku.:-)

  • Renata Fajmonová
    Renata Fajmonová |

    4. 2. 2010 07:10

    Díky moc za tento recept. Tyto Lasagne jsou více než super. Vařila jsem je z této dávky - bohužel to nestačilo. Příště toho musím uvařit aspoň dvakrát více. Opravdu můžu vynachválit tento recept a její majitelce vřele poděkovat :-)

  • Hana Dajdová
    Hana Dajdová |

    30. 12. 2009 16:32

    Tak jsem tyto lasagne upekla k večeři a sklidila jsem nevídaný úspěch. Nemám troubu, takže jsem pekla v remosce, ale i tak byly naprosto geniální. Hned byly zařazeny mezi pravidelné recepty. Opravdu mohu jen doporučit.

  • Michaela Fialová
    Michaela Fialová |

    14. 8. 2009 13:42

    Opravdu výborné lasagne, a aby to bylo rychlejší, můžeme místo sýrové omáčky strouhat po vrstvách jen sýr

  • Táňa K.
    Táňa K. |

    29. 4. 2009 13:12

    Káťo, díky Vašemu receptu jsme měli naprosto skvělý oběd. Moc jsme si pochutnali. Dávám velkou 1.

  • Sarka Honzakova
    Sarka Honzakova |

    26. 4. 2009 15:11

    Vkládám úpravu receptu na tzv. LASAGNEFLEKY :-)Potřebujte lasagně udělané podle tohoto výborného receptu, u kterých se vám omylem podaří přesolit boloňskou omáčku a zjistíte to až po zapečení, dále v nesolené vodě uvařené další těstoviny, kousek masa z mražáku, které nakrájíte či namelete a opečete na cibulce, okořeníte ale nesolíte a dáte trošku kečupu. Vychladlé lasagně roztrháte na kousky, smícháte s neosolenými těstovinami a nesolenou masovou směsí. Chvíli znovu zapečete. Pokud byla omáčka přesolená hodně, zalijte nesolenými vajíčky a zapečte, až vejce ztuhnou ;-) Takhle jsme dnes obědvali. Bála jsem se, že už to nic nezachrání, ale moc jsme si pochutnali. Dcera dokonce chce, ať to tak dělám pravidelně, z toho soudím, že originál musí být mňam :-) Jediné štěstí, že jsem je dělala už včera večer a dnes měla čas je "zachránit", jinak bychom je až večeřeli. Zkusím příště neimprovizovat a pak regulérně ohodnotím.

  • Jana Fialová
    Jana Fialová |

    25. 3. 2009 12:11

    Tak já doma dělám velice podobné, jen bez toho vína a místo bešamelu dávám rovnou sýr a musím souhlasit, jsou výborné! Jen do boloňské omáčky přidávám kostku masoxu, dodá masu ještě lepší chuť. :-)

  • bara bara
    bara bara |

    20. 3. 2009 20:13

    Mila Katko,pracovala jsem v nejmenovane italske restauraci,ale ani tam jsem nejedla tak bajecne Lasagne jako jsou ty vase.Klobouk dolu.......skvely recept

  • Klára Depiaková
    Klára Depiaková |

    25. 11. 2008 12:33

    Katko dělala jsem o víkendu lasagne podle vašeho receptu a byly výborné, už se těším, až je budu zase dělat :-)

  • iva stockingerova
    iva stockingerova |

    23. 11. 2008 13:30

    Dnes jsem je dělala k obědu-vynikající a super. Zaslouží si 1*.

  • hana Valentová
    hana Valentová |

    12. 10. 2008 19:10

    Tak mám vyzkoušeno a super!!! Doporučuji vyzkoušet...

  • Mirka P.
    Mirka P. |

    12. 10. 2008 12:35

    Ano, syrové.

  • hana Valentová
    hana Valentová |

    12. 10. 2008 10:00

    Prosím vás, ty pláty dám tvrdé, syrové??

  • Mirka P.
    Mirka P. |

    5. 10. 2008 17:59

    Super, přesně podle receptu. Dávám 1. Myslím si, že je ideální taková velikost pekáčku, aby se na jednu vrstvu vešly 4 pláty.

  • Simona Bejvlová
    Simona Bejvlová |

    25. 9. 2008 21:08

    Naprosto epesní záležitost :o)

  • Simona Bejvlová
    Simona Bejvlová |

    25. 9. 2008 21:06

    Naprosto epesní záležitost :o)

  • Aneta Spěváková
    Aneta Spěváková |

    10. 9. 2008 14:45

    Včera jsem zkusila nové "ozvláštnění". Ještě před přidáním rajčat a rajčatového protlaku jsem do masové směsi vmíchala na kousky nakrájený lilek, zelenou papriku a 1,5 lžíce vinného octa (víno nebylo). Mělo to úspěch.Dobrá alternativa je také použít špenát a kuřecí maso ve smetanové omáčce se sýrem :)

  • Vera Sacripanti
    Vera Sacripanti |

    17. 8. 2008 18:16

    Testo na lasagne: 4 vejce a hladka!!mouka.Muzete to delat od oka.Melo by to byt tuzzsi testo jako na nudle.Nechte ho odpocinout v mikrotenovem sacku asi 15 minut.Bude se vam lepe valet.Pak vyvalet tence (jako na nudle),nakrajet na obdelniky a kratce,velmi kratce povarit.Vyndat a okamzite namocit do studene vody.Osusit a je pripraveno k zapeceni..

  • jindřiška ševčíková
    jindřiška ševčíková |

    10. 7. 2008 11:38

    Výborný recept,dělala přesně podle návodu.Lasagne jsem dala syrové.Jen bych dala příště trošku více sýra.

  • ladislava staffenová
    ladislava staffenová |

    16. 6. 2008 19:34

    díky,určitě se po ní podívám.L.

  • Evangelina Ciprová
    Evangelina Ciprová |

    16. 6. 2008 18:18

    Paní L. Staffenová. Mouku, o které se zmiňujete, koupíte v Makru. Myslím, že ve stejné uličce, co mají rýži a těstoviny.

  • Olga Malá
    Olga Malá |

    11. 6. 2008 10:51

    Děkuji.Taky bych je kupovala ale když si představím kolik toho moji chlapi sežerou (jinak to nejde říct),tak bych za chvíli přišla na mizinu :-)

  • ladislava staffenová
    ladislava staffenová |

    9. 6. 2008 13:07

    Paní Olgo,v říjnovém vydání časopisu Apetit z r.2006 je recept na lasgne podle italského šéfkuchaře,pod názvem Lasagne krok za krokem. uvádí recept Zapečené lasagne a na ně má tyto suroviny: 1 kg hladké 00 mouky (nebo pravé italské farina superfina - jen kde ji sehnat :)),dále 10 celých vajec + 2 žloutky,malá sklenka olivového oleje. Především dle autora záleží na kvalitě mouky a vajec.Postup výroby už asi znáte.Jelikož podle údajů v r.2006 vařil na Vinohradech v restauraci Aromi,pochází z italskéhoLe Marche a jmenuje se Riccardo Lucque,tak asi ví o čem mluví. Pokud byste chtěla celý recept,mohu jej opsat a poslat.Dobrou chuť :-)) Já z pohodlnosti si kupuku už hotové,ale domácí...no jsou domácí.L.Stf.

  • Olga Malá
    Olga Malá |

    9. 6. 2008 12:37

    Zdravím,poradí mi někdo jak si udělat těsto na lasagne sama?Hledala jsem na internetu a našla - jednou je dělali z hrubé mouky,pak z polohrubé a i ta hladká se našla , tak jsem z toho nějaká zmatená.

  • Gabriela Pawelková
    Gabriela Pawelková |

    12. 5. 2008 12:06

    Včera jsem poprvé dělala lasagne podle vašeho receptu a byly opravdu vynikající, všichni jsme se jen olizovali :-) určitě budu dělat častěji, u mě 1*

  • Jarka O.
    Jarka O. |

    6. 5. 2008 17:54

    Dělali jsme je dnes s dětmi na kroužku vaření, dokonce jsme dělali i vlastní těsto, protože jediné syrové lasagne u nás mají v Albertu a jsou děsně drahé - kolem 70-ti Kč. Chutnalo nám. Recept jsem už hodnotila sama za sebe, takže další jedničku dát nemůžu:-(

  • Hana Čechlovská
    Hana Čechlovská |

    5. 5. 2008 11:31

    Jsem úplný začátečník.Lasagne jsem nikdy nedělala a ani nejdla.Příprava omáček byla snadná, ale když jsem vše naskládala do zapékací misky, trochu mě vyděsilo, že píšete 12 listů a já použila asi 5. Víc se mi nevešlo. Nevěděla jsem zda jsem neudělala něco špatně. Ale ve finále jsem zjistila, že je vše v pořádku a že je to velice výborné. Jen souhlasím s názorem, že boloňské omáčky vyjde málo a také, že se těstoviny nemusí předvářet. Dávám 1*

  • jesterka
    jesterka |

    16. 3. 2008 22:16

    Uz po treti mi manzel tyto lasagne uvaril, a zase se povedlo. Je to pro nas svatecni jidlo. Chvalim recept, ale hlavne i manzela :-)

  • ALENA ROSENKRANZOVÁ
    ALENA ROSENKRANZOVÁ |

    16. 3. 2008 16:23

    Podle Vašeho receptu jsem lasagne dělala již na přání dcery několikrát. Zařadila je mezi svoje nejoblíbenější jídla. Jsou výborné. Dáváme 1*.

  • Linda Prochazkova
    Linda Prochazkova |

    5. 3. 2008 13:37

    nic uzasnejsiho jsem v zivote nejedla, i muj pritel "zaryty masozravec" se olizuje jeste ted a chce je uvarit znovu a znovu..diky

  • Filip H.
    Filip H. |

    22. 2. 2008 08:54

    Dělal jsem lasagne poprvé a podle tohoto receptu.Všichni mi je pochválili...super

  • sosi
    sosi |

    14. 2. 2008 20:04

    Vynikajuce!!!

  • Berenika B.
    Berenika B. |

    11. 2. 2008 19:14

    Výborný, moje první lasagne a sklidily vele úspěch, moc děkuju za recept!

  • klara blablabla
    klara blablabla |

    5. 2. 2008 11:33

    ale joooo bylo to dobryyy

  • veronika fiserova
    veronika fiserova |

    5. 2. 2008 10:22

    Moc dobré. Ikdyž žádná dieta. :o) Veronika

  • František Pazdera
    František Pazdera |

    3. 2. 2008 23:22

    vynikající recept, dělávám podobně, jen do základu Boloňské omáčky kromě cibule smažím i nastrouhanou kořenovou zeleninu a česnek k závěru na plátky a další rozmačkaný pak do masa

  • Barbara Riedlova
    Barbara Riedlova |

    3. 2. 2008 16:08

    Vynikajici! Muj pritel je Francouz a tudiz ma hodne vybiravy jazycek, hned tak ho neco nenadchne, ale po dnesnim obedu prohlasil, ze to bylo vynikajici. Moc dekuji, budu urcite delat pravidelne.

  • kristina bleta
    kristina bleta |

    30. 1. 2008 12:46

    Terezo, dovoluji si s Vámi nesouhlasit. Jsou lasagne, které se nevaří a také takové, které se vařit musí. Záleží na tom, jaký polotovar koupíte.

  • Maki
    Maki |

    30. 1. 2008 12:44

    Já jsem je nevařila, a peču taky v horkovzdušné troubě.A musím říct že druhý den jsou ještě lepší

  • simie ee
    simie ee |

    25. 1. 2008 14:26

    mnam mnam to je bastaaa

  • simie
    simie |

    25. 1. 2008 14:24

    ueeee

  • Tereza J.
    Tereza J. |

    25. 1. 2008 10:20

    Lasagne sa dopredu nevaria, musí sa tam dať toľko omáčky a tak piecť, aby tie pláty cesta krásne zmäkli.

  • iva nemcova
    iva nemcova |

    24. 1. 2008 19:28

    Pavlinko,lasagne dejte varit predem. 5 minut do varici slane vody,pak slijte adejte okapat .Mam horkovzdusnou troubu a pecu je nezakryte.Ale pak zalezi na tom kolik date bolonske omacky,pokud je ji malo,tak jsou moc "suche".

  • Pavlínka
    Pavlínka |

    24. 1. 2008 14:58

    Lasagně mám moc ráda, ale doma jsem je ještě nepekla.Mám pláty těsta předem uvařit ? Pekl to někdo v horkovzdušné troubě ? To asi bez přikrytí ?Děkuju za odpověď.

  • Lusinda
    Lusinda |

    21. 1. 2008 19:40

    Čedar bývá pravidelně k dostání v Tescu nebo ve formě plátků v Penny marketu(pokud samozřejmě máte možnost zde nakupovat).

  • zoonka
    zoonka |

    21. 1. 2008 16:20

    Výborný recept!!! Chutnalo celé rodině. Tyto lasagne jsou možná ještě lepší než v restauraci. Místo Čedaru jsem nastrouhala 40% Eidam. Čedar není vždy k dostání. A co se týče boloňské omáčky? Budu ji dělat i na špagety, decentní chuť vína mě příjemně překvapila. Opravdu dobré. Takže celkově hodnotím recept za 1 a určitě bude patřit k mým oblíbeným.

  • Iva Rapcová
    Iva Rapcová |

    19. 1. 2008 18:35

    Dnes jsem zrovna dělala lasagne. Dostala jsem na ně chuť, ale neměla jsem žádné mleté maso - vůbec nevadí, improvizovala jsem a dopadlo to skvěle, vůbec mi tam maso nescházelo. CHce to ale nešetřit na sýru, dávám i obyčejný strouhaný Eidam. Z Anglie jsem si dovezla už hotovou "červenou "omáčku na lasagne, tak se jen orestuje maso a přidá se- no je to rychlejší :-))

  • Evangelina Ciprová
    Evangelina Ciprová |

    16. 1. 2008 00:11

    Miluji lasagne a tyhle budou určitě báječné, už mám křeče pod jazykem. Ale přesně jak píší Gábina a Di, na dno dávám nejdřív bešamel, pak lasagne a pak střídám vrsty s masovou omáčkou. Končím bešamelem.

  • Di
    Di |

    9. 1. 2008 08:19

    Veroniko, musíte si najít zapékací misku pro jednu, dvě porce, abyste použila na jednu vrstvu jen 1 plát těsta. Takhle jednoporcově to většinou dělají v restauracích. Pak vařte asi z 1/5 - 1/4 uvedeného množství.

  • Veronika
    Veronika |

    8. 1. 2008 20:55

    Po přečení všech komentářů bych chtěla tento recept vyzkušet,ale vařím jen pro sebe, můžete mi někdo poradit jaké možství ingrediencí mám použít, jsem kuchařka začátečník...moc děkuji!!

  • Martina ...
    Martina ... |

    6. 1. 2008 12:52

    tento recept je opravdu vynikající,vřele doporučuji.

  • Tereli
    Tereli |

    27. 12. 2007 08:43

    Vynikajici!

  • Žaneta
    Žaneta |

    13. 12. 2007 12:58

    Mají se péct (200 stupňů) zakryté alobalem, posledních 15 min se má alobal odkrýt. A ještě k tomu poslední bešamelová vrstva se má pokrýt kousky másla a nastrouhaným parmazánem. Jinak je dělám vzásadě úplně stejně, občas přidám lžíci hnědého cukru pokud se omáčka zdá moc kyselá.

  • Eva Kalkušová
    Eva Kalkušová |

    10. 12. 2007 12:29

    Výborné, zkoušeli jsme a moc dobré. Je pravda, že jsem si recept maličko upravila, místo čedaru dělám bešamel z taveňáku, nedávám muškátový oříšek, červené víno a místo protlaku jen kečup, ale jinak hodnotím za 1! :)

  • Di
    Di |

    30. 11. 2007 07:59

    Z 500 g lasaní se najíte klidně ve čtyřech nebo pěti. jednak jde o dost syté jídlo, jednak Vám nabyde díky husté bešamelové omáčce, sýru a a masu. V restauracích často jen vloží bohatou náplň mezi dva pláty těsta.

  • Zdena z JM
    Zdena z JM |

    30. 11. 2007 07:54

    Já dělám 250 g lasagní pro 4 lidi a ještě většinou zbyde.

  • Radka R
    Radka R |

    29. 11. 2007 19:05

    chystám se recept vyzkoušet, ale lasagne jsem ještě nikdy nedělala. Na kolik porcí je zakoupený 500g balíček? na váhu to je hodně, ale je tak malý, že mám strach, že se tři nenajímeděkuju za radu

  • Zuzulik
    Zuzulik |

    28. 11. 2007 13:55

    Úžasné! v sobotu som ich podla tohto receptu prvy krat vyskusala a mala som velky uspech, hned som rozdavala recepty :) len tej omacky som mala akosi malo a rychlo mi ztuhla.Ale nevadi, navrh som este nastruhala syr a problem bol vyrieseny!

  • milena c.
    milena c. |

    25. 11. 2007 16:57

    musímm říct, že lasagne jsou mé nejmilejší jídlo, dělám v podstatě ze stejného receptu, který jsem získala za dob mého mládí při pobytu v Anglii a chci poradit , že maso se dá velmi dobře nahardit červenou drobnou čočkou, kterou byb měli mít v každém obchodě se zdravou výživou, navrch je nejlepší parmezán, takže i vegetariáni si přijdou na své, zkuste to ahoj

  • milena c.
    milena c. |

    25. 11. 2007 16:56

    musímm říct, že lasagne jsou mé nejmilejší jídlo, dělám v podstatě ze stejného receptu, který jsem získala za dob mého mládí při pobytu v Anglii a chci poradit , že maso se dá velmi dobře nahardit červenou drobnou čočkou, kterou byb měli mít v každém obchodě se zdravou výživou, navrch je nejlepší parmezán, takže i vegetariáni si přijdou na své, zkuste to ahoj

  • kateřina
    kateřina |

    23. 11. 2007 12:33

    Doporučuji jako první vrstvu boloňské, potom lasagne a na to sýrovou. A zase bol-las-sýr, skončit sýrovou omáčkou a ještě posypat obyčejnou strouhanou mozzarelou a trochou parmazanu.

  • Anonym
    Anonym |

    22. 11. 2007 13:30

    Už mnohokrát jsem lasagne dle tohoto receptu vařila a jsou dokonalé. Jen je už musím z dvojité dávky do hlubokých pekáčů a stejně se hrozně rychle vytrácí. Párkrát jsem si dala lasagne v italských restauracích - chutnaly pokaždé jinak a vždy jsem došla ke stejnému závěru. Ty co si sama uvařím jsou prostě nejlepší. Ten recept nemá chybu!

  • iva nemcova
    iva nemcova |

    14. 11. 2007 20:02

    Eviku,odkryte.

  • evik
    evik |

    10. 11. 2007 09:09

    Ještě nikdy jsem lasagne nedělala, ale chystám se na ně. Chci se zeptat, jestli se mají lasagne péct přikryté nebo odkryté. Za odpověď moc děkuji.

  • Markét
    Markét |

    8. 11. 2007 10:09

    Děkuji Vám moc za rady!!! Příští týden to vyzkouším, tak uvidíme.. Ještě jednou děkuji, pak napíšu, jak to dopadlo:-)

  • Di
    Di |

    7. 11. 2007 12:43

    Markét, já dávám nejdříve do vymazaného pekáče trochu bešamelové omáčky bez sýra, pak syrové lasagne a znovu omáčku, tentokrát již se sýrem. Na další vrstvu lasagní přijde bologneská omáčka + navrch sýr. pak ještě jednou dokola: lasagne, sýrová, lasagne bologneská a přikrýt lasagnemi = celkem pět vrstev těsta (bude Vám stačit 1 balíček lasagní, pokud použije 3-4 pláty na jednu vrstvu). Nahoru dám opět sýrovou omáčku a posypu ještě strouhaným sýrem, lze pod omáčku dát ještě pár plátků mozzarelly. Ať se Vám podaří.

  • Gábina H
    Gábina H |

    7. 11. 2007 12:29

    Markéto, já dávám na dno pekáčku nejdřív tvrstvu bešamelové omáčky, pak střídám vrstvu lasagní a vrstvu boloňské omáčky. Vrstvím, dokud mám ingredience, navrch zaleji bešamelem a zasypu sýrem. Většinou mám 4-5 vrstev, ale záleží na velikosti formy

  • Markét
    Markét |

    7. 11. 2007 10:51

    Chystám se vyzkoušet tenhle recept, ale jelikož jsem uplná začátečnice, tak bych prosila o radu.. Nejsem si totiž jista, zda jsem správně pochopila, že se nedá nejprve plát lasagni? A kolik asi těch vrstev by mělo být? Děkuji moc za radu!

  • Petra
    Petra |

    7. 11. 2007 10:36

    Tento recept je výborný... Budu Vás všude chválit((-:

  • Markéta
    Markéta |

    5. 11. 2007 13:28

    Dělala jsem pouze poloviční dávku, ale byly tak výborné, že by se zcela určitě snědly i v "plném" množství. Jen jsem dala víc česneku.

  • lucie faberova
    lucie faberova |

    29. 10. 2007 22:55

    Prave jsem tuto pochoutku dodelala k obedu a souhlasim, je to vyborny recept. Lasange je me oblibene italske jido,vetsinou ale nemam stesti, kdyz si v restauraci objednam. Vetsinou to neni ONO. Tenhle recept muj problem vyresil. Zarazuji do oblibenych a davam za 1!!!

  • Petra Řemínková
    Petra Řemínková |

    29. 10. 2007 14:26

    Tenhle recept jsem dělala asi před rokem a pak ho někam úspěšně založila, takže hurá :o) Opravdu výborné jídlo, přítel byl nadšen a neustále o nich mluví...

  • Vladimir Mutinsky
    Vladimir Mutinsky |

    14. 10. 2007 19:56

    Dneska jsem to uvaril a sklidil jsem obrovskou pochvalu,jako z italske restaurace. Ja jsem akorat misto cedaru pouzil uzeny eidam a bylo to bajecny i s nim. Necekane rychly priprava,myslel jsem,ze se s tim budu pachtit,ale za 40 minut to bylo v troube. Davam za 1

  • Kafenka :-)
    Kafenka :-) |

    14. 10. 2007 16:19

    Tak musím i já velmi pochválit.. koupila jsem Panzani lazagne a i bez předvaření byly báječné. Akorát příště zkusím koupit nějaký aromatičtější sýr, dala jsem jen eidam (čedar moc nemusíme) a bylo to trochu nevýrazné.. Dávám za 1!

  • Jana Vadoczká
    Jana Vadoczká |

    5. 10. 2007 21:31

    Lasagne jsme si objednali i v Itálii.získali od místních recept, ale tyto jsou chutnejší...dík !!!

  • Di
    Di |

    5. 10. 2007 17:41

    Zjednoho balíčku těstovin (450-500) g určitě. Lasagně jsou dost syté díky sýru a bešamelu.

  • Lilik
    Lilik |

    5. 10. 2007 15:46

    Budou lasagně stačit 5 lidi?? Prosíím napište :)

  • Lukáš Koutský
    Lukáš Koutský |

    28. 9. 2007 13:58

    Paradni, jeste ted se olizuji... .o)V jednoduchosti je sila

  • Eva Ilnická
    Eva Ilnická |

    27. 9. 2007 14:51

    Už to je v troubě, tak jsem mooooc zvědavá.....

  • Zbyněk Dostál
    Zbyněk Dostál |

    27. 9. 2007 11:27

    Skvělý recept odzkoušeno dvakrát ;o). Jedinou vadou je množství jak tu už zaznělo. Dávám 1 a děkuji autorce

  • Irena *
    Irena * |

    25. 9. 2007 11:19

    Moje dcera prohlásila, že to je nejlepší jídlo hned po "kotletách na šlehačce" a k tomu už není co dodat, takže dáváme za jedna! Do omáčky jsem dala navíc kořenovou zeleninu, jak je zde psáno v komentářích, místo bazalky jsem použila orgáno a nakonec jsem poslední vrstvu sýra pokapala jemně šlehačkou. Lasagne jsem nevařila ani nevlhčila vodou a byly krásně měkké.

  • Ivča
    Ivča |

    21. 9. 2007 17:37

    Výýýýýborné, rychlé, jednoduché. Právě dojídám zbytek v pekáči :-)Jen snad jednu vadu to má - je toho málo :-))))díky za recept!

  • Zed
    Zed |

    20. 9. 2007 10:58

    Musím souhlasit s Petrou, taky dve vrstvy, příště budu chytřejší ;) navíc sem se na to vrhl jako vlk chvíli po upečení,tak to ještě moc nedrželo :-D ale jiannk super!

  • Petra Kopecka
    Petra Kopecka |

    19. 9. 2007 10:00

    moc moc moc velká dobrota. dělala jsem je prvně, po stížnostecfh dvou známých jsem měla cukání Panzani lasagne povařit, lenost zvýtězila a ...byly super měkký. jen jsem dala první masovou vrstvu velkorysou, půl masa bylo pryč, takže doporučení - vrstvěte úsporně, ať máte víc vrstev s těstovinama, ja měla napoprvé dvě:) a masoovo sýrové tři. I tak - BOMBA!!!!

  • Alena
    Alena |

    11. 9. 2007 19:50

    Hodnotím velmi kladně, moc jsme si pochutnali.

  • Petr
    Petr |

    11. 9. 2007 09:35

    Je to super, opravdu veliká dobrota, dávám 1

  • Anna Kačerová
    Anna Kačerová |

    9. 9. 2007 19:13

    Dnes jsem zkusila tento recept.Jsme kuchařka-začátečník, ale recept jsem zvládla v pohodě a výsledek byl FAMÓZNÍ. Manžel byl nadšen,asi to na nějaký čas bude naše časté jídlo. Dávám za 1.

  • Jana
    Jana |

    4. 9. 2007 13:29

    Když jsem zkoušela lasagne kdysi poprvé, nepovedly se mi, takže jsem tyhle zkoušela s obavami. Ale musím říct, že jsme snědli ve dvou celý pekáč za jediný den. Na poslední vrstvu sýrové omáčky jsem přisypala ještě trochu nastrouhaného sýru, udělá křupavou kůrčičku.Jsou vynikající, boloňská směs perfektní. Budu ji dělat i do boloňských těstovin, kam se hrabou ty jejich kupované!!! Chválím a děkuji!!!

  • Petra Vojáčková
    Petra Vojáčková |

    1. 9. 2007 21:57

    Lasagne miluji :o) Kupuji si wzdy od Panzani,,a místo čedaru dawám polowinu parmazanu a polowinu eidamu,,a je to wynikajici,,akorat budu muset delat uz weliky pekac,jelikoz u nas se to zblajzne hnedka po upečení!!!!! Wýborné

  • Ester Lee
    Ester Lee |

    30. 8. 2007 11:16

    A misto chedaru parmazan.....

  • Lucie
    Lucie |

    29. 8. 2007 15:02

    lasagne mám velice ráda,ale do těch pravách se ještě s mletým masem restuje mrkev na kostičky a řapíkatý celer na kostičky.opravdu tomu dá dobrou chut

  • Eva Lichnerová
    Eva Lichnerová |

    21. 8. 2007 15:40

    Lasagne sa nemusia predtým vôbec variť, stačí ich prekladať v pekáči s omáčkou suché a oni potom v rúre úplne zmäknú. Len tá omáčka musí byť dosť tekutá, aby mali lasagne čo vsiaknuť.

  • Marie Ducháčková
    Marie Ducháčková |

    20. 8. 2007 23:21

    Jak správně vařit lasagne? koupila jsem suché v krabici i když jsem do vody dala olej- slepily se. Koupila jsem průhledný balíček, kde byly lasagne vláčné byly tvrdé. Poraďte. Díky

  • Veronika
    Veronika |

    20. 8. 2007 13:46

    Skvělé, přítel snědl celý pekáček :-)

  • Petra Bukovská
    Petra Bukovská |

    20. 8. 2007 08:41

    Dělala jsem k sobotnímu obědu a jsou skvělé. Dávám 1.

  • Petra J.
    Petra J. |

    16. 8. 2007 13:02

    Recept jsem vyzkoušela a je opravdu vynikající. Lasagne jsem neměla naskládány přesně z rožku do rožku a vůbec to nevadilo. Můžu jen doporučit!!

  • Anonym
    Anonym |

    16. 8. 2007 13:02

    Recept jsem vyzkoušela a je opravdu vynikající. Lasagne jsem neměla naskládány přesně z rožku do rožku a vůbec to nevadilo. Můžu jen doporučit!!

  • Hana Lorencová
    Hana Lorencová |

    8. 8. 2007 08:57

    Tohle jídlo se chystám vařit poprvé, koupila jsem lasagne Pagani, snad to zvládnu. Jen mi, prosím, poraďte... docela obtížné najít vhodnou zapékací misku, aby se daly naskládat vcelku... musí být naskládány těsně k sobě (od rožku k rožku)?

  • Terka
    Terka |

    7. 8. 2007 17:03

    Vynikající lepší lasagne jsem nikdy nejedla.

  • kristýna
    kristýna |

    5. 8. 2007 11:41

    a ještě lepší to je s mletým masem

  • Máša
    Máša |

    2. 8. 2007 17:25

    O víkendu se jdu na to vrhnout. Jsem zvědavá, jak to dopadne :)

  • Jitka
    Jitka |

    5. 7. 2007 10:45

    Při pečení zakrývám lasagne alobalem, aby se to nahoře nepřipeklo

  • Barka
    Barka |

    2. 7. 2007 14:08

    delavam se sojovymi kostkami,ktere rano namocim do vody se zeleninovym bujonem, nebo jen s bazalkou a troskou soli, je to vyborne, pritel je miluje:) doporucuji je jist ,az kdyz se na hodinku ulezi a ohreji, lasagne lepe pohlti chut syrove a bolognske..:)

  • Hana vac.
    Hana vac. |

    1. 7. 2007 22:26

    Ja misto varene syrove omacky jenom v mise smicham syr ricotta se strouhanou mozarelou a rukama nanesu,je to rychlejsi varianta a take chutna.Jeste davam mozarelu i na vrch lasagne.

  • Vlasta K.
    Vlasta K. |

    28. 6. 2007 19:53

    Zase jsem dneska dělal tuhle dobrotu, lasagně jsem si vyrobila sama a taky jsem je předvařila, bylo to výborné!!!!

  • Kateřina Candrová
    Kateřina Candrová |

    26. 6. 2007 13:10

    Tak jsem dnes vyzkoušela. Do boloňské omáčky jsem přidala mrkev, celer a oregano. Do sýrové omáčky místo čedaru eidam. Byly vynikající, i když znám jedny v jedné jídelně v Táboře, které snad nelze překonat. Přesto dávám jedna.

  • Ňulinka -
    Ňulinka - |

    24. 6. 2007 15:39

    Opravdu vynikající.Dělali jsme dnes poprvé a z dvojité dávky na celý plech.Jen jsme přidali feferonku.Sice příprava je zdlouhavá,mleli jsme i maso,ale výsledek je na 1*.

  • Oliva
    Oliva |

    18. 6. 2007 13:33

    Když jsem tento recept vařila poprvé, tak na mě manžel nedůvěřivě koukal. Ale jídlo je to tak úžasné, takže při druhém vaření se zeptal, jestli se toho nedá navařit víc (než jenom zapékací miska). Teď už kuchtím z více než kila masa, třech plechovek rajčat - no prostě všechno znásobeno 2 x a více (co komu chutná) a všechno zapékám ve velikých pekáčích. A stejně se ta bašta vždycky hrozně rychle vytratí. No, prý to při chladnutí šíleně "sesychá" :-)).

  • Katka J.
    Katka J. |

    9. 6. 2007 11:22

    Čedar se dá koupit v každé Bille :) Ale řekla bych, že je lepší parmezán....ten teda na našem maloměstě nemají :(

  • Di
    Di |

    8. 6. 2007 09:11

    Já myslím, že ano - lasagne v této úpravě jsou dost syté (ale skvělé!). Jen bych možná přidala trochu více plátů těsta (záleží to na velikosti a hloubce zapékací mísy. Stejně ale koupíte celý balíček, a tam je jich 450-500 g (cca 15 - 16 plátů).

  • Anonym
    Anonym |

    7. 6. 2007 23:05

    Dobrý den, bude tento recept stačit pro 5 dospělých lidí?

  • Lucie z Neratovic
    Lucie z Neratovic |

    30. 5. 2007 12:41

    Recept jsem vyzkoušela, a je velice chutný. Bohužel čedar nebyl k sehnání, ale dá se to nahradit jinými sýry podle fantazie a chuti. Jen se po nich "zaprášilo".

  • Lucie z Neratovic
    Lucie z Neratovic |

    30. 5. 2007 12:41

    Recept jsem vyzkoušela, a je velice chutný. Bohužel čedar nebyl k sehnání, ale dá se to nahradit jinými sýry podle fantazie a chuti. Jen se po nich "zaprášilo".

  • Nikola Štěpánková
    Nikola Štěpánková |

    28. 5. 2007 21:51

    Recept je výborný o víkendu jsme vařili s přítelem. s radostí se zapojil a pak s chutí snědl.děkuju..vážně mňamka.

  • Anonym
    Anonym |

    25. 5. 2007 19:47

    Diky za skvely recept! Jednoduche a vyborne. Vsem doporucuji!!!

  • Di
    Di |

    30. 4. 2007 13:46

    To už je na Vás, Katko, zkuste to.

  • katka Hrušková
    katka Hrušková |

    29. 4. 2007 21:48

    Di: já myslena rostlinou smetanou Gran Cuccina..používám jí místo klasické

  • Di
    Di |

    27. 4. 2007 08:51

    Proč ne? Ale lasagne jsou dost těžké i s mlékem - máslo, mléko a sýr Vám vlastně vytvoří "smetanovu" omáčku, tak bych tuky i kalorie nezvyšovala ještě použítím smetany.

  • Katka Hrušková
    Katka Hrušková |

    27. 4. 2007 07:34

    Mám otázku: dá se to mléko nahradit třeba smetanou na vaření?

  • Eva Frydrychová
    Eva Frydrychová |

    22. 4. 2007 17:57

    Zkusili jsme lasagne podle Vašeho receptu-vařil synovec-a byly teda fakt super!Bomba!Už žadné jiné nebudu vařit!Díky.

  • KatkaR
    KatkaR |

    22. 4. 2007 12:00

    No nebylo to špatné, popravdě jsem to čekala lepší, ale možná to bude tím, že jsem tam nedala víno, protože jsem to vařila i pro prcka. Těstoviny jsem také nepředvářela a opravdu byly krásně měkké

  • Jaga
    Jaga |

    15. 4. 2007 14:09

    Tak jsem to zkusila a byly mooc dobre, ale nechapu, jak se vam tam podarilo nacpat tolik tech lasagni - me vysly do ctyr vrastev tj. ctyry cele platy plus dalsi tri nalamane, to je skoro o plovinu min dobroty :( a to jsem se vazne snazila delat mezivrstvy tenke...

  • Alice Svobodova
    Alice Svobodova |

    13. 4. 2007 09:07

    Recept vynikající, všem doma moc chutnalo.A mohu potvrdit,že lasagne není potřeba vůbec předvařovat. Díky

  • Verbenka
    Verbenka |

    11. 4. 2007 09:54

    No jasně, zájem mám - vyzkouším a napíšu jak to dopadlo. Sice už to nebudou asi ty inzerované "tradiční italské" ale snad to nebude tolik vadit.

  • jitka Mal.
    jitka Mal. |

    11. 4. 2007 09:36

    Já mám vystřižený recept z Překvapení na hruškové lasagne s tvarohem, ale nezkoušela jsem je ještě, ale pokud máte zájem klidně ho sem napíšu

  • Verbenka
    Verbenka |

    11. 4. 2007 09:24

    Dělala jsem podle receptu - povedly se a byly moc dobré. Nedávno prý v nějakém časopise vyšel recept na lasagně nasladko. Nemáte náhodou některá recept ?

  • Jaji
    Jaji |

    30. 3. 2007 18:06

    Ahoj, tak ja jsem lasagne podle tohoto receptu delala uz ponekolikate a pokazde se mi povedly. Jednou jsem delala z mleteho masa podruhe z kureci a pokazde mnamka. Pouzivam lasagne Panzani, nepredvarim, delam ridsi omacku a besamel a zatim pokazde to bylo super! Diky za recept!

  • Šárka U.
    Šárka U. |

    25. 3. 2007 22:26

    Výborný recept, dělala jsem lasagne poprvé a byly výtečné, povedlo se, všem chutnalo. Bez předváření.Díky.

  • Gábina Houšková
    Gábina Houšková |

    23. 3. 2007 09:59

    Paní Krizová, taky jsem to tak jednou dělala aměla jsem spodní vrstvu tvrdší. Pak jsem zkusila dát na dno pekáčku nejdřív vrstvu bešamelu a po této úpravě se krásně nasákly tou omáčkou a tvrdé už nebyly.

  • krizova
    krizova |

    23. 3. 2007 07:10

    Podle zdejsich nekterých rad jsem dala na dno nadoby prvně pláty lasagne a pak pokracovala podle navodu a v konecnem vysledku byla pravě ta spodni tvrda. Jinak jsem delala podle receptu. Ale chut tohoto receptu je vytečná. Diky za recept.

  • Eva Dlouhá
    Eva Dlouhá |

    22. 3. 2007 11:19

    Recept je moc dobrý. Já si dělám svoje těsto na lasagně a je také moc dobré.Recept na těsto:300g hrubé mouky,3vejce, 1 lžíce olivového oleje, 2-3 lžíce studené vody, vypracovat těsto které vyválíme na 2 mm silný plát, rozkrájet na obdelníky,rozložit na utěrku a nechat oschnout.Oschlé lasagně vrstvit do pekáčku s náplní. Těsto se nevaří !!!

  • Jan Jonák
    Jan Jonák |

    21. 3. 2007 13:42

    Recept jsem udělal a vyšel výborně. DoporučujiNepředvařoval jsem a vkladal suche pláty.přesně souhlasil čas i teplota. Díky

  • Krajka Volánová
    Krajka Volánová |

    20. 3. 2007 18:27

    Recept funguje výborně, dělám už dlouho jeho variantu (kladu na dno těstoviny, pak omáčku, zase těstoviny, nakonec bešamel nebo sýrovou omáčku nebo i kysanou smetanu se zakloktaným vejcem , ochucenou česnekem, solí, provensalskými bylikami). Jde to i s běžnými těstovinami.- S vařením plátů lasagní mám problém, předvařovala jsem je, stejně byly tvrdé a neuměla jsem s nimi manipulovat (pořád se k sobě lepily).

  • Kubicek
    Kubicek |

    18. 3. 2007 18:21

    Vysliu bajecne! Dik za typ!

  • ivanaiva
    ivanaiva |

    17. 3. 2007 01:37

    Dělala jsem lasagne dnes poprvé a dopadly nad očekávání dobře. Díky za super recept, dávám 1. Lasagne jsem dávala suché (bylo to uvedeno i na jejich obalu) a bylo to akorát.

  • Vladka Konstanzova
    Vladka Konstanzova |

    15. 3. 2007 20:02

    Pardon, dulezita vec - muskatovy orisek, omlouvam se!!

  • Vladka Konstanzova
    Vladka Konstanzova |

    15. 3. 2007 20:00

    Opravdu nejlepsi jsou domaci,ale susene jsou taky dobre. A fakt zalezi na znacce. Doporucuji udelat ridsi besamel. Delam za studena.Na 1l mleka 80 g hl.mouky a 50g masla,sul.Michame do zhoustnuti.Nedelaji se hrudky a je to zdravejsi?!

  • Šárka
    Šárka |

    15. 3. 2007 19:49

    Výborné.Poprvé jsem udělala lasagne dle tohoto receptu, bez předváření, a byl to moc výborný pokrm.Všem moc chutnalo.Určitě budu opakovat a nepředvářet.

  • Šárka
    Šárka |

    13. 3. 2007 13:27

    Děkuji,vám všem za vaše názory a zkušenosti .Přikloním se k variantě nepředvářet.Dám vědět až je vyzkouším.

  • Di
    Di |

    12. 3. 2007 23:00

    Snažíme se, paní Hano, poradit Šárce, která se na něco ptala, aby se i jí povedly.

  • Hana Rožníčková
    Hana Rožníčková |

    12. 3. 2007 19:13

    Holky, já myslím, že je jedno, jak to každá z vás dělá. Hlavně, že se povedou a rodinka je spokojená.

  • Di
    Di |

    12. 3. 2007 18:28

    Také se přidávám k Jarce Oumarové - nikdy lasaně nepředvářím ani neoplachuji a nemám je ani tvrdé, ani neplavou v omáčce. Zkrátka jsou tak akorát, jako když si je dáte v restauraci. Chce to zřejmě správný poměr ingrediencí - já jsem ho kdysi našla na balíčku českých těstovin. Představa předváření a práce s polovařenými pláty těsta mě děsí.

  • Zdena z JM
    Zdena z JM |

    12. 3. 2007 13:30

    Nemáme rádi,když lasagne plavou v omáčce a proto je předvářím.Jinak by byly tvrdé.Nechám je jen přejít varem,aby změkly.Rozbředlé nejsou vůbec.

  • Anonym
    Anonym |

    12. 3. 2007 12:25

    Přikláním se k paní Oumarové,nikdy jsem je nepředvářela.Dost by mě zajímalo jak vypadají nebo spíše chutnají,když jsou předvařené a pak ješte přes půl hodiny pečou,vždyt to musí být rozbředlé,ne?

  • Jaroslava Oumarová
    Jaroslava Oumarová |

    12. 3. 2007 10:30

    Šárko, já lasaně nepředvářím žádné. Když dáte dostatek omáčky, nasáknou ji a budou akorát, dobré a nerozblemtané. Někdo je zastáncem předváření, já ne...Ani je předem nemáčím. Prostě jen pokladu, zaliju omáčkou a zase. Omáčky má být vrstva silná asi jako dvojitý plát lasaní.

  • Šárka
    Šárka |

    12. 3. 2007 09:39

    Omlouvámse, ale nějak tomu nerozumím.Doma připravené lasagne předvařit či nepředvařit.Již dlouho se chystám, že toto jídlo připravím ,poprvé, ale nevím, předvařit -syrové-opláchnou teplou vodou?.Nebo prostě vyzkoušet všechny způsoby, který bude nejvíce chutnat.

  • Jaroslava Oumarová
    Jaroslava Oumarová |

    11. 3. 2007 16:05

    Lasaně se dají koupit v regálu s těstovinami v každé větší sámošce. Doma připravené čerstvé se NEPŘEDVÁŘEJÍ !! Většina z těch kupovaných taky ne.

  • karel Zof
    karel Zof |

    11. 3. 2007 07:30

    Která kuchařinka nemůže lasagne koupit,ať si je uválí doma z mouky a vejce a hlavně se musí uvařit.Sice je to makačka,ale ňam.

  • Ren
    Ren |

    9. 3. 2007 07:23

    Dělala jsem lasagne včera k večeři. Bála jsem se, aby byly pláty po upečení měkké, ale povedlo se a výborně jsme si pochutnali:)

  • Livinka
    Livinka |

    8. 3. 2007 13:17

    Manžel si moc pochutnal, a dostala jsem pochvalu :-)) Místo lazaní jsem udělala špagety a navrstvila je.. bylo to moc dobré..

  • Danča
    Danča |

    3. 3. 2007 14:30

    Do mletého masa se přidává ještě mrkev a celerová nať. Bazalka a masové lasagne mi k sobě moc nejdou, ale to jsou každého chuťe :) Bešamela se dá připravit i za studena - rozkvrdlá se všechno v kastrůlku a pak akorát ohřeje a míchá než zhoustne. Sýr se dá doplnit pak při vrstvení v pekáči - na maso.. a nakonec je dobré dát rozkrájenou mozzarellu (nezhnědne jako ostatní sýry).Jinak recept skoro jak od mojí tety z itálie :)

  • Eva B.
    Eva B. |

    26. 2. 2007 22:36

    Lasagne jsem dělala včera k obědu, pouze jsem pláty opláchla teplou vodou a byly po uoečení měkké, i když celkově trošku rozblemtané, asi jsem udělala řídší omáčku. Přesto byly výborné, jen se po nich zaprášilo.

  • Vlasta
    Vlasta |

    24. 2. 2007 21:01

    Ještě jsem zapomněla. Neměla jsem mleté maso, tak jsem nakrájela na kostky moravské uzené a manžel vůbec nepoznal, i když boloňskou omáčku zbožňuje, že jsem fixlovala. Přidala jsem mrkev a rajčata.

  • Vlasta
    Vlasta |

    24. 2. 2007 19:07

    Teda to je opravdu ňamka. Zkusila jsem udělat lasagne domácí podle níže uvedeného receptu paní Heleny, a byly lepší jak v pizzerii. Opravdu děkuji za tento recept.

  • Di
    Di |

    24. 2. 2007 14:21

    A na některých návod není (na většině).

  • Anonym
    Anonym |

    24. 2. 2007 12:39

    Lasagne se musí připravit podle návodu. Některé se musí namášet, některé jsou už hotové a stačí je jenom pokládat do mísy.

  • Anonym
    Anonym |

    24. 2. 2007 11:08

    Mně se nejvíc osvědčilo lasagne před zapékáním krátce vložit do vroucí vody (postupně, aby se neslepily) a pak tvrdé nejsou. Chutnají výborně i když nahradíte mleté maso jemně nakrájeným kuřecím, zkoušela jsem i bez masa (rajčatovou omáčku jsem doplnila zeleninou) a bylo to vynikající.

  • Marky
    Marky |

    24. 2. 2007 10:08

    Ačkoliv teď se dívám, že tu se radí nepředvářet. Já teda podle jiného receptu předvářím a nikdy rozblemtané nebyly, možná že tam není tolik té zmíněné tekutiny.

  • Marky
    Marky |

    24. 2. 2007 08:47

    Majulko, lasagne se musí nejdříve uvařit :o)

  • Di
    Di |

    23. 2. 2007 20:17

    Majulko, pes je nejspíše zakopán v tom, že jste dala málo tekutin (omáčky), ve kterých se těstoviny při pečení vlastně uvaří. Nikdy jsem s tím neměla problémy, i když zásadně používám lasagne syrové (naposledy zn. Ricossa, upekly se za 30 minut).

  • Majulka
    Majulka |

    23. 2. 2007 17:47

    Tak jsem poprvé dělala lasagne a přesně podle návodu jsem je nijak neupravovala. Pekla jsem je 35 min, trouba na 180. Když jsem je ozkoušela byly tvrdé. Pečení se tedy protáhlo na 45 min, ale i tak byly pořád tvrdé.... Nevím kde byl zakopaný pes :( Byly to lasagne Panzani. Tak příště je asi namočím, jak jsem se dočetla...

  • Eva
    Eva |

    22. 2. 2007 19:25

    Jaroslavo a Heleno, děkuji za rady, udělám obdélníky podle Heleny, ale dvojnásobné množství a předpokládám, že když si je připravím o den dřív, aby mně pak příprava oběda netrvala moc dlouho, že se nic nestane. Budu pak vařit ze suchých listů.

  • Jaroslava Oumarová
    Jaroslava Oumarová |

    22. 2. 2007 12:15

    Lasaně se nemusejí předvářet a ty domácí už vůbec ne. Omáčka je mokrá dost, natáhnou si tekutinu a jsou pak akorát. Předvařené jsou potom rozblemtané.

  • Helena
    Helena |

    22. 2. 2007 12:08

    Evo spíše bych Vám doporučila si lasagně udělat doma z mouky. Je to levné a jsou výborné. Na vál nasypte 200g hladké mouky, přidejte 2 lehce rozšlehaná vejce, 2 lžíce oleje, sůl. Pořádně propracovat, nechat 30 min odležet. Vyválet na co nejtenčí vrstvu (1mm) a nakrájet na obdélníky (10x15cm - nebo dle formy). Poté je ponořte do vařící osolené vody a půl minuty vařte, nechte odkapat a dejtE do misky se studenou vodou - vysušit a pokládat do pekáčku. Je to z časopisu "LA CUCINA ITALIANA"

  • Eva
    Eva |

    22. 2. 2007 08:47

    Dobře, tak dám místo lasagní široké nudle z tvrdé pšenice, radíte předem je uvařit, nebo syrové jen vodou propláchnout?

  • Di
    Di |

    21. 2. 2007 18:58

    Doporučovala bych nějaké plošší tvary, například široké nudle nebo flíčky.

  • Eva
    Eva |

    21. 2. 2007 18:47

    V naší zapadlé vísce lasagne neseženu, bude to chutnat stejně, když je nahradím třeba vrtulemi?

  • Zdeňka
    Zdeňka |

    19. 2. 2007 13:59

    Vynikající sobotní oběd,dávám za 1.

  • Anonym
    Anonym |

    18. 2. 2007 20:58

    Výborné! Lasagne vařil manžel a přestože si je nikde v restauraci nedává, tak byl taky nadšený. Jenom protože musíme vařit větší množství, jsme dali 18 listů lasagní a taky přidali jednu plechovku oloupaných rajčat a bylo to super!!

  • michaela nováková
    michaela nováková |

    16. 2. 2007 13:48

    naprosto výborný recept lepší lasagne jsem nejedla ani v pizzerii a pochutnával si i manžel a ten moc takové specialitky nemusi prostě bomba

  • Katka
    Katka |

    15. 2. 2007 12:01

    tak tento recept jenaprosto super, nedávno jsem lasagne uvařila, všichni si pomlaskávali. Dáváme jedna..

  • Andromeda
    Andromeda |

    14. 2. 2007 17:27

    Recept je téměř stejný jako ten co mám od své kamarádky a vím, že jsou vynikající. Také se po nich s manželem můžeme utlouct. Jen nedávám do bešamelu sýr, zato navrh nakrájím na velké kousky mazzarelu, ta se pak úžasně rozteče a završí to tu chuť. S těmi lasagnemi, já je dávám na chvíli do uvařené vody do misky a pak je vytahuji rovnou na pokládání do formičky - taky si nedělám žádnou hlavu s klasickým vařením jak tomu napovídá obal :) Funguje to stejně.

  • Chilli
    Chilli |

    29. 1. 2007 16:17

    Ve středu mám kolaudaci bytu s přítelem, vrhnu se na ně, k tomu dobré vínko a snad si pochutnáme. Tak držte palce.

  • Hana P.
    Hana P. |

    24. 1. 2007 20:41

    Měli jsme dnes k večeři. Jen se zaprášilo. Do omáčky k masu jsem podle Gábiny přidala mrkev a celer. Dostalo to skvělý šmak. Lasagne jsou výborné, zařazji do oblíbených. Už se mě doma ptali, kdy budeme opakovat.

  • Alča
    Alča |

    22. 1. 2007 09:28

    Opravdu vynikající, zatím nejlepší recept na lasagne, co jsem kde objevila.

  • Jitka
    Jitka |

    26. 11. 2006 13:09

    Vynikající!!!. Vařila jsem lasagne poprvé a byly prostě super. Manžel byl mile překvapený a moc mu chutnalo.

  • lenka mikešová
    lenka mikešová |

    25. 11. 2006 09:45

    Musím se připojit k předcházejícím komentářům.Fakt výrorný, celá rodina si to chválila i manžel, který italská jídla moc memusí.Lenka

  • Gábina Houšková
    Gábina Houšková |

    5. 9. 2006 10:52

    já ještě přidávám do omáčky k masu strouhanou mrkev s celerem

  • Johana Strettiová
    Johana Strettiová |

    2. 9. 2006 11:25

    Výborné, děkuji!!! Skusila jsem doporuceni Karly - tedy lasagne oplachnout pod tekouci teplou vodou a vysledek byl vynikajici. Tedy nezpusobujte si zbytecne problemy varenim lasagni, i kdyz je to uvedeno na baleni...

  • Marína Kollárová
    Marína Kollárová |

    9. 6. 2006 19:28

    Robia sa ako klasické rezancové cesto, t.z. múka a vajcia, ale potrebujete múku z tvrdej pšenice.

  • Žofie
    Žofie |

    27. 5. 2006 11:02

    Muže nekdo napsát jak se delají doma delané lazane - pláty?

  • Silvia Hartlová
    Silvia Hartlová |

    27. 5. 2006 10:44

    Tak jsem váhala, jestli se budu dělat s dvěma omáčkama a pak ještě ukládáním lasagní a omáček, nebo udělám jenom boloňské špagety. Šla jsem do lasagní a móc dobře jsem udělala - ta mňamka za to stála.

  • Lucie Uresova
    Lucie Uresova |

    20. 4. 2006 10:03

    Vytecne. Byla jsem doma vyznamenána řádem myšího kožíšku. Prý nejlepší jídlo za celé dva roky co s muzem ziji :) To uz je vazne kompliment... tak jen tip: do bolonske omacky jsem dala mnohem vice rajcat (400g+cely maly protlak) a 2 kostky cukru.

  • Karla Vilimkova
    Karla Vilimkova |

    18. 4. 2006 17:43

    Ziju v Italii a tak poradim maly trik. Kdyz delam lasagne tak na dno maslo, pak besamel, na to lasagni kterou jenom jakoby oplachnu pod kohoutkem teple vody, na to rag&#249;, na to lasagni , na to besamel, lasagni, rag&#249;, lasagni, a tak az nahoru posledni vrstvu hodne besamelu a parmezan a maslo.Lasagne jen tak "oplachnute" pod vodou jsou vlhke a v omacce se krasne uvari!!!

  • Anonym
    Anonym |

    18. 4. 2006 13:52

    výbornej recept, chválím já, přítel a zbytek mé rodiny dělala jsem je poprvé a povedli se fakt skvěle:)))

  • Olina
    Olina |

    27. 2. 2006 10:58

    Nikdy předtím jsem lasagne nevařila, ale fakt se moc povedly. Vynikající recept!!!

  • Franta a Eva
    Franta a Eva |

    25. 2. 2006 18:25

    Ahoj,jsme Eva a Franta.Rozhodli jsme se ,že si na zítra dáme Lasagne.Nikdy jsme to nevařili a tam jsme zabrouzdali až sem.Skusíme to tedy podle vašich rad a uvidíme.Dáme vám potom vědět,jak jsme dopadli.

  • Pája
    Pája |

    6. 2. 2006 20:44

    Hm tedy recept vypada skvele, uz mam koupene ingredience a tesim se, az je zkusim uvarit :)

  • Vorech
    Vorech |

    17. 1. 2006 18:06

    ten recept je bajecnej...akorat mi ty lasagne nedrzi tvar kdyz je chci dat na talir,takze bych mozna dala min te bolonske omacky nebo vice lasagni..nebo vubec nevim co s tim..:-/ ale jinak sou bajecny...opravdu!!!

  • Gabriela
    Gabriela |

    19. 9. 2005 21:32

    Nejlepší asi bude držet se návodu na obalu. Já lasagne nevařím. Pokud máte dostatečné množství omáčky tak se během pečení krásně upečou.

  • Janinka
    Janinka |

    18. 9. 2005 09:03

    Pro "Taz": plně s Vámi nesouhlasím :-)) Polemika, zda vařit, či ne nemůže mít vítěze. Prostě obě varianty platí. Záleží na samotných plátcích i na tom, co s nimi dál. Samozřejmě, pokud si je uděláme doma čerstvé, tak je předem nevaříme nikdy, ale u těch "klasických kupovaných" jsou možné oba způsoby. Já osobně tedy vařím - krátce, aby jen zvláčněly. Takže "babo raď " :-)) Pěkný den!

  • taz
    taz |

    17. 9. 2005 12:04

    Pokud vim tak lasagne by se predtim meli jen sparit v horke vode, rozhodne ne varit.

  • Emuliatko
    Emuliatko |

    31. 8. 2005 15:13

    Skvelé, takú pochvalu za večeru som už dávno nezožala ako pri týchto lasagniach! Dávame všetci za 1! A do reštaurácie už na ne netreba chodiť, budem ich robiť takto doma :) Najprv som sa podľa príspevkov bála, koľko toho bude - ale bola toho plná misa z jánskeho skla (cca. 5 vrstiev), vrch som este posypala syrom. Ďakujem za výborný recept, ktorý som určite nerobila posledný raz.

  • wendy
    wendy |

    23. 8. 2005 23:16

    Ten recept je opravdu moc dobrý, jen bych také udělala víc té omáčky,musela jsem šetřit. Ale to asi záleží spíš na množství....

  • Gabriela Bilincova
    Gabriela Bilincova |

    15. 8. 2005 14:28

    Výborný recept, ale většinou přidávám více zeleniny : na cibuli osmahnu maso, přidám nakrájenou zeleninu (mrkev, cukety, rajčata …), ochutím rajčatovým protlakem, kořením, (oregano, rozmarýn), osolím a opepřím. Přiliju 125 ml vývaru z kostky a 125 ml červeného vína. Dusím cca 20 - 25 min. Ohřeju 125 ml smetany a vmíchám do masa.Bílá omáčka : 40 g mouky opražím na 40 másla. Zaliju 1/2 l mléka a za stálého míchání povařím. Osolím, opepřím a ochutím muškátem. Do vymaštěné formy kladu střídavě vrstvu lasagní a masové směsi. (začínám plátky lasagní) Přeliju bílou omáčkou, posypu sýrem a pokladu vločkami másla. Zapékám 30-40 minut na 200 C. Plátky lasagní se předem nevaří, (pokud ovšem není uvedeno na obalu jinak). Bez obav je můžeme dát do pekáčku syrové, během vaření krásně změknou.

  • Šárka Havlová
    Šárka Havlová |

    9. 8. 2005 14:22

    Tento recept jsem dělala už asi 5x a musím říct, že jsou opravdu výborné. Dělám je s kuřecím masem, které si den předtím naložím do cibule, česneku a majoránky. Opravdu skvělé a mnohem chutnější než v restauraci. Díky za recept.

  • Vlasta
    Vlasta |

    13. 7. 2005 15:28

    Většina lasagni se nemusi předvařovat, ale mohou se klast do pekačku v syrovém (tvrdém) stavu. Neni-li omačka příliš hustá, krásně se upečou al dente. Nejlepší je držet se návodu na samotných těstovinách.

  • Terezka
    Terezka |

    13. 7. 2005 11:41

    Nejsem tedy expert pres italskou kuchyni,ale lasagne s epodle meho skladaaji do pekacku syrove,tim ze se zaleji dostatecnym mnozstvim omacky,tak se v ni uvari.Alespon tak je delam ja.

  • Jana Tichá
    Jana Tichá |

    13. 7. 2005 08:41

    Lasagne se předem uvaří.

  • Petra
    Petra |

    13. 7. 2005 08:33

    Možná hloupá otázka, ale - mají se plátky lasagní předem uvařit, nebo se dávají do pekáče tak, jak je člověk koupí (tj. tvrdé plátky)? Díky.

  • Ludmila Janková
    Ludmila Janková |

    7. 7. 2005 07:07

    Tak jsem je zkusila, ale masová směs mi vyšla ani ne na 2 vrstvy doporučuji více masa aspoň 850g. Chuťově byly super.

  • Nikol
    Nikol |

    13. 6. 2005 16:54

    Mooooc chutne, vrele doporucuji vsem.

  • jana
    jana |

    11. 5. 2005 16:52

    vyborne,mnohem lepsi nez v restauraci. diky.

  • Kopretinka
    Kopretinka |

    20. 2. 2005 08:34

    Výborný recept. Vařila jsem již několikrát ze sojového masa, které nejdříve uvařím spolu se zeleninou (mrkev, cibule, podle chuti), poté vše spolu rozmixuji a postupuji dále podle uvedeného receptu. Je to mňamka :o)

  • Pavla
    Pavla |

    8. 2. 2005 13:17

    Tyto lasagne jsem dělala už asi 4x. Musím říct, že jsou opravdu velmi dobré a každému, kdo je ochutnal, se dělaly boule až za ušima :-)

  • david
    david |

    11. 10. 2004 17:49

    děkuji za dobrej recept, udělám si je lepší než v restauraci, díky i za komentáře, jen přidávejte další

  • Monika
    Monika |

    17. 8. 2004 09:28

    Jídlo je to opravdu chutné, ale u tradičních italských lasagni se opravdu začína omačkou. Navíc se používá bešamelová omáčka místo sýrové, jelikož se na každou vrstvu nastrouha parmazán... A doba vaření není 20-25 min, ale 4h. Čím déle se omáčka vaří, tím lépe. To samozřejmě vyžaduje, aby se rajčata přidávala postupně a ne všechna najednou... a chutná to moc dobře!

  • Martin
    Martin |

    26. 6. 2004 16:33

    Velmi chutné jídlo. Ovšem doporučoval bych začít klást lasagně. Mně vyšly do zapékací misky pouze dvě vrsty těstovin a musel sem hostům nabídnout pečivo, což ovšem ani v Itálii jistě nění prohřeškem. Doporučuji použít větší misku nebo pekáček.

Další doporučené recepty: