Vyhledat recept
Pokročilé vyhledáváníRecepty
Ingredience
Obtížnost
Čas přípravy
celkem 23605 receptů
Před dovolenou ...
Příspěvky mohou přidávat pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé.Pravidla diskuze
- 1. Nepište vulgární příspěvky
- 2. Nespamujte
- 3. Nelinkujte na jiné servery
- 4. Nenabízejte věci k prodeji
-
Simča S. 20.08.2009 | 18:05 | reagovat | závadný
Holky díky za slova pochvaly.... A jestli máte pocit, že se tu těmi dorty chlubím, tak..... JO, máte pravdu. Já totiž jsem sama občas překvapená, jak ty moje dorty dopadnou. Předem sama nevěřím, že něco takovýho dokážu udělat a tak mám pak oooobrovskou radost, když je to ke koukání. Nikdy jsem se neučila dorty péct, jsem totální samouk a s dorty zdobené marcipánem jsem začala před 2 roky.... Takže MOC A MOC děkuji, sama vím, že ten dort má veliké nedostatky (třeba košíček se mi vůbec nepovedl, nebyl čas se s tím piplat a držátko se mi hroutilo - měla jsem si ho udělat tak 2 dny dopředu, aby ztvrdlo) a tak jsem ho vyfotila tak, aby košík moc nebyl vidět
. Ale dobré to bylo, košíček jsme snědli běhen dvou dní, ovoce holky mlsaly asi týden (bylo to z 800 g marcipánu
).
-
MirkaSev 06.08.2009 | 20:39 | reagovat | závadný
i já Simčo chválím. Paráda. Povedlo se Ti to parádně. A Pájo Simča nám převčírem nebo včera? na chatu o tom vyprávěla košíček prý bude z piškotového mramorového těsta, prokrojený a namazaný krémem a proložený banány. I košiček potažený marcipánem. Před takovými výtvory smekám, to bych nedokázala.
-
stafl 06.08.2009 | 9:20 | reagovat | závadný
Simi .....
, to je škoda to sníst. Nafoť postup, jak se to jedlo, protože aspoň člověk ví, že je to fakt k k jídlu - ne aby sisi teď myslela, že tě podezírám z toho, že sis to jen namalovala a vystřihla
, to je jen závist k šikovným českým ručičkám
(v tvém případě - jinak i jiné ručičky jsou šikovné
)
-
Pája S 01.07.2009 | 22:14 | reagovat | závadný