• Blesk.cz
  • |
  • Blesk pro ženy
  • |
  • AHA!
  • |
  • Dáma.cz
  • |
  • Maminka.cz
  • |
  • E15.cz
  • |
  • Reflex.cz
  • |
  • FITweb.cz
  • |
  • Ženy.cz
  • |
  • MojeZdraví.cz
  • |
  • více Created by potrace 1.13, written by Peter Selinger 2001-2015
    • Ábíčko.cz
    • Auto.cz
    • AutoRevue.cz
    • AVmania.cz
    • DIGIarena.cz
    • Doupě.cz
    • FinExpert.cz
    • iSport.cz
    • MobilMania.cz
    • SportRevue.cz
    • Živě.cz
    • Sazka eLEAGUE
Recepty.cz - logo
  • Oblíbené recepty
    • Sezónní recepty
    • Nejlépe hodnocené
    • Poslední komentáře
    • Tip - týdenní menu
  • Nejnovější
  • Suroviny
  • Světová kuchyně
    • Česká
    • Slovenská
    • Francouzská
    • Italská
    • Čínská
    • Řecká
    • Mexická
  • Rady
  • Články
  • F.O.O.D.
  • Videorecepty
  • Přihlásit se
  • Vložit recept
  • Přihlásit se
  • Zapomenuté heslo Založit nový účet
  • Recepty.cz - logo
    Pokročilé vyhledávání Podle ingrediencí
    Vložit recept
    Zdravý oběd Rychlá večeře Chuťovky Polévky Maso Omáčky Přílohy Těstoviny Moučníky Zdravé Rychlé Sladké Kuchaři
    • Recepty.cz
    • Čokoládové knedlíky ve vanilkové koupeli
    Napište svůj komentář k receptu

    Čokoládové knedlíky ve vanilkové koupeli

    autor: SKSandy
    0.0
    moje hodnoceni
    4.3
    hodnotilo: 6
    doba přípravy: 45 minut
    počet kalorií: neuvedeno
    Vložit do kuchařky Vložit do nákupu Vytisknout recept
    Čokoládové knedlíky ve vanilkové koupeli
    Nahrát fotku
     

    Suroviny

    4 porce
    • Knedlíky
      • 300
        g hrubá mouka
      • 100
        g měkký tvaroh
      • čokoláda mléčná Milka
      • 1
        dl mléko
      • 1
        ks vejce
      • 30
        g máslo
      • 1
        špetka sůl
    • Omáčka
      • 5
        dl mléko
      • 2
        dl smetana
      • 1
        balíček vanilkový pudink
      • 4
        lžíce cukr
      • 4
        lžíce máslo max., (pro slabší žaludky másla rozhodně méně)
      • 2
        lžíce hnědý rum
      • kokosové hoblinky na ozdobu

    Postup přípravy receptu

    1
    Změklé máslo ušleháme s vejcem, špetkou soli, tvarohem a větší částí mléka. Přidáme mouku a zbytek mléka a vypracujeme vláčné těsto. Na vále poprášeném hladkou moukou vyválíme tenký plát a nakrájíme rovnoměrné čtverce cca 4x4 cm. (Kdo chce, může těsto oddělovat po kouscích a v rukách uplácat placičku). Na každý tento kousek položíme tabulku (čtvereček) čokolády a důkladně zabalíme. Knedlíky vaříme v mírně osolené vodě cca 10 minut. Poté okapeme a udržujeme v teple - např. nad párou z horké vody.
    2
    Mléko na omáčku přivedeme k varu, přidáme cukr a pudink rozmíchaný v trošce studené vody a vaříme do zhoustnutí (cca 1 minutku). Necháme mírně zchladnout a pak do pudinku vmícháme změklé máslo, rum a smetanu. Vznikne krémová omáčka, kterou přelijeme knedlíky a ihned podáváme.
    3
    Na trošince másla z uvedeného množství do omáčky lehce opražit kokosové plátky a těmi pokrm ozdobit.
    Podělte se s přáteli o recept

    Podobné recepty

    Vanilkové rohlíčky

    Vanilkové rohlíčky

    Vanilkové kopečky

    Vanilkové kopečky

    Vanilkové sušenky

    Vanilkové sušenky

    Nenechte si ujít sezónní inspirace a recepty!

    Zaregistrujte se k odběru newsletteru a my vám každý týden zašleme osvědčené tipy.
    Souhlasím s podmínkami pro užívání služby informační společnosti a seznámil/a jsem se s informací o zpracování osobních údajů .
     

    Komentáře k receptu

    • marie nezlakova
      marie nezlakova | 3. 4. 2009 09:56

      Gábina mě inspirovala komentářem,tak jsme včera měli sladký oběd(to musí být ale pořádná polévka předem),BÁJEČNÉ a to jsem do omáčky vůbec máslo nedávala.

    • Gábina
      Gábina | 24. 3. 2008 12:39

      V pátek jsem dělala tvarohové knedlíky s jablky, tak jsem udělala na zkoušku jen 3 knedlíky s hořkou čokoládou. Byly výborné, určitě je příště vyzkouším i s tou omáčkou. Jo a měla jsem jen 1 tvaroh, tak jsem přidala do těsta ještě několik lžic bílého jogurtu a těsto dopadlo taky dobře. Sylvo, díky za nápad. Naši kluci čokoládu moc rádi

    • Sylva Karešová
      Sylva Karešová | 23. 3. 2008 14:04

      Jani, nebo taky kuličku Rum-Kokos :-) Ale to už je prostě na každém, jak si to případně obmění :-)

    • Jana V.
      Jana V. | 23. 3. 2008 02:30

      Děvčata,někde jsem četla,že je možné místo čokolády dávat rumové pralinky.

    • Sylva Karešová
      Sylva Karešová | 20. 3. 2008 19:08

      Anonyme, je to pouze můj názor, ale jak jsem tak tu koupel chutnala, tak mi přišla hodně podobná k buchtičkám a hlavně, jak se i zmiňuji někde, opravdu mi nedělalo ty nechutné škraloupy. Takže vyzkoušej, uvidíš. Ale jistě tím nic nezkazíš. Másla zvol, kolik sám uznáš za vhodné. Jinak množství na omáčku je dostačující zcela jistě pro tři osoby :-) Je jí hodně. :-)

    • Sylva Karešová
      Sylva Karešová | 20. 3. 2008 16:05

      Iveto, to souhlasím, byly trošku tužší, ale mně to tak vůbec nevadí. Když občas koupím hotové knedlíky, tak také ne každé jsou zrovna měkkunké. Takže jsem zvyklá. Kousat to šlo :-D Ne, ale vážně, byly v pohodě. Možná právě k tomuto celkovému jídlu jsou vhodnější takto tužší, co já vím. Jsem ráda, že omáčka chutnala. :-)

    • Helena
      Helena | 20. 3. 2008 15:29

      Ivetko, jak píšeš, to tvarohové těsto také jinak nedělám, je bezvadné a knedlíky jsou měkoučké.

    • Anonym
      Anonym | 20. 3. 2008 15:11

      ... a ještě, prosím, pro tři jedlíky, kteří mají raději krém jak buchtičky, je toho krému dost? Děkuji Jana

    • Anonym
      Anonym | 20. 3. 2008 15:10

      Prosím o radu, zda se tato "koupel" dá opravdu použít k buchtičkám místo krému? Mně se velmi líbí, dnes mě honí mlsná a doma mají chuť na buchtičky . . . Děkuji Jana

    • Iveta Odvárková
      Iveta Odvárková | 19. 3. 2008 23:23

      Dneska jsem tohle jídlo uvařila k obědu. Vanilková koupel nám chutnala, dala jsem do ní jen 70 g másla. Hůř dopadly knedlíky, těsto bylo tuhé. Už je takhle dělat nebudu, příště použiju jiné - osvědčené - tvarohové těsto na knedlíky. Pokud má někdo zájem vyzkoušet, dávám do něj 2 měkké tvarohy - zásadně ty v papíru, ne z vaničky, 2 vejce a 200 g hrubé mouky. Toť vše, dělám tak jahodové nebo švestkové knedlíky a vždy jsou jedlé.

    • Anonym
      Anonym | 17. 3. 2008 20:48

      Di: Zrovna ty máš co kecat, lol! Všude se rozdavuješ a co sama nenapíšeš je blbě. Prostě retardovanej ignorant. Hlavně že p. Schmitta kritizuješ, ale sama nic k jídlu nenapíšeš. Diskuze k tomuto receptu už skončila!!!

    • Sylva Karešová
      Sylva Karešová | 17. 3. 2008 20:28

      Tak toto je opravdu neuvěřitelné... Normální člověk by pochopil, že zde byla snaha o ukončení dohadování.. Ale ejhle... to se tu objeví opět Di, aby se navážela do druhých lidí, kteří zde projeví svůj názor a pohled na věc. Myslela jsem, že se zde už přestane řešit Gábina a množství másla.. To jsem se asi spletla :-/ A ještě navíc se tu naváží do Patricka, že on projevil svůj názor (mimochodem před úpravou receptu a komentářem od recepty.cz!!!), že prý na někoho útočil.. a že nemá žádnou připomínku k receptu. No... tak ať se dívám jak se dívám, tak od Vás, Di, taky vidím jen navážení se do lidí a žádnou zmínku k tomuto receptu. Tak nevím, zda jsem přišla o zrak a zdravý rozum... Když jsem požádala o úpravu receptu, doufala jsem, že už bude klid. Když dokonce i recepty.cz žádaly o komentáře pouze k receptu, tak potom se opravdu pozastavuji nad tím, jak je možné, že to někdo nepochopí a ignoruje... že, Di...

    • Patrick Schmitt
      Patrick Schmitt | 17. 3. 2008 20:25

      Za prvé budu vždy hájit svou přítelkyni. Za druhé nezkouším tučný recept, když vím, že je mi z toho špatně, abych potom mohl kritizovat, za třetí se nebudu bavit nekompetentí osobou, která nemá nic jiného na práci než řečnit o ničem, kritizovat a není nikdy nikomu užitečný. Starejte se o vlastní problemy.

    • Alena F.
      Alena F. | 17. 3. 2008 20:21

      Nejste to predevsim vy Di, ktera se furt do vseho plete a nedokaze drzet jazyk za zuby? Vzdyt vy jste mistni rypal obecny. Myslim, ze pan Patrick ma absolutni pravdu. Prave o lidech jako jste Vy tu mluvi. Nevim, jestli jste tak frustrovana sama ze sebe nebo tak vypatlana, ale stacila jsem si toho vsimnou jiz tolikrat, ze bych to nespocitala na prstech obou ruk a noh dohromady. Do vseho se musit nasackovat. TO je tak stupidni, ze uz to vola do nebes. A ze pan Patrick nechape, proc nekdo vari recept, o kterem vi, ze ho z hlediska tuku nesnese, tak to je mi stejne tak velkou zahadou. Narozdil od Vas ale on vzdy zasila naramne recepty a skvele tipy. Vy jen kecate, utocite jak srsen a prispivate jen zhustenim spatne atmosfery. Nechapu, proc adminitratori vam uz davno neznemoznili pristup na tento sever. Skoda slov...

    • Adél
      Adél | 17. 3. 2008 20:15

      kuchařka napsala, že doufá, že se diskuze ukončí a Di musela mít opět poslední slovo:-) Ale já knedle vyzkoušela, másla jsem dala drobátko a bylo to super!!! Zase něco nového. Budu dělat dál

    • Di
      Di | 17. 3. 2008 16:46

      Gábina recept vyzkoušela a napsala svůj dojem. Tak by to přece mělo být ne? Tak nevím, proč se na ni mnozí tak vrhli včetně pana Schmitta, který opět neopomněl nadat kdekomu. Jeho komentář přece také není o receptu, škoda, že debata nebyla ukončena před jeho zveřejněním. Nechápu, proč administrátoři nechávají urážet uživatele svého severu.

    • Jana Remková
      Jana Remková | 17. 3. 2008 14:18

      Gábino omlouvám se,máte pravdu.Máme psát názor na jídlo a ne komentovat pocity ostatních.Jana

    • Dana
      Dana | 17. 3. 2008 10:34

      My přece už víme, pane Schmitte, že rozum máte akorát Vy a všechno umíte nejlíp, nemusíte nám to zdůratzňovat třikrát dokola!

    • Sylva Karešová
      Sylva Karešová | 16. 3. 2008 19:34

      Děkuji za úpravu, takto to bude jistě lepší a každý hned bude vědět, co dělat, jaké to asi může být a tak. Dobrou chuť všem.

    • Kuchařka on-line
      Kuchařka on-line | 16. 3. 2008 19:18

      Recept byl upraven a doufám, že tím skončí i tato debata. Komentáře prosím přidávejte až po vyzkoušení receptu nebo v případě nejasnosti v ingrediencích či postupu přípravy. Komentáře tak budou plnit svůj účel a stanou se přehlednými. Děkuji.

    • Patrick Schmitt
      Patrick Schmitt | 16. 3. 2008 18:58

      Bože můj, to je zase typicky recepty.cz. Chodí sem především lidé, kteří recept buď nehodlají vyzkoušet a zato pak o to víc žvaní o tom, o čem nemají ponětí, o tom, jak je vše špatně, o tom jak by se to a ono mělo jmenovat jinak, což v konečném efektu vyustí v disputu o něčem úplně jiném a nakonec i ve sprostosti nebo sem naopak chodí lidé, kteří vědí předem, že recept není na jejích žaludek dělaný a pak se velmi díví, že jim z toho je divně, ale tak jak tak i oni sem pak musí napsat velmi "chytré" komentáře, kde se profiluji jejich paradoxem načež vznikne diskuze o všem a o ničem. Rozum nikde. Přece recept vyzkouším a pak píšu, jinak držím pec, ne? Přece si vyberu recept, o kterým vím, že mi sedne ke způsobu stravováni a pak vařím, ne? Prvně přece myslím a pak jednám, nebo snad ne? Tak proč to tu nefunguje? A především proč jsou tu lidé, co musí za každou cenu něco říct a mají potřebu přilévat olej do ohně, když jim do toho nic neni?

    • Martina Marťásek
      Martina Marťásek | 16. 3. 2008 17:01

      Sylvi , Váš recept se mi mooooc líbí , ale já ho klidně vyzkouším s hořkou čokoládou , protože ji máme raději . A místo té vanilkové koupele , knedlíkům udělám čokoládovou a pak napíšu , jaké to bylo :-) Původně jsem chtěla část smetany nahradit mlékem a ubrat másla , ale pro jednou udělám vyjímku , myslím , že pro jednou se se zdravá strava nezblázní a také se domnívám , že je tu mnohem více kaloričtějších a těžších jídel než je tento Váš recept . . . Děkuji za inspiraci :-)

    • Sylva Karešová
      Sylva Karešová | 16. 3. 2008 15:47

      :-D Hele, já si nebráním svůj recept, neboť není můj, jen jsem ho sem napsala. A to i s malou úpravou, neboť původní recept s hořkou čokoládou by asi nebyl zrovna nejchutnější.. I cukru bylo málo.. Jen podotýkám, že jsem to udělala tak, jak je zde recept popsán, povedlo se a chutnalo. Vůbec to nebylo těžké. A ani jsem, milé dámy, nepsala, že Gábina třeba nemá ráda sladké. Taky si logicky myslím, že by to jinak ani nezkoušela. Jde spíše o to, že sama psala, že se toho obávala. Když ví, že je citlivá na jídlo, tak ho dělat nemá nebo si jej má rovnou upravit. To je můj logický názor a závěr. Vím, že neříkala, že je jídlo špatné. Ale o kaloriích se zmínila.. a na to jsem také reagovala. Simono, zvláštní, píšeš, že se zde mají komentovat jídla a ne komentáře... Tak proč tedy komentuješ komentáře? :-DJinak souhlasím, že jsou komentáře fajn, také je pročítám, neboť jsou v nich mnohdy dobré rady. Je pochopitelné, že ne každému nějaké jídlo sedí, chutná, každý jsme jiný.

    • Dana
      Dana | 16. 3. 2008 12:05

      Páni..taky koukám co se spustí následkem jednoho, ne nevhodného, příspěvku.. Gábi, nedej se :-) .. přece se jen podělila o zkušenost, já ji vítám, taky mě napadlo, že to s člověkem, který není zvyklý zbytečně zamává..nemluvim už ani o dětech.

    • Simona Jelínková
      Simona Jelínková | 16. 3. 2008 11:35

      Tak jsem si ze zvědavosti ty komentáře přečetla a musím dát za pravdu paní Gábině. Nenapsala nic špatného a za to že vyjádřila svůj názor že jídlo ja kalorická bomba byla hned autorkou receptu nařčena že drží diety a další kraviny, dokonce že nemá ráda sladké - haha! To by to asi nevařila. Navíc paní Gábina píše že je jídlo dobré a že příště!!! -tzn. že se ho chystá dělat znovu - ho udělá v odlehčené formě. Taky nechápu tyto zbytečné útoky. Tady se mají komentovat jídla a ne komentáře.

    • Gábina
      Gábina | 15. 3. 2008 23:53

      Me pripada, ze se vsichni zblaznili. Ja zadne diety nedrzim, ani nejsem posedla stihlou linii nebo extra zdravym stylem zivota, jen jsem si dovolila poznamenat, ze toto jidlo je dost kaloricke a tezke, to je vse. Napsala jsem sem uz hodne pochvalnych komentaru k ruznym jidlum, zkratka mi jednou neco nesedlo, tak jsem to napsala taky, jako spousta ostatnich zde. Mam pravo na svuj nazor. Uz sem psat nebudu, protoze kdyz tady clovek neco nevychvali do nebe, tak se na nej okamzite nekdo sesype a zacne do nej sit, proc mu nechutnalo, jak je to mozne, ze drzi diety, ze tohle, ze toto... v tomto pripade je trochu trapne, ze je to vicemene jen autorka - holt si brani svuj recept. Chodit sem budu dal, ale uz nebudu komentovat, nemam to zapotrebi. A to ani pochvalou. Vzdy jsem ocenovala ruzne nazory v komentarich a take se podle nich vicemene ridila, a to i podle negativnich, ale vzdy jsem je vitala. Prave komentare k receptum pridavaji temto strankam na kvalite.

    • Jana Remková
      Jana Remková | 15. 3. 2008 21:21

      Milá Gábino,tak tomu fakt nerozumím.Přece když nemáte ráda sladké,tak ho nedělejte.Je to kalorická bomba,ale zároveň vynikající recept.Zaráží mne,jak vám bylo těžko a příteli zle.No,kdoví,co jste ještě snědli.Taky se snažím držet dietu a omezovat tuk,ale sem tam zhřeším.Pokud nechci hřešit a řešit kalorie,nepouštím se logicky do takových jídel.Já rozhodně dávám za 1 děvčata! Jana

    • Sylva Karešová
      Sylva Karešová | 15. 3. 2008 19:28

      Gábino, nevím, mně to prostě vůbec nepřijde těžké. Máslo jsem v omáčce vůbec necítila. I když množství vypadalo děsivě. Jsem zvyklá na těžká, tučná, ostrá jídla. Takže toto mi problém nedělá vůbec. Jen se člověk nesmí přecpat, neboť je to syté. Komu v tom vadí máslo, tak ho může zkusit vynechat, co to udělá... Já to bez něj nezkoušela, tak nevím.

    • Gábina
      Gábina | 15. 3. 2008 15:34

      Pokud jste dobre cetly muj komentar, nikde jsem nenapsala, ze jidlo nani dobre, naopak. Nam tez chutnalo, ale kaloricka bomba to proste je a kdo neni zvykly na takova jidla, muze mu byt tezko nebo i spatne jako nam. Jen jsem varovala ty, kdo by tyto problemy mit mohli, ze si musi recept trochu upravit a odtucnit. Ja se netrapim zadnou dietou, ani kalorie moc nepocitam, ale zkratka toto jidlo takove je. Neni potreba hned za mym komentarem hledat nejake utoky nebo dietarku.

    • Sylva Karešová
      Sylva Karešová | 15. 3. 2008 15:03

      Gábino, nevím, zda držíš přísnou dietu, když hned hledíš na kalorie.. Mně jsou tedy kalorie přímo ukradené. Myslím si, že život se má užívat a ne počítat na kalorie a omezovat se. Důležité je si pochutnat. Tento recept není můj výmysl, přesto je dobrý. Já jsem to tak jedla, měla jsem to natřikrát. Ani jednou mi nebylo zle! Naopak jsem si vždy pochutnala! Vůbec to není těžké jídlo, jen syté, to docela ano. Taky si na talíř má každý naložit tolik, na kolik se cítí, kolik sní...Nevím, jak se Tobě jídlo "povedlo", ale moje bylo fajn. Příště, když víš, jak se bojíš kalorických jídel, tak se tomu rovnou vyhni. Komu by nebylo špatně, když si hned namluví, jak těžké to musí být, jak z toho pak ztloustne atd...

    • Sylva Karešová
      Sylva Karešová | 15. 3. 2008 14:58

      Adél, přesně tak. Já se téměř držela receptu, který jsem dostala. Másla jsem tedy dala o trošičku méně. Však není problém přeci postupně ochutnávat, jaké to je a jak to bude chtít případně ještě vylepšit, že. Dokonce místo čokolády na vaření, která byla v původním receptu, jsem dala mléčnou Milku. Myslím si, že s ní je to stokrát lepší.

    • Adél
      Adél | 15. 3. 2008 11:08

      Sylvi, nic si z toho nedělej, knedlíky vypadají nádherně a do omáčky ať si každý dá másla tolik, kolik snese,ne? Já se na recept moc těším a věřím, že bude super. Ale přiznám se, že másla asi také trošičku uberu:-) Tak ještě jednou díky za recept

    • Gábina
      Gábina | 15. 3. 2008 00:07

      Hmm, tak to byla bomba! Teda kaloricka. Chut je dobra, ale bylo mi tezko, priteli spatne. Tusila jsem to od zacatku, nicmene jsem se drzela receptu. Priste to musim upravit, verim ze i tak to bude dobre, ale kdo ma slabsi zaludek nebo je zvykly na lehci stravu, at do tohe nejde.

    • Sylva Karešová
      Sylva Karešová | 14. 3. 2008 20:11

      Anonyme.. takto jsem recept dostala, takto předávám. Ale hlavně, takto jsem ho dělala, než jsem ho sem dala. A jelikož se povedlo, bylo to dobré, tak má množství toho a toho asi svůj důvod. Já jsem dala 140 g másla, ano, zdá se, že je to moc.. Ale ve výsledku vůbec není cítit. Smetana tam prostě patří. Díky těm všem ingrediencím je krásně krémová jemná omáčka. Možná by ale stačilo poloviční množství všeho na omáčku, neboť jí je docela dosti k množství knedlíků.

    • Anonym
      Anonym | 14. 3. 2008 08:33

      Recept mne také zaujal,těston s tvarohem může být velmi dobré.Chci tento recept zkusit, ale také se podivuji množství másla a navíc smetana.Chci si ověřit, zda másla je skutečně 150 g tedy více než polovina kostky a ne pouze 15 g.Děkuji za odpověď a dávám 1.

    • Sylva Karešová
      Sylva Karešová | 13. 3. 2008 19:50

      Adél, ten recept jsem někde dostala a sama nevím, proč tam je máslo. Můžu Ti jen říct, že jsem to včera takto dělala a krém neboli omáčka v této podobě je prostě super. :-) Asi to svůj důvod má... Možná to zjemní, udělá krémovější... V původním receptu bylo třeba do omáčky méně cukru, mně to ale přišlo málo. Však každý si osladí dle své chuti. Myslím si, že ta omáčka by se dala použít i k buchtičkám (buchtičky s krémem), akorát tato omáčka je prostě lepší, dle mého. Nedělá takový ten škraloup, který mě vždy odrazuje. Ještě jsem zapomněla dodat, že množství je na cca 12 knedlíků.

    • adél
      adél | 13. 3. 2008 16:59

      mňam!!!! to zkusim, díky za recept... chtěla jsem se ale ještě zeptat, jakou úlohu plní v krému máslo? je tam nutné? ještě jednou díky

    Vyberte, co chcete vytisknout
    Kategorie: Sladká jídla
    Pokrmy Sladké Oběd Večeře Vaření Slovník pojmů
    Použité ingredience v tomto receptu: Čokoláda Cukr Hnědý rum Hrubá mouka Kokosové hoblinky Máslo Měkký tvaroh Mléko Smetana Sůl Vanilkový pudink Vejce
    Podělte se s přáteli o recept

    Mohlo by vám zachutnat

    Pikantní vepřová játra

    Pikantní vepřová játra

    Vepřové na houbách jinak

    Vepřové na houbách jinak

    Cannelloni s boloňskou omáčkou a bešamelem

    Cannelloni s boloňskou omáčkou a…

    Chlebové smaženky

    Chlebové smaženky

    Cuketovo-čokoládový koláč

    Cuketovo-čokoládový koláč

    Valašské frgály dle časopisu F.O.O.D.

    Valašské frgály dle časopisu F.O.O.D.

    Langoše jednohubky

    Langoše jednohubky

    Tudelská zeleninová polévka

    Tudelská zeleninová polévka

    Margot řezy Danča

    Margot řezy Danča

    Doporučujeme

    95 minut
    Hovězí sekaná Wellington

    Hovězí sekaná Wellington

    60 minut
    Domácí těstoviny

    Domácí těstoviny

    40 minut
    Omáčka z pečených paprik

    Omáčka z pečených paprik

    30 minut
    Flank steak s hráškem a fazolkami

    Flank steak s hráškem a fazolkami

    38 minut
    Čokoládové suflé

    Čokoládové suflé

    30 minut
    Luštěninový salát s rukolovým pestem a krutony

    Luštěninový salát s rukolovým pestem…

    40 minut
    Milionářské řezy se slaným karamelem

    Milionářské řezy se slaným karamelem

    35 minut
    Pavlova s citronovým krémem

    Pavlova s citronovým krémem

    Poslední sledované recepty

    34
    Jednoduchá rajská omáčka
    Jednoduchá rajská omáčka
    31
    Palačinky
    Palačinky
    27
    Domácí kuřecí čína
    Domácí kuřecí čína
    26
    Pórková polévka
    Pórková polévka
    24
    Avokádová pomazánka
    Avokádová pomazánka

    Zajímavé články

    Přírodní vitamíny: Jak je propašovat do každého jídelníčku?
    Přírodní vitamíny: Jak je propašovat do každého…
    Shortbread: Recept na nejlepší sušenky k horkému čaji podle Britů
    Shortbread: Recept na nejlepší sušenky k horkému…
    Domácí kváskový chléb jako od babičky z knihy Boženy Němcové: Upečte si klasiku!
    Domácí kváskový chléb jako od babičky z knihy…
    Čtyři důvody jo-jo efektu. Jaký je ten váš?
    Čtyři důvody jo-jo efektu. Jaký je ten váš?
    Perník s jablky a banánem: Vláčný koláč z remosky i na plech!
    Perník s jablky a banánem: Vláčný koláč z remosky…

    Sledujte nás

    AHA.cz Velký strach o Bohdalovou: Skončila v nemocnici!

    Velký strach o Bohdalovou: Skončila v nemocnici!

    AHA.cz Exmanželka nemocného Štaidla děsí: Řeči o smrtelné posteli

    Exmanželka nemocného Štaidla děsí: Řeči o smrtelné posteli

    AHA.cz Deník Aha! 20.1.2021

    Deník Aha! 20.1.2021

    Dáma.cz Pitt, Roberts, Clooney: 10 oscarových herců, kteří se objevili v seriálu Přátelé

    Pitt, Roberts, Clooney: 10 oscarových herců, kteří se objevili v seriálu Přátelé

    Dáma.cz Ženy přiznaly: Co potají děláme ve chvílích, když se nikdo nedívá?

    Ženy přiznaly: Co potají děláme ve chvílích, když se nikdo nedívá?

    Ženy.cz Evoluce dámských šatů: Který rok ovládly puntíky, vycpaná ramena nebo mini?

    Evoluce dámských šatů: Který rok ovládly puntíky, vycpaná ramena nebo mini?

    Maminka.cz Kojící matky jako bohyně! Kontroverzní fotky nafotila jako reakci na kritiku

    Kojící matky jako bohyně! Kontroverzní fotky nafotila jako reakci na kritiku

    Reflex.cz Miroslav Kalousek, Terminátor i Lucifer české politiky, odchází. Aby se zase vrátil

    Miroslav Kalousek, Terminátor i Lucifer české politiky, odchází. Aby se zase vrátil

    E15.cz Lidé prchají před pandemií na venkov. Podívejte se na deset nejpovedenějších chat z celého světa

    Lidé prchají před pandemií na venkov. Podívejte se na deset nejpovedenějších chat z celého světa

    Abecedazahrady Podrobný návod, jak dětem postavit iglú

    Podrobný návod, jak dětem postavit iglú

    Další doporučené recepty:

    Čokoládové éclairs
    Čokoládové éclairs
    Čokoládové fondue
    Čokoládové fondue
    Čokoládové fondue s aromalampou
    Čokoládové fondue s aromalampou
    Čokoládové košíčky
    Čokoládové košíčky
    Čokoládové marshmallows
    Čokoládové marshmallows
    Čokoládové muffinky
    Čokoládové muffinky
    • Recepty.cz
    • Čokoládové knedlíky ve vanilkové koupeli
     
    • © 2019 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu.
    • Autorská práva k publikovaným materiálům
    • Podmínky pro užívání služby informační společnosti
    • Informace o zpracování osobních údajů
    • Cookies
    • Nastavení soukromí