Kotleta anebo řízek?

Příspěvky mohou přidávat pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé.

Pravidla diskuze

• 1. Nepište vulgární příspěvky
  • 2. Nespamujte
  • 3. Nelinkujte na jiné servery
  • 4. Nenabízejte věci k prodeji
všechna pravidla

1. Michigan   24.08.2011 | 18:15 | reagovat | závadný
    Příspěvek byl 25.08.2011 11:29:18 smazán.

2. Michigan   23.08.2011 | 0:03 | reagovat | závadný
    Děkuju Vám moc :) Simčo, jsem z Polska, studuju bohemistiku- píšu tu práci právě pro studium. A v Michiganu budu až v listopadu... doufám :)
  3. Simča S.   23.08.2011 | 19:17 | reagovat | závadný
    Michigan - tak budu držet palce, ať to vyjde. Jinak píšeš moc pěkně česky!!
  4. stafl   22.08.2011 | 15:36 | reagovat | závadný
    Ještě bych doplnila, že řízek se dělá vždy z plátku masa bez kosti - tedy nejen kýta, ale lze karé - vepřová pečeně bez kosti i krkovička - naopak z té jsou řízky daleko šťavnatější. Kotleta je vždy s kostí. a může to být nejen vepřová pečeně s kostí, ale i krkovice s kostí,

5. Michigan   22.08.2011 | 15:25 | reagovat | závadný
    Děkuji, hned se na tu stranku podivám.

6. Michigan   22.08.2011 | 13:28 | reagovat | závadný
    Ahoj:) Píšu práci o vaší kuchyni. Vysvětlete mi, prosím, kdy se v češtině použiva název řízek a kdy kotleta. Je v tom nějaký rozdíl? Díky :)
  7. MartikK   22.08.2011 | 14:51 | reagovat | závadný
    No já bych řekla, že řízky se dělají z vepřové kýty, kdežto kotlety jsou z vepřové pečeně (s kostí). Doporučuji juknout sem http://www.receptyonline.cz/druhy-veproveho-masa-a-jeho-pouziti--539.html.
  8. Simča S.   22.08.2011 | 16:19 | reagovat | závadný
    Já bych se spíš zeptala - ty jsi v Michiganu? Jak jsi se dostal k práci o české kuchyni? To je zajímavé...
  9. Ladia   22.08.2011 | 22:55 | reagovat | závadný