• Blesk.cz
  • |
  • Blesk pro ženy
  • |
  • AHA!
  • |
  • Dáma.cz
  • |
  • Maminka.cz
  • |
  • E15.cz
  • |
  • Reflex.cz
  • |
  • FITweb.cz
  • |
  • Ženy.cz
  • |
  • MojeZdraví.cz
  • |
  • více Created by potrace 1.13, written by Peter Selinger 2001-2015
    • Ábíčko.cz
    • Auto.cz
    • AutoRevue.cz
    • AVmania.cz
    • DIGIarena.cz
    • Doupě.cz
    • FinExpert.cz
    • iSport.cz
    • MobilMania.cz
    • SportRevue.cz
    • Živě.cz
    • Sazka eLEAGUE
Recepty.cz - logo
  • Oblíbené recepty
    • Sezónní recepty
    • Nejlépe hodnocené
    • Poslední komentáře
    • Tip - týdenní menu
  • Nejnovější
  • Suroviny
  • Světová kuchyně
    • Česká
    • Slovenská
    • Francouzská
    • Italská
    • Čínská
    • Řecká
    • Mexická
  • Rady
  • Články
  • F.O.O.D.
  • Videorecepty
  • Přihlásit se
  • Vložit recept
  • Přihlásit se
  • Zapomenuté heslo Založit nový účet
  • Recepty.cz - logo
    Pokročilé vyhledávání Podle ingrediencí
    Vložit recept
    Zdravý oběd Rychlá večeře Chuťovky Polévky Maso Omáčky Přílohy Těstoviny Moučníky Zdravé Rychlé Sladké Grilování & BBQ
    • Recepty.cz
    • Bramborové knedlíky
    Napište svůj komentář k receptu

    Bramborové knedlíky

    autor: Recepty
    0.0
    moje hodnoceni
    3.5
    hodnotilo: 143
    doba přípravy: 45 minut
    obtížnost: střední
    Vložit do kuchařky Vložit do nákupu Vytisknout recept
    Bramborové knedlíky
    Bramborové knedlíky
    Bramborové knedlíky
    Bramborové knedlíky
    Bramborové knedlíky
    Bramborové knedlíky
    Bramborové knedlíky
    5fotografií
    Nahrát fotku
     

    Bramborové knedlíky jsou základem české národní kuchyně. Chutnají božsky a výborně se hodí k uzenému masu a zelí.

    Suroviny

    6 porce
      • 800
        g brambory
      • sůl
      • 150
        g hladká mouka
      • 1
        ks vejce
      • 1
        ks žloutek
      • 100
        g hrubá krupice

    Postup přípravy receptu

    1
    Vařené, oloupané a vychladlé brambory nastrouháme a se žloutkem, vejcem, solí, krupicí a moukou zpracujeme vláčné těsto. Těsto na pomoučeném vále zformujeme na dva válečky o průměru 5 cm a zavaříme do vroucí osolené vody. Vaříme zvolna asi 20 minut.

    RADA: Jak oloupat brambory snadno a rychle!

    2
    V průběhu vaření je vařečkou nadzvedneme ode dna, aby se nepřipálily. Vařené knedlíky ihned nakrájíme na plátky, aby se neslepily a horké ihned podáváme. Pro tuto přípravu použijeme brambory uvařené den předem.

    RADA: Houskový knedlík: VIDEO návod krok po kroku

    Podělte se s přáteli o recept

    Podobné recepty

    Bramborové knedlíky se strouhankou

    Bramborové knedlíky se strouhankou

    Barevné bramborové knedlíky (noky)

    Barevné bramborové knedlíky (noky)

    Česnekové bramborové knedlíky s houskou

    Česnekové bramborové knedlíky s…

    Nenechte si ujít sezónní inspirace a recepty!

    Zaregistrujte se k odběru newsletteru a my vám každý týden zašleme osvědčené tipy.
    Souhlasím s podmínkami pro užívání služby informační společnosti a seznámil/a jsem se s informací o zpracování osobních údajů .

    Tato stránka využívá služeb Google reCAPTCHA, na kterou se vztahují Smluvní podmínky a Zásady ochrany osobních údajů společnosti Google.

     

    Komentáře k receptu

    • Brasil | 6. 8. 2017 22:09

      Reaguji na komentar Jana | 21. 3. 2015 23:12. Proc pisete o lidech, ze jsou debilove ( jen proto, ze pouziji hladkou mouku) !!!!! Spoustu z nas zije v zahranici, kde proste jinou nez hladkou mouku nekoupime. Ani treba krupicku. Proto je osobne velmi ocenuji recepty, kde lze hladka mouka pouzit. Jinak knedliky a jsou moc dobre :) Dekuji za recept

    • hanička
      hanička | 26. 3. 2017 09:49

      Voda na vaření knedlíků se nesolí, knedlíky pak nejsou oslizlé. ;-)

    • hanička
      hanička | 26. 3. 2017 09:45

      Voda na vaření knedlíků se nesolí, knedlíky pak nejsou lepkavé. ;-)

    • Eleaté
      Eleaté | 14. 2. 2017 11:46

      Neměla jsem doma nic jiného než krupičku a hladkou mouku, tak mi přišel vhpd tento recept. Moc za něj děkuji. Neválela jsem klasické knedlíky, ale jen lžící ukrajovala a házela do vody větší kusy a to co vzniklo bylo opravdu lahodné. Dříve jsem bramborové knedlíky nedělávala, jen houskové, ale dneska jdu na tyhle už podruhé, protože nám moc chutnali. Kašlete na komenty těch co říkájí, že to nejde, ale jde, a jsou super !!!

    • Eleaté
      Eleaté | 14. 2. 2017 11:45

      Neměla jsem doma nic jiného než krupičku a hladkou mouku, tak mi přišel vhpd tento recept. Moc za něj děkuji. Neválela jsem klasické knedlíky, ale jen lžící ukrajovala a házela do vody větší kusy a to co vzniklo bylo opravdu lahodné. Dříve jsem bramborové knedlíky nedělávala, jen houskové, ale dneska jdu na tyhle už podruhé, protože nám moc chutnali. Kašlete na komenty těch co říkájí, že to nejde, ale jde, a jsou super !!!

    • dred
      dred | 18. 1. 2017 17:41

      Recept nedoporučuju! Dodržel sem přesné gramáže, těsto je totálně lepivé, že bych musel přisypat tak 100g mouky aby z toho něco bylo, což by se těžce podepsalo na chuti........ Teď vymýšlím co z toho vytvořím. PĚKNĚ DĚKUJU ZA RECEPT

    • alenaeb | 25. 12. 2016 13:51

      Zasadne delam z hrube mouky a detske krupicky,,veskere knedliky varim na pare.!! :-)

    • alenaeb | 25. 12. 2016 13:51

      Zasadne delam z hrube mouky a detske krupicky,,veskere knedliky varim na pare.!! :-)

    • helena
      helena | 10. 12. 2016 16:23

      bramborový knedlík se nerozvaří když přidáte do těsta lžičku octa

    • helena
      helena | 10. 12. 2016 16:20

      na knedlíky dávám vždy hrubou mouku a přidám lžičku octa,mám jistotu ,že se nerozvaří :-)

    • babi Jana
      babi Jana | 23. 10. 2016 11:40

      Můj příspěvek se ztratil! Posílám znovu Knedlíky se vždy povedou, když na 1 kg brambor použijeme 330 g hrubé mouky + dětské krupičky ( nebo hrubé krupice). Válečky nebo koule obalit ve škrobové moučce, nerozvaří se! Závěr: na kilo brambor 1/3 mouky. Hezký den!

    • babi Jana
      babi Jana | 23. 10. 2016 11:33

      Knedlíky se vždy povedou, když na 1 kg brambor dáte 330 g hrubé mouky + dětské krupičky (hrubé krupice). Z těsta válečky, které obalíme ve škrobové moučce, tím se nerozvaří. Na váhu brambor dát 1/3 mouky. Hezký den!

    • Tonda
      Tonda | 10. 10. 2016 06:56

      Hladká mouka :-D :-D :-D

    • maruska73 | 24. 9. 2016 15:11

      Knedlíky jsou vařené když vyplavou. Vaří-li se déle, rozpadají se. Není třeba mít obavy. Brambory jsou již uvařené, je třeba jen zavařit mouku a vejce v těstě.

    • Radek
      Radek | 17. 4. 2016 18:28

      Knedlík jsem dělal přesně podle receptu ale po vaření se rozpadal a nebyl vůbec pevný. V čem mohla být chyba?

    • Kaťuše
      Kaťuše | 2. 8. 2015 11:50

      S hladkou moukou je to jedno velké bláto :-))

    • AnDy
      AnDy | 4. 4. 2015 18:25

      Skvělý recept! Měla jsem obavy, je to moje premiéra ale přidala jsem trochu více krupice a mléko pro zjemnění a naplnila knedle uzeným masíčkem a jsou skvělý! Za recept děkuji! Když se povedl mně, povede se všem :-D

    • Lenka
      Lenka | 22. 3. 2015 13:26

      Tak tento Váš recept nemá chybu, nikdy se mi knedlíky tak nepovedly, až teď s tímto receptem. :-)

    • Jana
      Jana | 21. 3. 2015 23:12

      Hladkou mouku? Jste debilové!!!! :-D

    • Jana
      Jana | 21. 3. 2015 23:07

      Hladkou mouku? Jste debilove!!!

    • Januse | 23. 2. 2015 13:21

      Tak hladkou mouku určitě né :'(

    • marčána
      marčána | 20. 1. 2015 10:39

      tak jsem taky zkusila ten váš i s octem a vypadá to dobře, už plavou...

    • Klara
      Klara | 2. 1. 2015 14:31

      Jde take o typ brambor - pouzijete-li "varny typ C" urceny na knedliky, kase apod., jiste se Vam dle tohoto receptu knedliky vydari. Nemela jsem s nimi problem.

    • Míša
      Míša | 28. 12. 2014 15:21

      Dnes jsem dělala knedlíky plněné uzeným a použila jsem Váš recept na bramborové těsto a musím říct, že bylo výborně. Jen jsem tedy nepřidávala ocet... ale jinak skvělééé :-) :-)

    • Lenka
      Lenka | 22. 12. 2014 07:35

      No, hladká mouka asi těžko ne? Přece se dává hrubá.

    • katka
      katka | 19. 12. 2014 17:52

      nebo tomu rikaji semolina.

    • katka
      katka | 19. 12. 2014 17:52

      nebo tomu rikaji semolina.

    • Katka
      Katka | 1. 11. 2014 11:05

      Byl tu koment už tu není brečím a prosím paní co dělá 38 letbramborové knedĺky podle staré kuchařky: 800g vařených brambor aby mi ten recept poslala na email plskova.deti@gmail.com předem díííky

    • DrMilan
      DrMilan | 13. 10. 2014 20:20

      Knedlík se rozpadá, poněvadž máte špatný předpis. Nedívejte se na zdejší pomýlené návody pomýlených kuchařinek a přečtěte si klasický návod.

    • vblazek | 5. 10. 2014 23:52

      38 let děláme bramborové knedĺky podle staré kuchařky: 800g vařených brambor nastrouhaných na hrubém struhadle, 200g hrubé mouky, 100g krupice, 1 - 2 vejce, 10 g soli, 2 lžíce octa (pro chuť), vaříme asi 20 minut, až spolehlivě vyplavou. Knedllíky obsahují drobné částečky brambor a jsou křehké, ne jako guma. Samozřejmě dost záleží na kvalitě brambor.

    • HelenaPa
      HelenaPa | 29. 9. 2014 18:01

      Já bych nedávala olej, myslím, že udělá těsto mazlavější. Nikdy jsem nečetla recept na bramborové knedlíky s olejem v těstě. To je můj návrh.

    • simo | 28. 9. 2014 15:15

      Dobry den ... zkouska uzje to po co jsem napsala nome ar aleneodeslal se

    • simo | 28. 9. 2014 14:58

      Ahoj ... ziji v Italii 15 let, uz je to dost dlouho co jsem ne pojedla dobre ceske jidlo, . Dnesni obed jsem varila poprve bramborove knedliky s masem alé chybelo zelicko... Neni to jednoduche v obchode, protoze nevim ktera je hruba , hladka mouka , natoz polohruba... Postup mych prvnich bramborovych knedliku; 1000g brambory varene 500g semola di grano duro _ preklad- krupice hruba mouka 2 hrstky detske krupicky _ krupicka se rozezna ihned. 2 vejce 2polevkove lzice oleje. Sul Varene ve vrouci osolene vode , 20 minuti a pak nakrajene s niti. Knedliky mi vysli chutove i dobre, alé kulaty tvar chybel, byli zmackle ovalne a uzke. Nevim kde jsem se zpletla alé jista vec, ze jsem dalla celou snahu .. ... Dekuji vsem, za kazdou radu, Simona. :-[

    • simo | 28. 9. 2014 14:28

      Ahoj ... jsem vdana 15 let v itali..a styska se mi po ceskem jidle... Dneska na nedelni obed jsem Zkusila uvarit bramborove knedliky s omackou na pul italskou a na pul ceskou... Neumela jsem ani varit cesky ani italsky tak jsem se dokonala Jen v italske kuchyni..Rekneme Se bramborove knedliky varene na poprve se i dove la povedli AZ na tvar nebily kulate, spia prodlouzene a uzke,,, bylo to urcite moukou .. pouzila jsem ::: Semola di grano duro - v prekladu bylo To mela byt; krupicova hruba mouka 2hrsti detske krupicky 1000g vere ne brambory 2vejce 2 polevkove lzice oleje. Sul Rada bych radu ,.. kdo ma stejny problemy s Italskymi ingredienci... Moc krat van dekuji predem,. A musim rict se base recepty me zaujmuli... Dekuji Simona... Simo. :-[

    • kikous
      kikous | 30. 8. 2014 17:46

      Tohle je nejhorší recept co jsem skuaila. Knedlíky se úplně rozpadli a nedali se jíst. Dar hladkou mouku do knedlíků je naprostá hloupost

    • Kacka
      Kacka | 1. 7. 2014 21:43

      Ja delam bramborove spalicky z bramborove kase,ktere delam vzdy vic k kbedu,aby zbyla na druhy den na testo.jsou opravdu luxusni,krehoucke a s testem se vekmi dobre pracuje diky mleku a maslu,ktere do bramborove kase pridavam,,,,,zkuste to nebudete litovat

    • Petr
      Petr | 30. 5. 2014 19:45

      stačí dětská krupička nebo trochu více hrubé mouky a při přípravě těsta "přistrohávat syrový brambor.

    • Petr
      Petr | 30. 5. 2014 19:41

      Dobrý den, stačí, abyste knedlíky vařila v potravinové fólii. někdo to dělá v alobalu. pokud jich děláte třicet NESMÍ se rozpadnout :)

    • Veronika
      Veronika | 18. 5. 2014 12:35

      no to je recept na hovno musíte dát více krupice nebo h. mouky a vařit jen chvilku tak 10 min jinak jsou na kaši. Bych si ráda popovídala s tím, kdo sem dá takový recept. :-(

    • Terka
      Terka | 8. 5. 2014 12:00

      Ahoj. Neví někdo proč se mi ty knedlíky rozpadají? :-(

    • stepanka
      stepanka | 30. 3. 2014 18:44

      Lista, vedou- rika se tomu "cream of wheat"

    • knedlíky
      knedlíky | 24. 1. 2014 11:15

      Já dělám tyto bramborové knedlíky bramboroveknedliky.cz

    • Věrka
      Věrka | 18. 1. 2014 20:30

      Já dávám děckou krupičku :-)

    • Blanka
      Blanka | 16. 1. 2014 00:07

      Velice dobry napad. Dnes jsem to zkusila a knedliky byly vyborne.

    • Lista
      Lista | 11. 1. 2014 21:59

      Jerry, diky! Pujdu to zkusit. Tady v Kanade ti volove krupicii nevedou! :-*

    • Lista
      Lista | 11. 1. 2014 21:58

      Nemuzu tu splasit krupici! nejake rady, prism? Dekuji

    • Jindra
      Jindra | 9. 1. 2014 23:54

      Takovou glajdu nežral ani náš pes, děkuji pěkně teda

    • Di
      Di | 8. 1. 2014 20:14

      Já dávám napůl dětskou krupičku, napůl polohrubou mouku, přidávám trochu rozpuštěného tuku, případně špetičku prášku do pečiva. Hodně však závisí na kvalitě či spíše vhodnosti brambor. :-)

    • MJG | 8. 1. 2014 11:42

      Urcite pouzijte hrubou mouku misto hladke. Knedliky budou kyprejsi a ne mazlave. Varte asi 15 minut a nechte vychladnout, nekrajte horke.

    • Tester
      Tester | 26. 12. 2013 03:54

      Lidi nevařte knedle 20 minut, jak radí nějaký chytráci, ale dokud nezačnou plavat a pak ještě 5 minut...

    • Majki
      Majki | 14. 6. 2013 08:52

      Knedlíky dopadly naprosto luxusně a chutnaly i mému bytnému a ten má dost mlsnej jazýček. Ještě jsem do nich přidala nasekanou pažitku a petržel a vypadaly výborně... :-))

    • ReceptyII.
      ReceptyII. | 29. 5. 2013 17:47

      Knedlíky se povedl. Byl skvělý takže dávám 1***.

    • klaribo | 26. 3. 2013 08:25

      BOMBA !!! Jiný recept už nevyužívám :) Pravda, že neustále "upravuji", ale základ je perfektní :)

    • vevuna
      vevuna | 7. 3. 2013 19:21

      Bramborové knedlíky jsou u nás oblíbenou přílohou k pečené kachně a červenému zelí. Dělám je von vok. Mouku dávám hrubou a přidávám solamyl. Nemám přesný poměr ingrediencí, ale knedlíky jsou vždy velmi dobré, nejsou rozvařené - musíte je zavařovat do vařící osolené vody, jsou díky solamylu kypré. Dobré a kypré jsou i po uvaření i ohřívané. A když máme hodně bramborových knedlíků a už došla kachna a červené zelí, děláme si je s povidlovou omáčkou.

    • jan
      jan | 26. 2. 2013 10:44

      knedlíky zabalte do plátna a pak uvařte a nejsou oslizlé a vařím je tak dlouho než vyplavou na povrch pak jsou hotové .A nebo když si nejsem jisty tak ho rozříznu a musím mýt stejnou barvu po celé ploše jestli je uprostřed světlí tak není hotov. 8-) :-$ <3

    • jerry
      jerry | 20. 1. 2013 14:17

      Samozřejmě hrubá mouka ! ! ( i bez krupice ) Dávám jí polovinu váhy brambor... A také je možné místo vajec dát dvě lžíce škrobu ( pro vegetariány )

    • Naďa
      Naďa | 19. 1. 2013 21:38

      nedávám hladkou mouku,ale půl na půl dětskou krupičku a hrubou výběr,mouku. A taky záleží na druhu brambor.Nikdy né brambory C, Mají moc škrobu Buď B a nejlepší jsou A. Taky se nesmí bramborové těsto, když se zpracuje nechávat dlouho ležet. Ihned dávám do vody a vody musí stejnoměrně probublávat a vřít. :-*

    • Kozáková
      Kozáková | 9. 1. 2013 07:24

      Místo hladké použijte mouku hrubou a máte supr knedlíky ;-)

    • Xyruxx | 9. 1. 2013 01:21

      Co je tohle za recept? Postupovali jsme přesně podle návodu a je z toho hnusná vařená bramborová kaše! :'( Fúúúúúj :-D

    • Jarmila
      Jarmila | 25. 12. 2012 19:34

      Myslím, že se nemá dávat hladká mouka, ale hrubá mouka. Jsou potom lepší a nerozvaří se.

    • Lucie
      Lucie | 10. 12. 2012 10:39

      No, ja jsem zila pres 12 let v Nemecku a mouku jsme sice vozili z Ceska (protoze Nemci taky nemaji 3 druhy), ale celkove se mi zda, ze jsou potraviny kvalitnejsi, lepsi a levnejsi... Mamka varila i tradicni ceska jidla bez problemu, s nemeckymi ingrediencemi. Rakousko ma podle meho nazoru taky dost vyraznou kuchyni. :) Pepr doporucuju koupit ten, ktery si sama namelete - prodavaji primo kulicky ve sklenicce, ktera ma integrovany mlynek; cerstve namlety je stejne chutove nejintenzivnejsi :)

    • sfo
      sfo | 1. 12. 2012 01:10

      V Americe se da koupit "Wondra" coz je neco jako hruba mouka.

    • luká
      luká | 7. 11. 2012 16:38

      <3 š brkaáioszsd

    • HelenaPa | 5. 11. 2012 08:57

      Já dělám knedlíky podle receptu, kde poměr surovin odpovídá, ale místo hladké mouky používám hrubou. Myslím, že ta mazlavost by mohla být způsobena tím.

    • Very.N | 5. 11. 2012 08:09

      No nevim nevim, dělala jsem vše přesně podle receptu a knedlíky byly hrozně mazlavý, skoro rozvařený a moc nám nechutnaly. Až po přelití omáčkou se daly jíst... Nejsem žádný začátečník, ale buď jsem něco dělala špatně, nebo ten recept nic moc...

    • JP
      JP | 4. 11. 2012 11:03

      Knedlíky jsem dělala podle receptu a nepovedly se! Podle mě je chyba v receptu (přesně jsem dodržela postup). Mouka by neměla být hladká, ale hrubá!!

    • veronika
      veronika | 28. 10. 2012 12:37

      Já žiju v Rakousku a také problém s moukou jejich hrubá mouka je jak naše polohrubá tak ji míchám s krupicí.Opravdu není nad českou kuchyni.Vše je tady tak nějak mdlé ocet také nic moc není nad náš 8procentní.,pepř jak by smet je jako prach.Vše vozíme z Česka

    • pepča
      pepča | 16. 10. 2012 08:34

      A to tam není k sehnání žádná mouka. O:-)

    • řecko
      řecko | 19. 9. 2012 14:33

      Zkus krupicku dětskou . Taky tu bydlím :-))

    • johan
      johan | 13. 9. 2012 16:48

      ...lze pouzit italska "semolina", tu maji vsude :-)

    • emsyka
      emsyka | 4. 9. 2012 16:50

      Já si přípravu urychluji tím, že normálně oloupu brambory, uvařím je a udělám z nich kaši. Do ještě teplé přidám vejce, mouku, sůl, vytvaruji knedlíky a dám vařit.

    • Janka
      Janka | 30. 8. 2012 16:00

      Já vařím knedlíky zabalené do potravinářské folie a nemám žádný problém s rozvařením.

    • Kajka
      Kajka | 21. 8. 2012 14:08

      bydlela jsem v Řecku téměř rok, meli jsme stejný problém, ale chuť na knedlíky (houskové) zvítězila... Použili jsme takovou tu žlutější mouku na pitu a bylo to OK.

    • Nuna
      Nuna | 5. 8. 2012 14:01

      Knedlíky podle tohoto receptu jsem párkrát zkoušela a vždycky se mi povedly a nerozvařily se. Super recept!!!

    • Jolana
      Jolana | 17. 5. 2012 09:41

      ja bydlim v Nemecku a davam krupici, ta bude i v Recku

    • Pavel
      Pavel | 17. 5. 2012 09:26

      Zkoušel jsem je podle receptu , musel jsem přidat trošičku více krupice jinak OK . Doporučuji ;-)

    • Alena
      Alena | 25. 4. 2012 17:53

      Vařím bramborové knedlíky v mikrotenovém sáčku,každý zvlášť a jsou pěkně suché. Jen dávám hrubou mouku a trochu dětské krupice. Vařím je 15-20 min. :-D

    • verenna
      verenna | 11. 4. 2012 18:03

      Já bydlím v Řecku a tu není ani polohrubá ani hrubá mouka.Ach jo...

    • Jitka
      Jitka | 10. 4. 2012 14:52

      Dobry den a mohu se zeptat kde presne zijete v Holandsku

    • Jitka
      Jitka | 10. 4. 2012 14:51

      Dobry den a mohu se zeptat kd presne v Holandsku bydlite

    • Džudy
      Džudy | 24. 3. 2012 20:14

      Perfektní knedlík! Nechápu jak zněj někdo udělá noky. Udělal jsem ho přesně podle receptu a je to opravdu mňamka.

    • Bara
      Bara | 20. 3. 2012 14:17

      Ja bydlim taky v Holandsku a teda da se tu sehnat skoro vsechno ;-)

    • Petra
      Petra | 28. 2. 2012 13:28

      Tak to jsme na tom stejne.Ziju taky v Holandsku,a ta fakt ceska kuchyne mi chybi. =-O

    • Bára
      Bára | 22. 2. 2012 14:55

      Vůbec se mi to nepovedlo. Vznikly z toho rozvařený noky. :'( ...Příště si raději ten knedlík zase koupím!

    • jana
      jana | 5. 2. 2012 15:43

      Ja bydlim take , v holandsku. nekdy si vozim jen tu hrubou mouku. Mouka , ktera se tu prodava je neco mezi hladkou a polohrubou, delam z ni v podstate vse. :-)

    • maja
      maja | 20. 1. 2012 16:50

      Já mám taky problém z moukou a plně souhlasím s Dagmar, žiju ve Skotsku,muž je skot,taky má rád naší českou kuchyni a musím si jí vozit od nás.Bohužel stejný problém jsem řešila i v Emirátech,hold není nad českou mouku.Vzkaz pro Mirka,staročeský recept uvádí ,,hrubá mouka a krupice".Hladká je omyl ,,pozor".

    • mirek
      mirek | 4. 1. 2012 19:50

      ano ano presne tak jsem v anglii a brambory jsou samá voda, des a bes, jsou tady jen takove vodnate hnusne bledé brambory :-(

    • mirek
      mirek | 4. 1. 2012 19:18

      no konečne nekdo kdo čte to co tam je, nechápu proč schánejí hrubou mouku, je tam přeci krupička :-D

    • mirek
      mirek | 4. 1. 2012 19:15

      ja jsem v anglii a tady jsem naší mouku sehnal, jen nechápu proč píšete hrubou když tam patří hladká a krupička ;-)

    • Dagmar
      Dagmar | 3. 1. 2012 20:32

      Ja bydlim v Holandsku a tu hrubou ani plohrubou mouku taky nemaji. Vozim si ji z ceska. Jak je vidno, neni nad ceskou mouku. A vubec, kdyz jdu varit opravdu neco typicky ceskeho, vzdy se nastvu, protoze tady nic nesezenu. Zlate cesko. Mam za manzela holandana a ten chce, abych mu varila ceska jidla, miluje ceskou kuchyni. Mam proto casto problem.

    • mima
      mima | 3. 1. 2012 14:39

      ani v německu hrubou mouku nemaj

    • Dagi
      Dagi | 26. 12. 2011 14:21

      Bramborové knedlíky jsem dělala úplně poprvé a podle receptu se mi povedly, nejprve jsem měla strach, protože těsto bylo dost vláčné lepkavé, nakonec jsem v hrubé mouce z toho vytvořila 4 válečky, vařila 20 minut a knedlíčky jak cumel :))) ;-)

    • irena
      irena | 19. 12. 2011 20:27

      paní marto, ty mouky jsou správně? Hladká a hrubá mouka nebo krupice?

    • Jana
      Jana | 12. 11. 2011 23:22

      ...jenom pro upresneni dodavan,ze "Vondra" je vyborna,ale je to jako polohruba mouka,ne hruba....

    • rad
      rad | 16. 10. 2011 03:11

      v australii je hruba mouka "TASTY" continental flour v plastikovem sacku :-) :-) 500 g COLES supermarket

    • Radka Meader
      Radka Meader | 12. 10. 2011 21:40

      Hruba mouka se da v USA koupit v obchode www.slovczechvar.com Zkuste, jestli by vam ji poslali i do Kanady

    • AneJank
      AneJank | 11. 10. 2011 21:40

      V Kanadě ji taky nemaj , jen hladkou

    • Iv.
      Iv. | 3. 10. 2011 16:36

      ..ja ziju v Uk ...o hrube a polohrube mouce si taky muzu jen nechat zdat....ale vzdycky jak jedu domu do cech tak si par kilovek tehle tady vzacne pochutiny dovezu....:-))) a kdyz pochybi tak v Londyne je cs obchod.....:-))

    • Pet
      Pet | 7. 9. 2011 12:11

      taky žiju v IRL...ale vždyť je tu plno polských a slovenských obchodů,kde se polohrubá i hrubá mouka dá v pohodě koupit...nebýt jich,tak jsem taky ztracená...:-)

    • já
      já | 29. 8. 2011 00:11

      V Austráli jí taky nemají O:-)

    • sasa
      sasa | 7. 8. 2011 21:14

      :-D

    • newim
      newim | 7. 8. 2011 09:53

      to jo tady ve spanelsku taky nemaji hrubou mouku ... maji jen hladkou . :-( ;-)

    • klara
      klara | 15. 6. 2011 13:34

      ...to znam jsem v Uk a o hrube mouce mi vypravej.... ;-)

    • maliňák
      maliňák | 23. 5. 2011 12:30

      Tak sem s nim néé?? ;-)

    • ja
      ja | 7. 5. 2011 11:40

      v irsku nemaj hrubou mouku.

    • Zora
      Zora | 14. 2. 2011 13:42

      A nejlepsi je na muffinech z Tesca! <3 Ta smetana :-)

    • Jiřina
      Jiřina | 5. 2. 2011 18:22

      Na knedllíky se dá použít i semolinová mouka, která se dá koupit v prodejnách s indickými potravinami.

    • Marta
      Marta | 3. 2. 2011 14:12

      mé bramborové knedlíky nemají chybu recept si hlídám jak oko v hlavě :-[

    • Eva1 | 1. 2. 2011 16:27

      V tom případě zkuste bramborové knedlíky po babičce, tam mouka není. ;-)

    • lusyl_k
      lusyl_k | 13. 11. 2010 15:15

      Moje absolutně první knedlíková výroba a musím říct, že mise proběhla úspěšně. Jen jednu maličkou vadu na kráse bych uvedla, sice že byla v knedlíku dost cítit mouka. Jinak výtečné.

    • Mahruska | 8. 11. 2010 16:51

      Zkoušela jsem tento recept a moc mi bramborové knedlíky chutnali výtečný recept

    • Petr Vanek
      Petr Vanek | 1. 1. 2010 02:13

      v USA se prodává hrubá mouka pod jménem Wondra, je v modrých kulatých krabicích podobných jako strouhanka, není levná jako hladká mouka ale lepší než nic, má ji každý obyčejný supermarket všude po celých Státech

    • Lada Javorkova
      Lada Javorkova | 19. 7. 2009 00:03

      pro Katku: Katko, FARINA je krupice, ze ktere udelate krasne knedliky :-)

    • Simča Sládková
      Simča Sládková | 9. 4. 2009 13:08

      Dělám knedlíky podobně, jen na 800g brambor je té mouky asi více - asi 300g. A většinou dávám mouku hrubou. Je ale pravda, že když zrovna třeba dojede, dá se použít i polohrubá či hladká v kombinaci s krupicí.

    • Adél
      Adél | 15. 2. 2008 15:40

      Petro, bezlepkové bramborové knedlíky se prodávají normálně v prášku v prodejnách s bezlepkovou výživou. Je to takový stříbrný sáček. Knedlíky jdou z toho výborně a jsou úžasné. K prášku se samozřejmě přidávají nastrouhané uvařené brambory a sůl a vejce.

    • PETRA
      PETRA | 15. 2. 2008 13:37

      Muj pritel ma bezlepkovou dietu a tak varime a peceme z kukuricne mouky nebo ryzove. Bramborove knedliky jsem zkousela jen jednou a byla to hruza. Pokud nekdo ma recept s bezlepkovou moukou, prosim napiste, dekuji

    • Eva P.
      Eva P. | 8. 2. 2008 17:30

      Tak jsem poprvé tady ve Francii zkousela knedliky a povedly se ! Po precteni ruznych receptu a komentaru jsem dala pul na pul hladkou mouku a jemnou krupicku. A udelala spis velké sisky, i lip se to vyndava a kraji. Urcite je brzy zopakuji.

    • Jana T.
      Jana T. | 2. 2. 2008 13:53

      Katko pročtěte si všechny komentáře, podívejte se i na jiné recepty na bramborové knedlíky a myslím , že si poradíte. Já bych to s tou kukuřičnou vyzkoušela, ale raději bych nejdřív udělala špalíčky, nebo šišky, ty vaříme kratší dobu! A nejdřív zkusit uvařit jeden a případně přidat mouku. A pokud máte škrob určitě trochu přidejte. Přeju hezký den a ať se vám daří.

    • Katka
      Katka | 2. 2. 2008 02:54

      a nebo jakykoliv recept na jakekoliv knedliky ktery bude obsahovat kukuricnou mouku, ta je tu bezna.PROSIM. Proste co mi tu chybi je krupice a hruba mouka...

    • Katka
      Katka | 2. 2. 2008 02:33

      ja pro zmenu bydlim v mexiku a tady hrubou mouku nesezenu, ale vcera jsem objevila mouku zitnou, ktera je hrube mleta, myslite ze by se z mi s jeji pomoci podarilo vyrobit nejake knedliky? Prisaham, ze bych za ne po vice nez 2 letech uz snad i vrazdila

    • Mary Huta
      Mary Huta | 26. 1. 2008 00:54

      V Anglii, Canade a Spojenych statech se tvaroh,jaky zname z Cech, prodava pod jmenem farmers' cheese. Je bezne k dostani v trznicich a casto ve vetsich supermarketech. Prodava se soleny i nesoleny, plnotucny i nizkotucny.

    • Di
      Di | 12. 1. 2008 17:37

      Míšo, zkuste ho uvařit na páře, na pomaštěném pařáku, třeba ve tvaru větších kouliček. Možná bych dala 2 celá vejce a trochu více mouky. Ale s hladkou nemám zkušenosti, dávám polohrubou a krupici nebo hrubou mouku. Všechno může vězet v kvalitě mouky nebo brambor, nechci říci, že jsou nekvalitní, ale třeba nejsou vhodné na knedlíky.

    • Eva Přecechtělová
      Eva Přecechtělová | 11. 1. 2008 20:01

      Miso, nevím jaké máte dostupné suroviny v Irsku, ale zkuste nějaký jiný recept. Já zde mám "Bramborové knedlíky po babičce" a ty se mi vždy podařily i když jsem byla začínající kuchařka. Naučila jsem je vařit pár přátel, kteří vařili knedlíky pouze z pytlíku, a teď jiné nevaří.

    • jitkakytka
      jitkakytka | 11. 1. 2008 19:41

      Já dávám vajíčko, hrubou mouku a 2 lžíce škrobu. Obyčejný bramborový.

    • Misa
      Misa | 11. 1. 2008 17:32

      Dobry den, chtela bych se zeptat, zijeme v Irsku a mamka se pokousi podle tohoto receptu uz po treti delat bramborove knedliky ale vzdycky se ji po 10 minutach rozvari. Odvarujou se z nich kousky ktere se usazuji na dne hrnce a kdyz se knedlik vynda je uvnitr syrovy... Muze nekdo poradit?

    • Jaroslava Olejníková
      Jaroslava Olejníková | 13. 11. 2007 11:04

      Díky Radce, i dalším..budu pobývat delší dobu v UK a manžel chce bramborové knedle a já nemusím tahat mouku. Budu hledat Semolinu. Díky Jaru

    • Radka Slosarova
      Radka Slosarova | 14. 9. 2007 14:27

      pro ty co bydli v anglii. take jsem dlouho resila problem s hrubou moukou. Pak jsem objevila Semolinu - sezenete ji v ruzne hrubosti/jemnosti. prodava se v pruhlednych saccich takze snadno vidite co kupujete.

    • Bara
      Bara | 3. 8. 2007 13:13

      Co se tyce tvarohu, v Anglii se prodava i vyrabi, ve 250 gr. vanicce, nazev je Quark a vetsinou ho maji v sekci Continental cheese- aspon v Tescu. Vanicka je modro-bila. A v obchode s polskymi potravinami jsem nasla i tvaroh na strouhani pod nazvem Curd cheese.

    • mirka
      mirka | 2. 8. 2007 20:40

      Pro vsechny krajany v USA. Pred par tydny jsem zjistila, ze internetovy obchod slovczechvar.cz prodava Slovenskou hrubou mouku, krome jineho. Toto neni reklama, ale rada.

    • Reny
      Reny | 10. 7. 2007 13:16

      Taky jsem v Anglii a tvaroh jsem tu taky jeste nevidela, ale kysana smetana je normalne soured cream. To sezenes uplne vsude :-)

    • Evik
      Evik | 4. 5. 2007 19:00

      Chci zkusit bramborové knedlíky,ale jsem v Anglii,tak to zkusím z mixu hladké mouky a krupičky,kterou jsem si přivezla z česka. Tak uvidím,jak se to povede. Ale chtěla jsem se zeptat,jestli je tu někdo,kdo bydlí v Anlii, tak jestli tu nenarazil na klasický tvaroh,jako je u nás v česku,který se dává do buchet a tak. Já jsem ho tu ještě neviděla. A taky kysanou smetanu. Tak tu jsem v Anlii taky ještě neviděla. Tak jestli někdo ví,tak prosím napište.

    • Ales Kavalir
      Ales Kavalir | 1. 3. 2007 17:15

      Dost se tu resi problem MOUKA..Tak v Nemecku jsou take 3 druhy mouky,oni ty obaly vypadaj stejne ,ale clovek se musi podivat lepe a zjisti ze existuji ,a to TYP 405 (Hl.M.) 440 (Pol.M) 550 (Hruba M.), Ta mouka vypada na pohled stejne,ale treba 550tka je na peceni (Backstark),a ono existuje jeste vice druhu ve specialnich obchodech..Takze lidicky ,ja davam na tyto knedliky Typ 440 a jsou lepsi nez od ceske maminky..:-)

    • Jana
      Jana | 29. 12. 2006 04:52

      Kdyz delam bramborove knedliky,micham tez mouku s krupici nebo samolinou(v Kanade) a vzdy dam polovinu vahy brambor.Na 800 gr bych dala 400g mouky s krupici.Knedliky se takto nikdy nerozvari a maji vzdy spravnou hustotu.

    • Alice Al Rawiyah
      Alice Al Rawiyah | 4. 12. 2006 18:16

      pro ty kdo ziji v zahranici....myslim ze vsude je k sehnani -SEMOLA- bud z ryze ci kukurice, ma stejnou konzistenci jako ceska krupice, jen je ji treba dat o trochu vic misto 100 g asi 150.

    • Jaroslav Koryčan
      Jaroslav Koryčan | 1. 12. 2006 19:03

      je to sice barbarské, ale bramborové knedlíky děláme jedině z prášku, zjistili jsme, že jsou tak dobré, jako ty dělané doma z brambor

    • Miroslava Severová
      Miroslava Severová | 28. 11. 2006 06:47

      Do bramborového těsta také někdy nakrájím housku nebo rohlík na kostičky. Knedlíky se tím vylehčí. Používám dětskou krupičku a hrubou mouku.Těsto se nesmí připravit moc dopředu, to pak zeřídne a knedlíky se rádi rozvaří. Tak že zpracovat těsto a dám hned vařit.

    • Di
      Di | 26. 11. 2006 18:27

      Já také nedávám hladkou mouku, krupici míchám s polohrubou. Mám raději knedlíky, když nejsou tak kompaktní (nevím, jak bych to jinak nazvala) jako s hladkou moukou.

    • Hana Rožníčková
      Hana Rožníčková | 26. 11. 2006 16:17

      possum, sice jsem v Čechách ( ty na druhém konci světa ), ale bramborové knedlíky dělám jedině s dětskou krupičkou a jsou výborné - nerozvaří se a nejsou oslizlé.

    • possum *
      possum * | 26. 11. 2006 14:52

      Za ty roky co jsem tady, jsem se naucila pict skoro VSECHNO s hladkou moukou. Ted uz tu hruba je (ackoliv pry je to spis polohruba), tak se ucim znovu. :-)) Bramborove knedliky delam bez mouky, jen s JEMNOU krupici. To mi tu (cele ty roky zpatky) poradil jeden cesky kuchar.

    • kuba
      kuba | 25. 11. 2006 13:51

      tak ja sem pro zmenu v Nemecku a zapomel sem na to esli se tam dava i hladka mouka.. no takze dava.. bude problem tu sehnat tu hrubou.. uvidime.. voni to tady maj vsechno v prasku ale to se neda zrat ... diky

    • petra
      petra | 9. 11. 2006 18:47

      Zrovna dneska zkousim knedliky v Anglii a uprimne jsem bezradna!!!Porad se mi to vsude pachta a nedrzi!!!Uz se tesim na ty mamky.....

    • martina Mlcochova
      martina Mlcochova | 21. 10. 2006 00:13

      Diky za fajn rady......my zijeme v Chicagu.Detska krupice se da koupit i v Mexickych potravinach...je uplne jak ta nase,polohruba mouka u Polaku(krupcatka nebo tortowa)taky kyprici prasek,nebo vanilkovy cukr......a taky u Jugoslavcu maji podobne potraviny do peceni,pudinky,polevky v sacku,polevy...proste veci z EVROPY......Cesky jidlo nam tady moc chybi a za cely ty roky jsme si jeste nezvykli,neni nad pravou CESKOU KUCHYNI.....mnam.

    • Magi
      Magi | 14. 10. 2006 21:51

      To v anglii je s moukou prekerka,i jejich nejhrubsi je jemnejsi nez nase hladka,tudiz pri kazde moznosti dochazi k migraci potravin z ceska sem,nastesti i tady jsou polsky obchody,ale ani tam se neda sehnat vsechno,tak improvizujem jak se da a vzdycky se tesime na tu nasi ceskou pravou a nesizenou dobrotu :)

    • MM
      MM | 3. 10. 2006 23:35

      detska krupice v USA je -Farina,vetsinou je tam,kde prodavaji teple cereal.

    • GG
      GG | 26. 9. 2006 04:23

      krupice = semolina v anglicky mluvicich zemich

    • meRobinHood
      meRobinHood | 22. 9. 2006 01:54

      it is called "Baking Powder"

    • zuzana neznajova
      zuzana neznajova | 9. 9. 2006 21:20

      kdyz uz se tu pise o surovinach v USA - prosim poradte mi spravny nazev pro prasek do peciva, nebo cim ho nahradit.Díky

    • Honza P
      Honza P | 22. 7. 2006 20:53

      V USA prodavaji deckou krupicku - "BARLEY Cereal for Baby" vyrabi ji firma Gerber, najdete ji v kazdem supermarketu vedle detskych presnidavek (taky od Gerber).

    • Ilona
      Ilona | 22. 5. 2006 22:12

      Nevi nekdo jestli se da nahradit ta hruba krupice tou americkou (cream of wheat) ?

    • Marus Skrna
      Marus Skrna | 17. 5. 2006 02:15

      Sadlo ma kazdy F rmer Jack,Kroger{LARD}zelena skatulka zde v Michiganu je bezne k dostani .

    • Marus Skrna
      Marus Skrna | 17. 5. 2006 02:10

      Jak udelat v USA knedliky:je to snadne verte mi my zijeme v Michiganu a na knedliky pouzivame Kanadskou mouku Five rousis je bajecna pouzivala jsem v Cesku Pardubickou stejna kvalita a jde z ni udelat vsechno,kolace,buchty,rohliky je bajecna.Na bramborove knedliky pouzivame krupicku z polskych obchodu a tuto mouku pridavam.Vase kucharka je opravdu pekne udelana a kdyz nemam ideu tak nahlednu a opravdu najdu vsechno co potrebuji.diky moc

    • malda
      malda | 9. 3. 2006 10:15

      My v Australii mame moznost koupit veskere potraviny v Colesu takze to neni takove drama jako v USA

    • Petra Šmejkalová
      Petra Šmejkalová | 10. 2. 2006 11:20

      Máte pravdu s moukou v USA.Můj bratr tam trvale žije a my při každé cestě tam si připadáme, jako když se stěhují potraviny.Vozíme především hrubou mouku a krupici.Loni v prosinci už jsme vezli bramborové knedlíky v prášku.

    • Jana Han
      Jana Han | 23. 1. 2006 03:57

      Bramborove knedliky v USA muzete uspesne udelat ze susene bramborove kase. Krupicka je k dostatni v jakemkoliv supermarketu. Podivam se na presny recept a napisi ho do novych receptu. Jsou uplne stejne jako nase v pytlikove. Ja je delam jen od oka. Jinak jak pise Milan-Milan se daji koupit knedliky v prasku, jak houskove tak bramborove, v slovensko - ceskem obchode v NYC. A nejen ty, maji celou radu ceskych potravin vcetne horcice, hrube a polohrube mouky, okurek, octu, tatranek, fidorek a mnoho dalsich potravin. Radi vam je poslou kamkoliv v USA. Urcite postovne je levnejsi nez z Ceska. K memu osvedcenemu receptu na houskove knedliky s Rice Krispies - muzete bez problemu misto RK pouzit nakrajene, den stare, pecivo.

    • Milan Milan
      Milan Milan | 22. 1. 2006 19:02

      pro ty co jsou v USA: Knedliky v prasku se zde daji koupit. V NYC existuje obchod co Vam muze vsechno poslat a v NJ pak nekolik obchodu kde se taky da vse koupit.

    • Ladislava Kocurkova
      Ladislava Kocurkova | 22. 1. 2006 18:47

      my situaci v USA vyresili tak, ze nam rodina pravidelne 2x do roka posila v baliku nekolik sacku ceske krupice a taky nekolik sacku bramborovych test. jsme pak zasobeni po cely rok a vychutnavame si oboji.

    • to je  jedno
      to je jedno | 5. 12. 2005 10:31

      v USA se nam nejlepe osvetcil tento predpis: 2 cups mouka Wondra, 2 cups Self Rising mouka, 1 vejce, trochu soli a vlazne vody tolik, aby testo bylo dost huste. Toto rozdelit na 3 dily a do kazdeho vmisit 3/4 cup "Rice Krispies ", je to toasted rice cereal, napr. od firmy Kellogg's. Hlavne nesmi byt se zadnou prichuti. Pak utvorit 3 knedliky a varit obvyklym zpusobem . Jsou 100% porovnatelne s ceskymi knedliky v prasku s burizony. Za zkousku nic nedate a mozna budete prekvapeni vysledkem, dosli jsme k tomu po dlouhych utrapach . Kdo je zkusil, nedela uz knedliky jinak. Recept od Jana Han, prekopirvano z komentaru od receptu Houskové knedlíky

    • ing. Ales kominek
      ing. Ales kominek | 5. 12. 2005 08:24

      pratele..jak udelat houskove knedliky v americe? predem dekuji

    • Sona
      Sona | 25. 11. 2005 00:52

      jenom by me zajimalo jestli tento recept mluvi o surovinach (v tomto pripade bramborach) v syrovem nebo varenem stavu. Vaha se vyvarenim zmeni.Podle recemtu si nejsem jist

    • Sarka P.
      Sarka P. | 14. 11. 2005 20:30

      prosim zatim se mi v americe nepodarila najit zadna krupice natoz hruba.poradi mi nekdo jak se to tu jmenuje a jak to vypada?diky moc.

    • Katka
      Katka | 2. 11. 2005 22:31

      solamyl je stejny jako Corn Starch napr. od firmy ARGO (zluta krabicka). Pokud jsi napr. v Chicagu tak dostanes hrubou mouku v polskych obchodech pod nazvem Krupczatka a dokonce tam najdes i vyborne domaci sadlo a skvarky.

    • Misa
      Misa | 14. 7. 2005 00:06

      Jano, hrubsi mouka v USA je Bread Flour nebo Wondra - mne se knedliky z nich vzdy podari. A sadlo sezenes - v mexickych obchodech. Ted si nevzpomenu na spanelsky nazev, ale je v zeleno bile krabicce.

    • Jana
      Jana | 16. 4. 2005 05:33

      hmmm...v americe hrubou mouku nemaji, takze nemam na vyber, ale krupici jsem uz v obchode nasla...solamyl taky nemam a sadlo uz vubec ne, ale dam vam vedet :) chybi mi cesky obchody, kde maji tyto veci.

    • Jana Tichá
      Jana Tichá | 15. 4. 2005 09:08

      Dělám knedlíky takhle a nemá to chybu: den předem uvařené a oloupané brambory, sůl, vejce, hrubá mouka, dětská krupička, krupice, trochu solamylu a trochu oleje. Tak dělám i ovocné, do kterých mohu přidat tvaroh. Všeho dávám "přiměřeně " a vždy se povedou. Záleží spíš na kvalitě brambor, aby těsto neteklo.

    • Jana z VM
      Jana z VM | 15. 4. 2005 08:55

      Nikdy jsem nedělala bramborové knedlíky z hladké mouky! Je daleko lepší dělat je jenom z hrubé mouky (pak není nutná hrubá krupice). Dávám také trochu sádla, jsou potom chuťově lepší !!Poměr však neznám, dělám je od oka - aby nebyly moc řídké, ani moc tuhé, musí se to odhadnout, ale za ta léta se mi povedly vždycky. Po uvaření knedlíky propíchnu a hned nekrájím. Nakrájím pouze ty, co se sní k obědu a ostatní nechám vcelku. Dávám je i do mrazáku a jsou dobré jako čerstvé.

    • Jana V.
      Jana V. | 15. 4. 2005 01:57

      nevite, jestli se mi knedliky povedou i bez krupice? Prosim...

    • Jana z.
      Jana z. | 29. 1. 2005 14:25

      nejen na slovensku, ale i ve spanelsku se sejde recept na bramborove knedliky. Podari-li se, budu je propagovat mezi domorodci...

    • Matej Krivulka
      Matej Krivulka | 30. 10. 2004 11:04

      Hladam, hladam a najdem kde inde ako v čechách.Mam kačku.Deň čakať na knedliky nebudemVyskušam to bez čakania. Uvidime čo to spraví. Dám vedieť. Pred 10 rokmi som v čechách jedol bramborové knedliky a teraz ich chcem jest znovu

    Vyberte, co chcete vytisknout
    Kategorie: Přílohy, pečivo a luštěniny Knedlíky Bramborové
    Přílohy Knedlíky Vaření Slovník pojmů
    Použité ingredience v tomto receptu: Brambory Hladká mouka Hrubá krupice Sůl Vejce Žloutek
    Podělte se s přáteli o recept

    Mohlo by vám zachutnat

    Sýrová pórková polévka

    Sýrová pórková polévka

    Špenátová polévka slavnostní

    Špenátová polévka slavnostní

    Katův šleh (drůbeží)

    Katův šleh (drůbeží)

    Perníčky V.

    Perníčky V.

    Jablečná bábovka s vaječným likérem

    Jablečná bábovka s vaječným likérem

    Jarní polévka s krupicovými nočky

    Jarní polévka s krupicovými nočky

    Šafránové rizoto s cuketami

    Šafránové rizoto s cuketami

    Jeřabina - sterilovaná

    Jeřabina - sterilovaná

    Svíčková dle Ládi Hrušky

    Svíčková dle Ládi Hrušky

    Doporučujeme

    20 minut
    Tvarohová pomazánka s vejci

    Tvarohová pomazánka s vejci

    20 minut
    Hrášková polévka s lososem

    Hrášková polévka s lososem

    30 minut
    Quesadilla s kuřecím masem a koriandrovou smetanou

    Quesadilla s kuřecím masem a…

    15 minut
    Těstovinový salát s tuňákem a mozzarellou

    Těstovinový salát s tuňákem a…

    30 minut
    Dýňová tofu pomazánka

    Dýňová tofu pomazánka

    90 minut
    Borůvkový cheesecake

    Borůvkový cheesecake

    5 minut
    Smoothie bowl s jahodami

    Smoothie bowl s jahodami

    45 minut
    Jahodové tiramisu II.

    Jahodové tiramisu II.

    110 minut
    Citronový dort s třešněmi

    Citronový dort s třešněmi

    Poslední sledované recepty

    48
    Jednoduchá rajská omáčka
    Jednoduchá rajská omáčka
    45
    Palačinky
    Palačinky
    35
    Rychlá bábovka
    Rychlá bábovka
    24
    Americké lívance
    Americké lívance
    23
    Domácí kuřecí čína
    Domácí kuřecí čína

    Zajímavé články

    Rajská omáčka s hovězím masem: Recept Přemka Forejta budete milovat!
    Rajská omáčka s hovězím masem: Recept Přemka…
    Bramborový guláš, sedlácký salát nebo placky: 7 receptů na celý týden!
    Bramborový guláš, sedlácký salát nebo placky: 7…
    Tradiční a české: 7 receptů na nadýchané rohlíčky, buchty, koláče i vdolky
    Tradiční a české: 7 receptů na nadýchané rohlíčky…
    Zapečené řízky podle režiséra Zdeňka Trošky: Skvělý oběd z jednoho pekáče
    Zapečené řízky podle režiséra Zdeňka Trošky:…
    Krůtí sekaná: Recept na nejoblíbenější pokrm z mletého masa!
    Krůtí sekaná: Recept na nejoblíbenější pokrm z…

    Sledujte nás

    AHA.cz Gott běhal za modelkami do šatny! Já jsem si Karla celý život vážila, ale ...

    Gott běhal za modelkami do šatny! Já jsem si Karla celý život vážila, ale ...

    AHA.cz Suchánek v šoku: „Zavři dveře, č*ráku,“ řvali na něj

    Suchánek v šoku: „Zavři dveře, č*ráku,“ řvali na něj

    AHA.cz Deník Aha! 20.4.2021

    Deník Aha! 20.4.2021

    Dáma.cz Horoskop na tento týden: Kdo konečně zaboduje v práci?

    Horoskop na tento týden: Kdo konečně zaboduje v práci?

    Dáma.cz Seriál Ulice: Márovi hrozí vězení, půjde Blance o život?

    Seriál Ulice: Márovi hrozí vězení, půjde Blance o život?

    Ženy.cz Navzdory pandemii: Nové české módní značky, které byste měli znát!

    Navzdory pandemii: Nové české módní značky, které byste měli znát!

    Maminka.cz Rodičovská dovolená 2021: Vše, co o ní potřebujete vědět

    Rodičovská dovolená 2021: Vše, co o ní potřebujete vědět

    Reflex.cz Pavel: Hamáčkovi nevěřím, do Moskvy chtěl. Jsem připraven kandidovat na prezidenta, vstup do KSČ byla chyba

    Pavel: Hamáčkovi nevěřím, do Moskvy chtěl. Jsem připraven kandidovat na prezidenta, vstup do KSČ byla chyba

    E15.cz Útěk z města rovnou do lesů. Nízké Tatry nabízejí skandinávský minimalismus

    Útěk z města rovnou do lesů. Nízké Tatry nabízejí skandinávský minimalismus

    Abecedazahrady Kapkové zavlažování: Šetří čas, peníze a funguje i proti plevelu

    Kapkové zavlažování: Šetří čas, peníze a funguje i proti plevelu

    Další doporučené recepty:

    Bramborové karbanátky III.
    Bramborové karbanátky III.
    Bramborové klobásy
    Bramborové klobásy
    Bramborové knedlíky
    Bramborové knedlíky
    Bramborové knedlíky
    Bramborové knedlíky
    Bramborové knedlíky plněné cibulovo-masovou směsí
    Bramborové knedlíky plněné cibulovo…
    Bramborové knedlíky plněné prejtem
    Bramborové knedlíky plněné prejtem
    • Recepty.cz
    • Bramborové knedlíky
     
    • © 2019 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu.
    • Autorská práva k publikovaným materiálům
    • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
    • Informace o zpracování osobních údajů
    • Cookies
    • Nastavení soukromí