• Blesk.cz
  • |
  • Blesk pro ženy
  • |
  • AHA!
  • |
  • Dáma.cz
  • |
  • Maminka.cz
  • |
  • E15.cz
  • |
  • Reflex.cz
  • |
  • FITweb.cz
  • |
  • Ženy.cz
  • |
  • MojeZdraví.cz
  • |
  • více Created by potrace 1.13, written by Peter Selinger 2001-2015
    • Ábíčko.cz
    • Auto.cz
    • AutoRevue.cz
    • AVmania.cz
    • DIGIarena.cz
    • Doupě.cz
    • FinExpert.cz
    • iSport.cz
    • MobilMania.cz
    • SportRevue.cz
    • Živě.cz
    • Sazka eLEAGUE
Recepty.cz - logo
  • Oblíbené recepty
    • Sezónní recepty
    • Nejlépe hodnocené
    • Poslední komentáře
    • Tip - týdenní menu
  • Nejnovější
  • Suroviny
  • Světová kuchyně
    • Česká
    • Slovenská
    • Francouzská
    • Italská
    • Čínská
    • Řecká
    • Mexická
  • Rady
  • Články
  • F.O.O.D.
  • Videorecepty
  • Přihlásit se
  • Vložit recept
  • Přihlásit se
  • Zapomenuté heslo Založit nový účet
  • Recepty.cz - logo
    Pokročilé vyhledávání Podle ingrediencí
    Vložit recept
    Zdravý oběd Rychlá večeře Chuťovky Polévky Maso Omáčky Přílohy Těstoviny Moučníky Zdravé Rychlé Sladké Příležitosti
    • Recepty.cz
    • Kuře Vindaloo (aneb Pořádnej indickej vypalovák)
    Napište svůj komentář k receptu

    Kuře Vindaloo (aneb Pořádnej indickej vypalovák)

    autor: Recepty
    0.0
    moje hodnoceni
    4.4
    hodnotilo: 14
    doba přípravy: neuvedeno
    počet kalorií: neuvedeno
    Vložit do kuchařky Vložit do nákupu Vytisknout recept
    Kuře Vindaloo (aneb Pořádnej indickej vypalovák)
    Nahrát fotku
     

    Suroviny

    2 porce
      • 300
        g kuřecí maso
      • 1
        lžíce tandoora
      • 5
        ks chilli papričky
      • 1
        lžička pepř celý
      • 1
        lžička hořčičné semínko případně stejné množství hořčice
      • 1
        lžička kumin
      • 1
        lžička hřebíček
      • 1
        lžička skořice
      • 1
        lžička kardamom
      • 2
        lžička zázvor
      • 6
        stroužek česnek jemně plátkovaný
      • 1
        dl mléko
      • 10
        ks kešu oříšky
      • 15
        ks rozinky
      • 2
        ks rajčata
      • 3
        ks cibule
      • 1
        lžička koriandr
      • 1
        dl olej na smažení
      • 1
        lžíce citronová šťáva či vinný ocet

    Postup přípravy receptu

    1
    Kuřecí prsa pokrájená na 3 cm kostky necháme 30 minut marinovat v soli a směsi Tandoori. Chilli papričky nasucho opražíme a rozdrtíme. Smícháme koření, přidáme maličko vody, vznikne nám tzv. směs Masala. Veškeré koření je v mleté či drcené formě.
    2
    Rozinky a kešu, které si necháme předem na pár hodin namočené v trošce mléka, rozmixujeme na kaši a dáme stranou. Cibuli pokrájíme na jemné plátky, rajčata na kostičky. Ve woku rozehřejeme olej. Cibulku osmahneme dohněda, přidáme česnek, zázvor a minutku posmažíme. Nyní přidáme masala pastu a též asi půl minutky koření restujeme.
    3
    Přidáme rajčata a po 2 min. přidáme marinované kuře. Necháme kuře pěkně obalit v masale. Přidáme půl šálku vody, sůl dle chuti a vaříme přikryté na mírném ohni dokud není kuře měkké. Přidáme kešu-rozinkovou pastu, stáhneme z ohně a přidáme nasekaný koriandr. Pro zvýraznění chuti je vhodné přidat trochu vinného octa (asi 1/2 lžice) či stejné množství citronové šťávy.
    4
    Konzumovat lze hned po uvaření, avšak lepší zážitek je z pokrmu den uleželého. Jako příloha se hodí rýže nebo indické placky. Já preferuji indickou smaženou rýži, jejíž recept jsem též zveřejnil (Smažená rýže s hráškem a cibulí). Musím říci, že i v Indii se Vindaloo připravuje různými způsoby a proto neexistuje něco jako zaručeně pravá varianta. Tento recept, získaný z jakýchsi cizojazyčných stránek věnovaných indické kuchyni mi připadal dost exkluzivní a musím řící, že i exkluzivně chutná.
    5
    Ještě takový tip. Moc dobré je dát spolu s masem asi 5 brambor střední velikosti překrojených podélně a pokrájených na asi 4-5 mm plátky. Je ale třeba dát více vody, aby se brambory dobře provařily. Konzistence jídla by měla bý hustší, takže přebytečnou vodu je dobré nechat posléze vyvařit.
    Podělte se s přáteli o recept

    Podobné recepty

    Kuře Vindaloo

    Kuře Vindaloo

    Vindaloo pasta

    Vindaloo pasta

    Flammekueche aneb Ohnivý koláč

    Flammekueche aneb Ohnivý koláč

    Nenechte si ujít sezónní inspirace a recepty!

    Zaregistrujte se k odběru newsletteru a my vám každý týden zašleme osvědčené tipy.
    Souhlasím s podmínkami pro užívání služby informační společnosti a seznámil/a jsem se s informací o zpracování osobních údajů .

    Tato stránka využívá služeb Google reCAPTCHA, na kterou se vztahují Smluvní podmínky a Zásady ochrany osobních údajů společnosti Google.

     

    Komentáře k receptu

    • Pepíno
      Pepíno | 14. 1. 2017 23:36

      K všem zasvěceným komentářům o bramborách doporučuji zjistit, proč se tato úprava kuřete po indicku jmenuje vindaloo :-\ , pak vám možné dojde zda do omáčky kromě kuřete patří / či nepatří i brambory. P.S. Vindaloo = brambora =-O

    • Sinloth
      Sinloth | 18. 12. 2016 19:09

      Sorry, ale bufet by jsi měl vyměnit Ty. Arašídy jsem teda ve vindaloo nezažil ani jednou... bramborou kolega nemyslel přílohu, ve vindaloo skutečně bývají brambory, přílohou bývají buď indické placky naan a nebo rýže... Je pravda, že každý recept se liší, ovšem tenhle mě ingrediencemi nenadchnul, zkusím hledat jinde.

    • kloton
      kloton | 14. 10. 2016 16:37

      sorry ale mal by si ten bufet vymeniť, tiež som pár krát jedol vindaloo a môžem povedať niekoľko vecí 1. - recept sa mení od bufetu k bufetu 2 - vindaloo bez arašidov (burákov) nie je vindaloo 3 - vindaloo sa podáva s ryžou nie s bramborou peace!

    • amonek
      amonek | 2. 10. 2016 12:06

      Je uplně fuk včem to vaříš. Já ve woku dělám kdeco. A víš proč? Protože se v tom dobře dělá, to je celý. Tandoori je směs na pečení, to zajisté. Je nějaký důvod, proč nepoužít staročeské koření, vhodné na pečené maso, třeba na masovou směs na pánvi? Pokud si dáš tandoori meal, znamená to především tradiční směs a pokrm připravený v hliněné peci. Já si to nevymyslel nehledě nato, když si projdeš směs tandoori, obsahuje vše co do vindaloo patří :-D Znalče

    • amonek
      amonek | 2. 10. 2016 11:54

      Jeste k vysvetleni ingredienci. Puvodne jsem tento recept opsal z indickych stranek psanych v anglictine. Ano, horcice tam nebyla, pouze seminko. Je ji tam tak malo, ze to neni znat, ale v mnoha receptech ji najdete. Mleko, ten samy pripad, klidne to lze zalit horkou vodou. V obou pripadech jde o nepatrne mnozstvi, ktere nema na chut vyrazny vliv. Problem nastane mate-li nesnasenlivost na laktozu. Nektere recepty pridavaji tamarindove plody. Zkratka neni jeden recept. To je jakobyste zmineneho inda ucil bramborovy salat a on pak tvrdil, ze v pravem bramborovem salatu nesmi chybet mrkev. Verte nebo nebo ne, nekdo ji nedava. Vas pritel byl z jedne oblasti indie. Nehraju si na znalce, jen vim, ze tento recept jsem varil pro shruba 50 lidi a mohli se mi po tom utlouct. 8-)

    • Zip
      Zip | 12. 1. 2016 10:54

      Výsměch českému pravopisu. FUJ

    • Zip
      Zip | 12. 1. 2016 10:54

      Výsměch českému pravopisu. FUJ

    • Zip
      Zip | 12. 1. 2016 10:54

      Výsměch českému pravopisu. FUJ

    • afsd
      afsd | 5. 2. 2015 08:44

      Co to tady haníte - jste piče. Že napsal pán výše recept jiný, než jste zvyklý, neznamená, že to není vindalů. Ještě tam píše že receptů jak to uvařit existuje spousta, stejně jako existuje spousta japonských Curry (který jsem jedl v džapanu). V Evropě jsem nikde nejedl Curry který by se tomu džapanskýmu aspoň podobalo. Stejně jako Misoširo polívka. Ondro, pokud jsi byl v indickým bufetu tak jsi nežral vindalů, ale vindalů upravené pro evropské zákazníky. Stejně jako kebab není většinou kebab. A ani curry není většinou curry.

    • UnCool
      UnCool | 23. 12. 2014 15:59

      No tandoori koreni je smes, ktera se micha s jogurtem a necha se v ni 24 hodin nalozene kureci maso, ktere se pak opeka na grilu. Nechapu proc by to melo byt ve Vindaloo, nedava to vubec zadny smysl. Da se to sehnat v ruznych Halal kramkach v centru Prahy (v Opletalove ulici jsou minimalne 3), ale kdyz uz se do tohoto kramku dostanete, tak si kupte rovnou namichanou smes na Vindaloo a postupujte podle navodu na zadni strane. Muzete do toho pridat jeste Kasoori Methi, coz jsou takove lahodne trojlistky a pak vyslednou porci posypat par snitkama cerstve nastrouhaneho zazvoru a cerstvym koriandrem, to pak nema chybu (takto to pripravovali v jedne restauraci).

    • Gašpar
      Gašpar | 11. 10. 2014 17:14

      Máš recht

    • Gašpar
      Gašpar | 11. 10. 2014 17:13

      Jsi kokot z bufetu... :-D

    • Ondra
      Ondra | 15. 9. 2014 17:28

      Sorry, ale párkrát už jsem vindaloo jedl v indickým bufetu a už když vidím ingredience, tak s vindaloo to nemá nic společného... Co tam dělají třeba ty buráky? Kde je brambora? Kde je omáčka?

    • Finist
      Finist | 4. 9. 2014 10:40

      Je, Vindaloo si představuju úplně jinak a hlavně 100x pálivější.

    • Finist
      Finist | 4. 9. 2014 10:39

      Tohle není kuře Vindaloo, tohle je slabá břečka, po pravým kuřeti Vindaloo se musíte orosit i na zadku, tady u toho bych se nezapotil ani trošku, ledaže by těch 5 ks papriček byly aspoň Trinidadky.

    • JA
      JA | 28. 8. 2014 12:47

      Vsichni ste tady moudri jidlo to je dobre at je to co to je a proc vsichni co to kritizuji tady nedaj recept nekdo se o to pokousil ale recept typu smicham koreni a pak ho hodim na maso prosim vas......

    • kuba
      kuba | 22. 7. 2014 19:48

      Nechutne tady jsou nektere komentare... 1) ja jsem treba toto jidlo s malinkatou upravou uz nekolikrat varil a vsude sem s nim slavil uspech. 2) co je nechutneho na fotce s taliri, kde jsou pripravene suroviny??? To napise jen trouba ... :-D 3) nepripada mi nic zvlastniho na tom, ze sem lidi davaji svoje ozkouseny jidla.. Pripada mi, ze presne k tomuto ucelu, totiz byli vytvoreny... 4) nemyslim si, ze protoze jde nekdo do indicke restaurace, tak uplne presne ochutnava 100% kure vindaloo... Troufnu si rict, ze co kuchar, to jine vindaloo. Asi jako u nas tvrdit, ze pouze ja vim, jak udelat pravy gulas... Zaverem bych jen dodal, aby se tu lidi nechovali jak nejchytrejisi prasata a nehanili neco, co neochutnali. Recept asi nikdy nebude uplne presnej, protoze bude mit vice dochucovadel, ale je to opravdu moc dobrej recept a sorry, jestli to nekdo dela ve wok panvi nebo se to ma delat v rendliku? Jdete nekam s takovym podobnym komentarem...

    • skoli
      skoli | 22. 7. 2014 19:24

      Popravde by me zajimalo, jaka je presna a spravna definice svickove na smetane... Teoreticky je to totiz maso z prave svickove na nespecifikovane smetanove omacce s korenozeleninovym zakladem. Kuk.... A pritom na to nikdo s mozkem nepouzije pravou svickovou... Resite tu neskutecny blbosti a kraviny.... Ja znam inda, ja byl v indickej restauraci..... Ja se treba stravuju dost po hospodach a restauracich, dela tam asi tak z 99% ceskej kuchar a stejne ten gulas je od kazdyho uplne jinej.... to je mi ale prekvapeni...

    • Eva
      Eva | 4. 7. 2014 13:04

      Na vindaloo se koření a maso smaží VŽDY zvlášt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Erl
      Erl | 4. 7. 2014 13:00

      Chtěl bych vidět střelce, kterej si to uvaří :-\

    • Filipina
      Filipina | 4. 7. 2014 12:55

      Recept je uplně špatně a i vypadá to nechutně. Fuj. Proč někdo, kdo neumí vařit vyvěšuje vlastní nechutné nápady na internet. Člověk, který tomu nerozumí si to pak uvaří a má naprosto zkreslenou představu o indické kuchyni. Je to smutné. Vindaloo je naprosto famózní jídlo a tohle, co tady píšou je opravdu hanebné a nechutné. :-(

    • Radečka
      Radečka | 4. 7. 2014 12:51

      Lidi nemají soudnost :'(

    • Lukáš
      Lukáš | 4. 7. 2014 12:50

      WTF! Co to je na té fotce. Pán asi indickou kuchyni neviděl ani z projíždějícího vlaku. Vindaloo je rudé. To, co tady vyvedl je nějakej nezdařenej guláš. :-D

    • PRAVÉ VINDALOO a žádné SRAČKY
      PRAVÉ VINDALOO a žádné SRAČKY | 4. 7. 2014 12:47

      kuřecí maso, cibule, česnek, zázvor, rímský kmín, kajenský pepř, kurkuma, máslo (nemusí bejt), skořice, hořčičné semínko, citronová šťáva, CHILI-nejlépe koupené u Indů (zkoušela jsem i jalapenos atd. a není to vono.Není to pravé Vindaloo). Cibuli a česnek a všechno koření včetně chili smažíme na pánvi, aby vznikla "kašička". Kuře pokrájíme na kostky a osmažíme na oleji zvlášt. Přidáme "kašičku" a dusíme pod pokličkou cca 15-20 min. Recept od Indů, kteří provozují restauraci-vynikajicí. Podává se s plackama nebo rýží. K pálivému Vindaloo je nejlepší Raita.....bílý jogurt s koriandrem a mátou. Na zapití mangový koktejl.

    • Maruška
      Maruška | 4. 7. 2014 12:29

      Když nemáme vepřové, tak tam dáme prací prášek.

    • Bejk
      Bejk | 4. 7. 2014 12:27

      Hlavně nezapomeňte přidat hodně mléka a tandori :-D :-D :-D

    • Lilek555
      Lilek555 | 4. 7. 2014 12:25

      Taky uvařím vajička a budu to nazývat svíčková na smetaně :-))))

    • Ivona
      Ivona | 4. 7. 2014 12:24

      Kdybych mohla dát -5!

    • Ondřej
      Ondřej | 4. 7. 2014 12:23

      Výsměch indické kuchini. FUJ

    • NEVAŘTE SI TO!!!!!
      NEVAŘTE SI TO!!!!! | 4. 7. 2014 12:17

      V žádném případě si to nevařte. Není to žádné Vindaloo. To je fakt nějakej BLAF vod nějakýho slizouna...Do Vindaloo nepatří mléko, nepatří TANDORI!!!! Kristus!!!!!!!!!!!!!!!!! Je to fáááákt nechutný

    • Mrazák
      Mrazák | 4. 7. 2014 12:14

      Pejsek a kočíčka vařili :DDDD

    • Darja
      Darja | 4. 7. 2014 12:13

      Tenhle BLAF nemá s Vindaloo nic společného. Mlíko??? No do p..i??? Tandori...no k..va? Chce se mi z toho zvracet.... :'( :-$

    • Darja
      Darja | 4. 7. 2014 12:09

      Přesně, psala jsem to, ale ten člověk to odstranil asi. Miluju indickou kuchyni a tohle je rouhání. Mlíko???? Co to k..va je. Nechutnej českej blaf vod nějakýho starýho fotra. Nevzala bych to do huby......Jinak nejlepší Vindaloo mají ve Vodičkový, hned vedle baru U Sudu. Pán by měl zajít vochutnat než sem hodí takovou nechutnost. BABICA :'(

    • Mrazák
      Mrazák | 27. 5. 2014 10:43

      to není vindaloo. pardon kmín???? mléko??? to je sračka a ne vindaloo :'(

    • Dom
      Dom | 27. 5. 2014 08:52

      Zdravím, mám pocit, že by to mělo být koření, které se používá na přípravu masaly. Je v něm snad koriandr, hřebíček, zázvor, kardamon, skořice a možná ještě něco.

    • Jakub
      Jakub | 12. 5. 2014 15:53

      Ještě rada ohledně octa - pokud budete dávat, tak je dobré dát ho ještě před pastou a lehce povařit - vyvaříte octový zápach...

    • Frigi
      Frigi | 9. 10. 2013 02:47

      Dobrý den, coby fanoušek Červeného trpaslíka bych si rád tento pokrm připravil, netuším však, co je zač směs koření "tandoora", mohl bych poprosit o vysvětlení - o co se jedná, kde to seženu? Děkuji moc :)

    • amonek
      amonek | 18. 9. 2013 21:06

      Fascinuje mne, jak si můj osobní recept našel cestu českým internetem. Recepty.cz převzali všechno i můj podtitulek. Tento recept jsem zveřejnil exkluzivně pro web reddwarf.cz někdy v roce 2004. Co mi přijde vtipné, jak se tu rádobyznalci ohání přesností receptu. Abych přilil do ohně, byla tam ještě červená řepa, kterou asi málokdo rozdýchal :-D Ano, ta tam byla skutečně navíc a jen kvůli barvě. Chuť jídla nezmění. Máloco to dokáže, protože směs koření přebije cokoliv. Rozinky a kešu - to je vyloženě indická záležitost. Někdo si stěžoval, že tam není ocet. Víceméně je, citronová šťáva poslouží naprosto stejně. Je to buď a nebo. Co mě ale naprosto těší je skutečnost, že má recept pět hvězd. Vím co jím, ne? ;-)

    • UnCool
      UnCool | 25. 6. 2013 17:01

      Ja zkusil vetsinu indickych restauraci v Praze a par i jinde, ale nikdy jsem ve Vindaloo nemel horcici (ani v podobe seminek) ani kesu, kulickovy pepr stoprocentne ne, jestli trochu mleteho te jsem nepoznal, ale urcite nebyl nijajk vyrazny. Hrebicek jsem tam mel jednou v jedne Bangladesske restauraci. Zasadne si davam Vindaloo k porovnani kvality. Kdyz jdu podruhe atd. tak zkousim jeste Phal a Jalfrezi. Vzorek cca.15 druhu Vindaloo mi prijde jako docela velky reprezentativni vzorek.

    • Skoli
      Skoli | 27. 4. 2013 09:36

      Je to teoreticky kureci palivej kari gulas. Drive se to ani nedelalo z kurecího a ta smes koren je vlastne namichane kari... Nechci to tady ale orezavat jen na kari gulas. Dohadovat se tady ale o presnem receptu je nesmysli, asi jako se dohadovat a presnem a pravem receptu na gulas. Kazdej ind a kraj si to bude delat trosku po svem, ale souhlasim s tim, ze rozinky(mleko na namoceni) tam nepatri, a ty keshu muzou byt a nemusi stejne tak brambor.. Jde o to, mit nejaky zaklad, ktery z toho dela kure vindaloo, ale samozrejme si to kazdy "vylepsuje" a dochucuje po svem.

    • Kuch
      Kuch | 17. 4. 2013 20:18

      UnCoole: Hořčice(nicméně v podobě semínek), pepř a hřebíček, případně kešu tam patří. Mě to učil dělat indický spolubydlící, takže jsem si tím jist... Nicméně Tandoori, mléko, rozinky tam opravdu nepatří. Jinak souhlasím... brambory taky nejsou nutnost, ale můj spolubydla je dával v malém množství pro chuť skoro do všeho, takže asi to bude mít důvod.

    • ToMyK
      ToMyK | 8. 11. 2012 17:19

      Aby to bylo vindaloo, tak v receptu chybi ocet

    • Mathiel
      Mathiel | 5. 4. 2012 00:07

      Koukám, že se tu rozpoutala bramborová diskuze...Nevím jestli je kuře vindaloo guláš po indicku...no a řekla bych tedy, že ne...Ale každopádně je fakt, že v indických restauracích je běžné přidat do omáčky jeden, nebo dva kusy brambor...a upozorňuju, že taková brambora nasáklá ostrou omáčkou je zlatý hřeb celého chodu :)

    • UnCool
      UnCool | 3. 1. 2012 23:21

      Tak tento recept je absolutní nesmysl, začneme vyhazovat suroviny jako jsou například: Tandoori - to se používá na indický gril, pepř, hořčice (to už je totální nesmysl), hřebíček, skořice (jo i ne podle chuti), česnek (toho nechat jen minimum), mléko (to tam také nemá co dělat), kešu oříšky a rozinky. Naopak musíte přidat lístky čerstvého koriandru. Maso je nejlépe nechat jeden den uležet ve směsi oleje s kari kořením (nejlépe z oblasti Madras a nebo do toho přidat chilli). Není nutné ani dávat 5 chilli papriček, pokud máte rádi ostré jídlo tak stačí na 2 porce 1-2 papričky habanero, pokud se jedná o Red Savina Habanero tak spíše jen jedna. Vyzkoušel jsem spoustu indických a pakistánských a jednu indonézskou restaurací, všude Vindaloo chutná trochu jinak, ale takový nesmysl co je zde uveden to ani v jednom případě nebyl. Každopádně bez brambor by to nebylo Vindaloo, ale ty brambory jsou pouze jako doplněk nikoliv příloha, takže žádný guláš po indicku.

    • Lea
      Lea | 6. 12. 2011 12:49

      úúúúú tady někdo umí používat wikipedii:D

    • jana
      jana | 23. 10. 2011 18:54

      Recept je naprosto v pořádku, brambory tam patří! V podstatě je to jako guláš po indicku! :-)

    • kulinář ROY | 14. 5. 2011 10:07

      Byl jsem v Indické restauraci a neodolal jsem jej vyzkoušet pro srovnání s tímto receptem a je opravdu výborný. Jen bych vynechal tu dávku kešu a těch rozinek, ale tak to už je určitě na chuti jedince. JInak jako přílohu je výborná kuri rýže s cibulkou.:))

    • Roman
      Roman | 24. 3. 2011 15:17

      Vindaloo sem měl v Indický i v pakistánský restauraci a vždy tam brambory byli

    • Pino
      Pino | 19. 2. 2011 11:15

      Původně bylo toto jídlo z vepřového masa marinovaného ve vinném octě a česneku známé v portugalštině pod názvem Vinha d'Alho (vinha: vinný ocet a alho: česnek). V současnosti se v restauracích často podává s kuřecím masem nebo skopovým, někdy jsou přílohou brambory. Tradiční vindaloo však brambory neobsahuje, v rozporu s významem slova alu, v hindštině znamenajícím brambory. :-P

    • petr
      petr | 16. 2. 2011 15:42

      Co to tu meleš...?? podle tohohle receptu jsem to dělal již několikrát a chuťově je to velice dobré!! srovnatelné s pravými Indickými restauracemi... Je jasné že pravý indický recept je odlišný ale vzhledem k dostupnosti surovin je tohle vyborná záležitost. AMATÉRE !!!!

    • FIL neví
      FIL neví | 2. 1. 2011 21:15

      Tohle je recept na svátečnější Vindaloo, to že v něm mají být brambory není vůbec pravda, na netu najdeš dost cizojazyčných receptů ve kterých je napsané že to naučili kuchaři přímo v Indii, tak si nehraj na světaznalého. Dělá se to v kotlících a ne na pánvi a tak dále, co ti budu povídat. Dělej si své vindaloo z pěti ingrediencí které je to klasické a ostatním tady nepleť hlavu. :-|

    • FIL
      FIL | 24. 12. 2010 10:41

      Tak bohuzel tohle nema s Vindaloo nic spolecneho nebot Aloo jsou indicky brambory a ty zde nikde nevidim dále tandoori je smes na uplne jine jidlo nez je vindaloo a navic se to ma delat we Woku coz je cinska panev kdo tohle psal je uplnej ignorant kterej o indicke kuchyni nic nevi!! :'(

    • CrashDown
      CrashDown | 11. 12. 2010 09:40

      Taky jsem dělal bez Kešu, Rozinek a s rajským protlakem místo rajčat, přesto výtečné, děkuji :-)

    • Gábina H
      Gábina H | 2. 7. 2008 15:38

      Recept jsem s mírnou úpravu (bez kešu a rozinek) vařila v sobotu. Kluci teď pořád koukají na DVD červený trpaslík, tak to rádi ochutnali. Bylo to výborné.

    • Patrick Schmitt
      Patrick Schmitt | 27. 2. 2008 15:07

      Trošku experimentální variace. Tandoori je tam mírně přebytečné (navíc 1 celá lžíce na 300 g masa, to už je přímo nezdravé - srovnejte s návodem k použití koření na obalu). Rozinky a kešu taky zrovna nepatří k základu a možná i proto některým lidem mírně vadí. Jinak je to ale vcelku zajímavý recept, přesto přidám vlastní pro porovnání.

    • Marta
      Marta | 31. 1. 2008 15:55

      Ahojky, tak až na kešu a hrozinky, fakt paráda... Téměř totožný recept jsme si přivezli z dovolený z Indie a vřele doporučuju...

    • Iva M.
      Iva M. | 18. 4. 2007 20:34

      Diky za super recept, samozrejme jsme si to poradne pripalili, aby to melo ten spravnej riz!:)))

    • Filip Obdrzalek
      Filip Obdrzalek | 14. 8. 2006 15:05

      Dal jsem si tudle dobrotu v jednom indickym fast foodu. Myslim ze do te doby byly vsechny "ostre" jidla co jsem pozrel pouhou detskou kasickou.Jedine co ci pamatuju je to , ze se sbiram se zeme a prosim okolostojici aby mi uhasili pozar v puse. Ale zazitek super :))))))

    • vybusna
      vybusna | 13. 8. 2006 19:52

      nie je to celkom pravda...tandoori a masala sa lisia...napr. v tandoori koreni je okrem spolocneho korenia naviac paprika, cesnak,cibula...masala ma zas tu skoricu,kardamon, klinceky. Objednala som si na ebay original garam masalu a dnes som teda pouzila uz namiesane korenie a vsetci sme sa zhodli, ze ak postupujeme priamo podla stareho receptu, tak omacka je omnoho lepsia...takze stastie ze objednane vrecusko nie je az take velke a dufam , ze ho miniem co najskor.

    • Dáša
      Dáša | 29. 7. 2006 12:23

      Ale směs koření tandoori je už přece směs všech koření, které jsou níže vypsané...zkusím použít jen to a uvidíme, jak to dopadne:)Jinak kuře vindaloo je mňamka de luxe, doufám, že se mi povede stejně jako v restauraci...

    • vybusna
      vybusna | 9. 7. 2006 18:26

      tak prave sme dojedli a je to uplne dokonale...ubrali sme chili a zemiak sme dali jeden velky. po vyrobeni masaly a pri zacati varenia som mala pochyby o mnozstve skorice, ale je to uplne v poriadku. tiez som mala obavy o tu kasu z kesu a hrozienok...zbytocne....fakt je vsetko v absolutnej harmonii chuti. Indicke placky sa mi vidia k tomu ako priloha, lepsie ako ryza, ale nie je to aj nazor mojho muza :o))))) vdaka za recept

    • Had
      Had | 4. 5. 2006 18:19

      Ted jsem dojedl vindaloo v jedny indicky restauraci a byli tam i brambory, ale kesu a rozinky fakt ne, jinak mam rad vypalovaky, ale bez piva bych to asi nedal, doporucuju jako prilohu pivo. >:)

    • dave
      dave | 10. 4. 2006 14:43

      tak to musim sakra o wejkendu připravit. to bude masáž střev. už se těšim ale místo kuřecího to udělam ze jehňátka. Jedl jsem to u indů v anglii a bylo to brutálně dobrý. díky za tip

    • Pavlína Svitáková
      Pavlína Svitáková | 29. 3. 2006 13:37

      5 Chilli papriček,no to je řádnej vypalovák.Vyzkouším,ale já si uberu chilli a jak znám muže, ten si ještě nějakou přidá!:-)Díky.

    Vyberte, co chcete vytisknout
    Kategorie: Maso & ryby & mořské plody Kuřecí
    Maso Drůbeží Oběd Večeře Restování Indie Slovník pojmů
    Použité ingredience v tomto receptu: Česnek Chilli papričky Cibule Citronová šťáva Hořčičné semínko Hřebíček Kardamom Kešu oříšky Koriandr Kumin Kuřecí maso Mléko Olej Pepř celý Rajčata Rozinky Skořice Tandoora Zázvor
    Podělte se s přáteli o recept

    Mohlo by vám zachutnat

    Svíčková Wellington

    Svíčková Wellington

    Tvarohový makovec

    Tvarohový makovec

    Tuňáková pomazánka IV.

    Tuňáková pomazánka IV.

    Kokosový dort

    Kokosový dort

    Plněná sekaná pečeně II.

    Plněná sekaná pečeně II.

    Kokosový dort nebo řez

    Kokosový dort nebo řez

    Kuře (nejen) na bramborách

    Kuře (nejen) na bramborách

    Mámin ševcovský mls

    Mámin ševcovský mls

    Bramborové placky se sýrem po našem

    Bramborové placky se sýrem po našem

    Doporučujeme

    30 minut
    Čočková polévka s pórkem

    Čočková polévka s pórkem

    30 minut
    Těstoviny se smetanovou omáčkou, zeleninou a kuřetem

    Těstoviny se smetanovou omáčkou,…

    30 minut
    Toskánská polévka

    Toskánská polévka

    20 minut
    Banánové lívance s kokosem a mákem

    Banánové lívance s kokosem a mákem

    20 minut
    Kuřecí prsa s mozzarellou a pestem

    Kuřecí prsa s mozzarellou a pestem

    20 minut
    Panna cotta s granátovým jablkem

    Panna cotta s granátovým jablkem

    30 minut
    Jarní šakšuka

    Jarní šakšuka

    90 minut
    Hrnečková pomerančová bábovka

    Hrnečková pomerančová bábovka

    40 minut
    Langoše s avokádem a lososem

    Langoše s avokádem a lososem

    Poslední sledované recepty

    37
    Karlovarský knedlík
    Karlovarský knedlík
    36
    Jednoduchá rajská omáčka
    Jednoduchá rajská omáčka
    35
    Míša řezy
    Míša řezy
    33
    Brokolicová polévka se smetanou
    Brokolicová polévka se…
    31
    Domácí kuřecí čína
    Domácí kuřecí čína

    Zajímavé články

    Oslaďte si život pohárem nejen na MDŽ: retro piškotový, opilý, zmrzlinový a další
    Oslaďte si život pohárem nejen na MDŽ: retro…
    Bábovka s tvarohem: Recept si oblíbily Geislerová, Štíbrová a další celebrity!
    Bábovka s tvarohem: Recept si oblíbily Geislerová…
    Zapékané těstoviny, brambory i maso: 12 receptů vám pomůže rozhodnout, co vařit
    Zapékané těstoviny, brambory i maso: 12 receptů…
    Feta těstoviny vládnou sociálním sítím. Tenhle trend musíte zkusit!
    Feta těstoviny vládnou sociálním sítím. Tenhle…
    Palačinkový dort: Jednoduchý slaný koláč plný sýra si zamilují i děti!
    Palačinkový dort: Jednoduchý slaný koláč plný…

    Sledujte nás

    AHA.cz Děs Děrgela z Ordinace: Místo líbánek peklo, stálo to šílené peníze

    Děs Děrgela z Ordinace: Místo líbánek peklo, stálo to šílené peníze

    AHA.cz Tamara a Tomáš Klusovi: KONEC jedné etapy!

    Tamara a Tomáš Klusovi: KONEC jedné etapy!

    AHA.cz Deník Aha! 6.3.2021

    Deník Aha! 6.3.2021

    Dáma.cz Bolek Polívka: Chtěl studovat biologii, málem emigroval, stále je v pubertě

    Bolek Polívka: Chtěl studovat biologii, málem emigroval, stále je v pubertě

    Dáma.cz PETRA (45): Přítel mě znásilnil, zatímco vedle spaly děti. Bojím se ho

    PETRA (45): Přítel mě znásilnil, zatímco vedle spaly děti. Bojím se ho

    Ženy.cz Nejen pletené vesty jsou módní hit. Nosit se budou i tyhle!

    Nejen pletené vesty jsou módní hit. Nosit se budou i tyhle!

    Maminka.cz Výborný domácí chleba i bez pekárny - vyzkoušejte náš recept!

    Výborný domácí chleba i bez pekárny - vyzkoušejte náš recept!

    Reflex.cz Filmy a seriály, které letos bojují o České lvy a můžete je vidět online

    Filmy a seriály, které letos bojují o České lvy a můžete je vidět online

    E15.cz Jak se staví novodobá „roubenka“. Architekt roku ji zasadil do Krkonoš

    Jak se staví novodobá „roubenka“. Architekt roku ji zasadil do Krkonoš

    Abecedazahrady Máte malou zahradu? 30 tipů, jak z ní vybudovat útulné místo k odpočinku

    Máte malou zahradu? 30 tipů, jak z ní vybudovat útulné místo k odpočinku

    Další doporučené recepty:

    Kuře ve smetanovo-hořčičné omáčce
    Kuře ve smetanovo-hořčičné omáčce
    Kuře ve vínové omáčce
    Kuře ve vínové omáčce
    Kuře Vindaloo
    Kuře Vindaloo
    Kuřecí "Matteo" roládky
    Kuřecí "Matteo" roládky
    Kuřecí "pholévka"
    Kuřecí "pholévka"
    Kuřecí (králičí) hořčicová stehna
    Kuřecí (králičí) hořčicová stehna
    • Recepty.cz
    • Kuře Vindaloo (aneb Pořádnej indickej vypalovák)
     
    • © 2019 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu.
    • Autorská práva k publikovaným materiálům
    • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
    • Informace o zpracování osobních údajů
    • Cookies
    • Nastavení soukromí