• Blesk.cz
  • |
  • Blesk pro ženy
  • |
  • AHA!
  • |
  • Dáma.cz
  • |
  • Maminka.cz
  • |
  • E15.cz
  • |
  • Reflex.cz
  • |
  • FITweb.cz
  • |
  • Ženy.cz
  • |
  • MojeZdraví.cz
  • |
  • více Created by potrace 1.13, written by Peter Selinger 2001-2015
    • Ábíčko.cz
    • Auto.cz
    • AutoRevue.cz
    • AVmania.cz
    • DIGIarena.cz
    • Doupě.cz
    • FinExpert.cz
    • iSport.cz
    • MobilMania.cz
    • SportRevue.cz
    • Živě.cz
    • Sazka eLEAGUE
Recepty.cz - logo
  • Oblíbené recepty
    • Sezónní recepty
    • Nejlépe hodnocené
    • Poslední komentáře
    • Tip - týdenní menu
  • Nejnovější
  • Suroviny
  • Světová kuchyně
    • Česká
    • Slovenská
    • Francouzská
    • Italská
    • Čínská
    • Řecká
    • Mexická
  • Rady
  • Články
  • F.O.O.D.
  • Videorecepty
  • Přihlásit se
  • Vložit recept
  • Přihlásit se
  • Zapomenuté heslo Založit nový účet
  • Recepty.cz - logo
    Pokročilé vyhledávání Podle ingrediencí
    Vložit recept
    Zdravý oběd Rychlá večeře Chuťovky Polévky Maso Omáčky Přílohy Těstoviny Moučníky Zdravé Rychlé Sladké Kuchaři
    • Recepty.cz
    • Pratchýnino kuře
    Napište svůj komentář k receptu

    Pratchýnino kuře

    autor: Hana Lorencová
    0.0
    moje hodnoceni
    1.4
    hodnotilo: 7
    doba přípravy: neuvedeno
    počet kalorií: neuvedeno
    Vložit do kuchařky Vložit do nákupu Vytisknout recept
    Pratchýnino kuře
    Nahrát fotku
     

    Suroviny

    4 porce
      • 1
        ks kuřecí maso celé kuře
      • 3
        ks cibule
      • 3
        stroužek česnek
      • 1
        lžíce ocet
      • 3
        lžíce bílé víno
      • petržel zelená
      • sůl
      • pepř mletý
      • olej
      • mletá paprika
      • hladká mouka

    Postup přípravy receptu

    1
    Kuře naporcujeme na malé porce. Cibuli nakrájíme najemno, česnek prolisujeme, petržel nasekáme a všechno smícháme.
    2
    1/2 této směsi dáme na dno zapékací mísy, na to naskládáme osolené a opepřené porce kuřete a druhou polovinu směsi. Polejeme vínem a octem a necháme přes noc uležet.
    3
    Hladkou mouku smícháme s paprikou, jednotlivé porce v ní obalíme a pomalu opékáme na pánvi. Na opečené přidáme zbytek směsi z mísy.
    Podělte se s přáteli o recept

    Podobné recepty

    Budapešťské kuře

    Budapešťské kuře

    Grilované kuře

    Grilované kuře

    Arabské kuře

    Arabské kuře

    Nenechte si ujít sezónní inspirace a recepty!

    Zaregistrujte se k odběru newsletteru a my vám každý týden zašleme osvědčené tipy.
    Souhlasím s podmínkami pro užívání služby informační společnosti a seznámil/a jsem se s informací o zpracování osobních údajů .
     

    Komentáře k receptu

    • Jana Kutačová
      Jana Kutačová | 4. 8. 2006 12:41

      Ten anonym jsem byla já...zapomněla jsem se přihlásit.Kuře jsem udělala,chuťově dobroučké a voňavé a udělala jsem to jako Marsí,jen jsem doma neměla víno,tak jsem dala trošičku víc octu.

    • Marsí
      Marsí | 4. 8. 2006 10:43

      No ..tahleta diskuze mně přiměla prubnout ten recept. Akorát jsem dala místo celého naporcovaného kuřete pouze stehýnka a to rozdělené na dva díly(špalíček a zbytek stehna), vynechala jsem ten ocet neb se mi to pozdávalo s vínem dost kyselé no a po opečení v pánvi jsem maso vyndala a přidala orestovat tu zbylou marinádu. Tím, že ta stehna byla obalená v mouce, tak se ten zbytek marinády zahustil, pak jsem tím to maso přelila a bylo. Nebylo to špatné. Možná kdyb se tam přidala do té vypečené šťávy kapka smetany, tak by se to zjemnilo.A holky...nehádej te se...každý se vyjadřujeme svým způsobem..hezký víkendík všem...:o)))

    • Jana
      Jana | 4. 8. 2006 07:27

      Už to konečně chápu!Paní Lorencová,vy si prostě přejete,aby zmizely nejapné diskuse o receptech,a nikdo se radši neodvážil ani pípnout.Nerozumím receptu,tak na to prostě nemám a huš-jinam.Máte velkou smůlu,tak to se určitě nestane.Já proti vám volím jedinou obranu,která je možná-od této chvíle vás budu i s vašimi recepty ignorovat.

    • Jana Kutačová
      Jana Kutačová | 4. 8. 2006 07:20

      Vkládám se do diskuze na téma recepty a jejich vysvětlení.Četla jsem recepty paní Hany a opravdu jsem občas tápala jak je to vlastně myšleno,ale v konečném důsledku,když jsem se zamyslela,tak by mě nenapadlo dávát syrovou marinádku na jídlo,ale určitě bych ji tepelně upravila.Chce to jen trochu zauvažovat,jak by měl daný pokrm vypadat a jak tady někdo napsal-dávat pětky za pokrm,který může být velice chutný a je jen nevyzkoušený,tak to je opravdu nesmysl.Od toho to hodnocení tady není.Asi to budu muset vyzkoušet a trochu zaimprovizovat.:o)

    • Anonym
      Anonym | 3. 8. 2006 20:31

      Šárko, takže jste si na to opečené kuře dala tu syrovou marinádu , jo???? Protože tak to chápu já z tohoto receptu. Jak psala paní Hana, každý má jinou chuť. Ale já, a myslím, že mnoho dalších určitě takovou "krvavou dobrůtku" odmítnou.

    • sarka
      sarka | 3. 8. 2006 16:41

      ..se zbytkem marinády jsem naložila tak, jak je uvedeno v receptu ...me na tom neprijde NIC nejasneho, Věro, Luckymili a ostatni ...

    • Martina Veselá
      Martina Veselá | 3. 8. 2006 13:37

      Hanko a tom píšu. Pořád nechápu, proč se tu řeší takováhle kravina. Prostě buď to uvařím - nebo ne. A jak tak koukám na hodnocení a komentáře, tak to ještě nikdo ani nezkusil ale pětky už vám nasázeli.

    • Zita
      Zita | 3. 8. 2006 11:38

      Ivana ma pravdu.Komentáře mají sloužit k posouzení receptu,přidání postřehů a rad,nebo vysvětlení nejasností.A ne k tomu,aby se tu mohl prezentovat někdo komu evidentně dělá radost vytáčet druhé.Je tu přece spousty jiných,vyzkoušených a dobře popsaných receptů.Tak si nekažme den zbytečným dohadováním.

    • Hana Lorencová
      Hana Lorencová | 3. 8. 2006 11:33

      Martino, člověk se vždycky chová tak jak se k němu chová okolí. Je tu spousta receptů, které mi nesedly, ale každý má jinou chuť a nedovolila bych si je jakkoli komentovat, když jsem je nevyzkoušela, natož hodnotit. To je jen o slušnosti a taktu v kadém z nás.

    • Martina Veselá
      Martina Veselá | 3. 8. 2006 11:04

      A co takhle - ...na opečené přidáme zbytek směsi z mísy a krátce podusíme. Přestaňte se už konečně dohadovat o slovíčka. Také mi je divné, že bych na hotové maso nalila syrovou marinádu, takže ji podusím a je to. A pak ohodnotím jestli je to dobré. Hanko příště stačí napsat něco v tomhle smyslu a máte pokoj a všichni se můžeme vyhnout osočování a zbytečné hysterii.

    • Ivana
      Ivana | 3. 8. 2006 10:57

      HALLLOOOO!!! Zkuste moje Kuře na šlehačce, mám sice recept "jen" od tchýně, ale je napsaný srozumitelně. A nenervujte se s paní Hanou, která se evidentně už dlouho baví na náš účet!!!! Ať si to svoje kuře polité trochou syrové krve s cibulí nechá....

    • luckymili
      luckymili | 3. 8. 2006 10:44

      Máte asi pravdu Věro, také si myslím, že Hana neví a nebo se snaží syrovou marinádou zbavit své rodiny.Tak tedy, pokusím se odpovědět já, protože dělávám podobný recept. Ocet nedávám, jen víno /většinou se používá jedno nebo druhé a český ocet je dost silný/, přidávám ještě bylinky. Odležené kousky kuřete v marinádě promnu a snažím se na ně přitlačením nalepit, co nejvíce cibule. Pokud přece jen něco z marinády zůstane, přidám na pánev po opečeném kuřeti a povařím, popřípadě přidám vývaru nebo vody a dochutím.

    • Věra
      Věra | 3. 8. 2006 10:32

      Nevím kdo šťourá já se jen slušně prám Vás a zase prd a opět jsme na začátku... díky za nejasné vysvětlení, takže jste paní Lorencová tento recept nevařila , (zeptejte se teda Jandákao vysvětlení ) a dáváte recepty které si upravíte dle sebe víceméně tak, aby tomu nikdo nerozuměl a neumíte je vysvětlit ani sama. Možná by jste se měla nad sebou zamyslet.

    • Anonym
      Anonym | 3. 8. 2006 10:23

      K poslednímu komentáři p.Lorencové,kde vše naprosto dokonale vysvětlila,mi nezbývá nic jiného, než dodat:"ať žije salmonelóza".A proto asi ty špatné známky.

    • Hana Lorencová
      Hana Lorencová | 3. 8. 2006 09:20

      Paní Věro, vidím, že vážně uvažujete o přípravě tohoto jídla k nedělnímu obědu. Tak aby Vám to neleželo v hlavě, se zbytkem marinády jsem naložila tak, jak je uvedeno v receptu. A pro více šťouravé, tenhle recept mám od Vítězslava Jandáka.

    • Věra
      Věra | 3. 8. 2006 09:11

      p. Lorencová, myslím, že pratchýně již není mezi námi a vy se nemáte koho zeptat a tak používáte finty politiků, a to tak, že neodpovídáte na otázku. Komentářů je tu od vás dost, ale chtělo by to jednu větu a nemusí být ani rozvitá. Dělala jste vůbec tento recept ? Pokud ano, popište, jak jste naložila s tím zbytkem syrové marinády vy.... ????

    • Hana Lorencová
      Hana Lorencová | 3. 8. 2006 09:02

      Máte dobrý postřeh Anonyme, lidé jsou prostě chybující. :-)))

    • Lidka Kábrtová
      Lidka Kábrtová | 3. 8. 2006 08:54

      Ač nerada, musím se přidat, celý recept je naprosto nesrozumitelný. Skutečně není nutné psát slohové cvičení, ale příprava jídla by měla být jasná na první pohled. Tady není ani na pohled pátý... Doporučovala bych skutečně recept celý přepsat.

    • Hana Lorencová
      Hana Lorencová | 3. 8. 2006 08:51

      Na to, že tento recept všem není jasný nebo spíše nechtějí, aby jim byl jasný, vidím, že byl vyzkoušen. Nebo se tu recepty hodnotí na základě zveřejněného textu? :-)

    • Zdena z JM
      Zdena z JM | 3. 8. 2006 06:15

      Komentářů jste sice napsala dost,to je pravda,ale zatím jsme se stále nedozvěděli to, na co se pořád dokola ptáme:co udělat s marinádou,když ji nechceme vyhodit.

    • Anonym
      Anonym | 2. 8. 2006 22:22

      ať čtu jak chci vaše odpovědi pani Lorencová naprosto jasné mi to vůbec není. Vůbec neodpovídáte na dotaz jak využít zbylou marinádu.Kdybych to nechápala jenom já, tak si řeknu, asi jsem natvrdlá, ale pokud je nás víc, tak chyba je asi u Vás.

    • Hana Lorencová
      Hana Lorencová | 2. 8. 2006 21:17

      Když si přečtete všechny moje odpovědi v komentářích, bude Vám naprosto jasno. Už jsem k tomuto receptu zodpověděla vše, nevím co bych více dodala.

    • Zita
      Zita | 2. 8. 2006 10:13

      Myslím si,že pro p.Lorencovou to asi těžké je.Jak jinak by bylo možné,že na tolik jasných dotazů ješte neodpověděla.

    • Anonym
      Anonym | 1. 8. 2006 23:52

      Pani Lorencová ,píšete: POKUD CHCETE POUžJTE, POKUD NE, VYHOĎTE.Pokud ji chci teda využít, tak jakým způsobem. To je tak těžký to vysvětlit ?

    • Zdena z JM
      Zdena z JM | 31. 7. 2006 06:30

      Souhlasím s anonymem,podle receptů p.Lorencové začátečík určitě nic neuvaří.

    • Hana Lorencová
      Hana Lorencová | 29. 7. 2006 09:35

      Tohle jsem potřebovala slyšet, vezmu si to opravdu k srdci. :-)))

    • Anonym
      Anonym | 29. 7. 2006 00:22

      Zatím všechny recepty, které jste tu vložila, jsou opravdu nesrozumitelné. V každém máte nějakou nesrovnalost. Dobře to napsala ve svém komentáři Šárka Tkáčová. Dobře vysvětlit přípravu svého receptu a umět přiznat chybu. Nemyslíte? Dobře si po sobě pročítejte vložené recepty a nebude tu tolik zbytečných komentářů , a ten nejdůležitější, jak konečný pokrm vlastně chutná , tu nebude ani jeden, protože to každého odradí .

    • Emma Kessnerová
      Emma Kessnerová | 28. 7. 2006 20:28

      Přece nám nechcete říci,paní Lorencová,že zbytek marinády mám použít na to opečené kuře!?To není moc chutné.

    • Soňa N
      Soňa N | 27. 7. 2006 21:51

      Souhlasím s paní Zdenou z JM.Poslední věta:Na opečené přidáme zbytek směsi z mísy.A já se ptám.Tu směs ješte s kuřetem opéct,aby se tepelně zpracovala?Předpokládám,že ano.Stačí přece jednoduše toto vysvětlit a není potřeba psát slohová cvičení.

    • Eva
      Eva | 27. 7. 2006 19:52

      No a jak máme tepelně opracovat zbytek marinády?

    • Hana Lorencová
      Hana Lorencová | 27. 7. 2006 17:43

      V receptu je to dost jasně napsané. Nebudeme tu přeci skládat slohová cvičení a chytat se slovíček jako na chatu. Pokud by bylo něco špatně uvedeno, požádám o opravu, jak se to už jednou stalo. O zbytku marinády tu píšu neustále dokola: POKUD CHCETE, POUŽIJTE, POKUD NE, VYHOĎTE.

    • Šárka Tkáčová
      Šárka Tkáčová | 27. 7. 2006 11:19

      Přidávám se k paní Zdeně z JM a ostatním.Každý by měl umět přípravu svého receptu vysvětlit,a pokud udělá chybu , tak ji přiznat.Zvlášť my,které spojuje láska k vaření.

    • Zdena z JM
      Zdena z JM | 27. 7. 2006 10:48

      Všichni chceme vysvětlit tu poslední větu.jestli na opečené kuře dáváte zbytek syrové marinády.Nevím,co je na tom tak nepochopitelné.

    • Věra
      Věra | 27. 7. 2006 10:44

      tak poslední věta v receptu nepla ????

    • Hana Lorencová
      Hana Lorencová | 27. 7. 2006 10:20

      Už nevím jak odpovědět, obalené kuře usmažíme a je hotovo.

    • Anonym
      Anonym | 27. 7. 2006 06:46

      Tak vlastně když jenom to kuře oballím a osmažím je recept hotov ? zbytek v míse bude asi minimální tak myslím není třeba používat

    • Anonym
      Anonym | 26. 7. 2006 21:43

      Musím také zareagovat, neboť tento recept je prostě nesrozumitelný . A nebo je to opravdu tak, že na ty upečené porce kuřátka nalejete na talíři tu směs po naloženém krvavém masu?! To se mi tedy nelíbí. Michala

    • Hana Lorencová
      Hana Lorencová | 26. 7. 2006 19:52

      Cibulku nakrajte co nejvíce najemno, zůstane přichycená na jednotlivých porcích, obalíte je v mouce s paprikou a smažíte na oleji. Pokud nějaká cibulka zůstane v misce, je na vašem uvážení co s ní uděláte. Na pánev se dávají smažit jen jednotlivé porce kuřete.

    • Eva
      Eva | 26. 7. 2006 18:50

      MOžná hůře chápu, ale prosím - ta cibulka, co má zbýt po smažení, to je ta z mísy, kde bylo kuře naložené? takže vlastně nejdřív dám na pánev obsah mísy a na tom usmažím kuře?

    • Hana Lorencová
      Hana Lorencová | 26. 7. 2006 18:12

      Nejdřív se kuře naloží, pak obalíme, usmažíme a zbylou cibulku použijeme nebo vyhodíme. Kdyby se mělo ještě zapékat, je to v receptu napsáno.

    • Soňa N
      Soňa N | 26. 7. 2006 12:47

      Vypadá to,že se asi nedovíme ,jestli se ta zbylá cibulka ,co se dá na opečené kuře ješte spolu s ním opeče nebo ne.Jsem asi natvrdlá,ale z odpovědi p.Lorencové jsem to opět nepochopila.Vzdávám to.

    • Věra
      Věra | 26. 7. 2006 10:59

      Dotaz ? p. í Lorencová, nedusila nakonec pratchýně to osmažené kuře v té marinádě ?

    • Zdena z JM
      Zdena z JM | 26. 7. 2006 10:40

      Já bych možná zbytek marinády hodila na pánvičku do výpeku po tom kuřátku a nechala přejít varem.To by taky šlo,ne?

    • Alice Gabrielová
      Alice Gabrielová | 26. 7. 2006 10:37

      Tak mě napadlo, že bych kousek marinády předem oddělila a pak použila, to mi schválí i samotný Louis Pasteur :-)). Nakyslá chuť cibulko-česnekové marinády mi totiž na pečené kuřátko připadá jako pěkná tečka.

    • Zdena z JM
      Zdena z JM | 26. 7. 2006 10:23

      Moc se omlouvám,žádné složitosti jsem v tom hledat nechtěla,jen jsem si recept chtěla ujasnit,protože jsem jej nepochopila.Zaujala mě ta marináda v kombinaci cibule,česnek,ocet víno.To,co jsem potřebovala vědět,jsem se nedozvěděla,tak si budu muset recept upravit podle sebe.

    • Lucie
      Lucie | 26. 7. 2006 10:22

      Pokud správně čtu, v receptu není uvedeno opečené kuře, ale OPEPŘENÉ.

    • Hana Lorencová
      Hana Lorencová | 26. 7. 2006 09:32

      Nehledejte v tom složitosti, buď cibulku, která zbyla použijete nebo ne.

    • Soňa N
      Soňa N | 26. 7. 2006 08:36

      Jasně vysvětleno to není.V receptu je napsáno na opečené kuře přidáme zbytek směsi, to by znamelalo že se kuře opeče ,zalije zbytkem směsi a již dále neopéká.Nebo opéká?

    • Dana
      Dana | 26. 7. 2006 06:53

      Nemohu nereagovat a musím se zastat Alice. Mě taky přijde "divná" ta poslední věta. Taky si pod tím představuji, že dám na upečené kuře zbytky, které ležely pod syrovým masem. A to se mi moc nezdá.

    • Zdena z JM
      Zdena z JM | 26. 7. 2006 06:29

      Nezlobte se,ale asi jsem natvrdlá-v receptu je uvedeno:na opečené přidáme zbytek směsi z mísy.Přece na opečené porce kuřete nemůžu dát syrovou směs,ve které bylo naložené syrové kuře.Nebo jak je to myšleno.

    • Hana Lorencová
      Hana Lorencová | 25. 7. 2006 19:01

      V receptu to máte jasně vysvětleno. Pokud vám v míse nějaká cibulka zbyde, "můžete" ji přidat na jednotlivé porce. Kuře se smaží na pánvi, nikde není napsáno, že se ještě zapéká.

    • Alice
      Alice | 25. 7. 2006 13:22

      Taky mi to nějak není jasné - to mám hotové jídlo zalít nevařenou marinádou, ve které leželo syrové krvavé kuře a pak rovnou jíst?

    • Zdena z JM
      Zdena z JM | 25. 7. 2006 11:21

      A to jako to opečené kuře dáme zpět do mísy a na něj dáme zbytek směsi a zapečeme v troubě?Nějak jsem to nepochopila.

    Vyberte, co chcete vytisknout
    Kategorie: Maso & ryby & mořské plody Kuřecí
    Maso Drůbeží Oběd Večeře Smažení Slovník pojmů
    Použité ingredience v tomto receptu: Bílé víno Česnek Cibule Hladká mouka Kuřecí maso Mletá paprika Ocet Olej Pepř mletý Petržel Sůl
    Podělte se s přáteli o recept

    Mohlo by vám zachutnat

    Africká lilková pomazánka

    Africká lilková pomazánka

    Křehký, výjimečně dobrý makový koláč

    Křehký, výjimečně dobrý makový koláč

    Kuskus se zeleninou a červenou čočkou

    Kuskus se zeleninou a červenou čočkou

    Arabský Lahmacun aneb Turecká pizza

    Arabský Lahmacun aneb Turecká pizza

    Jahodový dort s myškami

    Jahodový dort s myškami

    Králík pečený na bůčku s bramboráčky

    Králík pečený na bůčku s bramboráčky

    Vynikající kvasnicové knedlíčky do polévky od babičky

    Vynikající kvasnicové knedlíčky do…

    Jogurtový koláč (řez) s pudinkem

    Jogurtový koláč (řez) s pudinkem

    Kuřecí prsa obalované v chipsech

    Kuřecí prsa obalované v chipsech

    Doporučujeme

    20 minut
    Sedlácký salát

    Sedlácký salát

    20 minut
    Rajčatová polévka s petrželovým pestem

    Rajčatová polévka s petrželovým pestem

    30 minut
    Grilovaný Rump steak

    Grilovaný Rump steak

    20 minut
    Pečená mrkev s mrkvovým pestem

    Pečená mrkev s mrkvovým pestem

    85 minut
    Gratinované brambory a batáty

    Gratinované brambory a batáty

    100 minut
    Kefírový koláč s jablky a čokoládovou polevou

    Kefírový koláč s jablky a čokoládovou…

    90 minut
    Croissanty: recept na francouzskou klasiku

    Croissanty: recept na francouzskou…

    40 minut
    Milionářské řezy se slaným karamelem

    Milionářské řezy se slaným karamelem

    35 minut
    Pavlova s citronovým krémem

    Pavlova s citronovým krémem

    Poslední sledované recepty

    30
    Francouzský jablkový koláč
    Francouzský jablkový…
    30
    Tradiční belgické vafle
    Tradiční belgické vafle
    29
    Palačinky
    Palačinky
    24
    Americké lívance
    Americké lívance
    19
    Čočka na kyselo
    Čočka na kyselo

    Zajímavé články

    Šmorn neboli „slepičí žrádlo“: Pod hanlivým názvem se skrývá výborná staročeská specialita!
    Šmorn neboli „slepičí žrádlo“: Pod hanlivým…
    Kuřecí Ondráš à la stripsy: Připravte si hříšně dobré kuře v těstíčku!
    Kuřecí Ondráš à la stripsy: Připravte si hříšně…
    Zelný salát Coleslaw: Vitaminová bomba a skvělá příloha v jednom!
    Zelný salát Coleslaw: Vitaminová bomba a skvělá…
    Domácí karamel: Rady a tipy, díky kterým připravíte ten nejlepší!
    Domácí karamel: Rady a tipy, díky kterým…
    Recepty z mletého masa: 6 bezkonkurenčně nejlepších obědů
    Recepty z mletého masa: 6 bezkonkurenčně…

    Sledujte nás

    AHA.cz Farna všem vytřela zrak! Tohle tělo je vážně LUXUS

    Farna všem vytřela zrak! Tohle tělo je vážně LUXUS

    AHA.cz BOŽE! Co se to stalo s Kate? Vévodkyně k nepoznání!

    BOŽE! Co se to stalo s Kate? Vévodkyně k nepoznání!

    AHA.cz Deník Aha! 25.1.2021

    Deník Aha! 25.1.2021

    Dáma.cz 10 mýtů o boubelkách, kterým možná věříte i vy: Jsou líné a přejídají se

    10 mýtů o boubelkách, kterým možná věříte i vy: Jsou líné a přejídají se

    Dáma.cz Horoskop na tento týden: Kdo by si měl užívat života?

    Horoskop na tento týden: Kdo by si měl užívat života?

    Ženy.cz Nejoblíbenější zimní vzor? Kostka ve stylu lumbersexuálů i chalupářů!

    Nejoblíbenější zimní vzor? Kostka ve stylu lumbersexuálů i chalupářů!

    Maminka.cz Velký rodinný horoskop na rok 2021! Co čeká rodiče a děti podle hvězd?

    Velký rodinný horoskop na rok 2021! Co čeká rodiče a děti podle hvězd?

    Reflex.cz Herečka Tereza Dočkalová: Taky jsem zvracela jídlo a byla na hranici bulimie, teď jsem stále větší feministka

    Herečka Tereza Dočkalová: Taky jsem zvracela jídlo a byla na hranici bulimie, teď jsem stále větší feministka

    E15.cz Nečekaná hvězda inaugurace prezidenta USA. Bernie Sanders baví internet a palčáky dobývají svět

    Nečekaná hvězda inaugurace prezidenta USA. Bernie Sanders baví internet a palčáky dobývají svět

    Abecedazahrady 9 trendů, které v roce 2021 ovládnou kuchyně

    9 trendů, které v roce 2021 ovládnou kuchyně

    • Recepty.cz
    • Pratchýnino kuře
     
    • © 2019 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu.
    • Autorská práva k publikovaným materiálům
    • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
    • Informace o zpracování osobních údajů
    • Cookies
    • Nastavení soukromí