Nové spotřebiče v kuchyni

Příspěvky mohou přidávat pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé.

Pravidla diskuze

  • 1. Nepište vulgární příspěvky
  • 2. Nespamujte
  • 3. Nelinkujte na jiné servery
  • 4. Nenabízejte věci k prodeji
všechna pravidla

  1. zofka2011   21.06.2011 | 9:37 | reagovat | závadný
    Nemáte náhodou někdo zkušenosti s parním hrncem a micérem pro děti <a href="http://www.aventbaby.cz/parni-hrnec-s-mixerem/">avent</a>, [url= http://www.aventbaby.cz/parni-hrnec-s-mixerem]avent[/url]? Naše malá bude přecházet na tuhou stravu, tak bych chtěla něco fakt dobrého, ale ta cena tohohle mě zaráží....
  2. nnln   21.06.2011 | 15:36 | reagovat | závadný
    ahoj, zkušenost s tímto hrncem nemám, ale synovi je čerstvě rok a když jsem mu začínala vařit, bohatě jsem vystačila z podložkou na vaření knedlíků do hrnce a pokličkou a ručním mixérem asi za 500.. hrnec teda vypadá dobře, ale ta cena se mi zdá taky hoodně nadsazená.
  3. pippiva   21.06.2011 | 15:57 | reagovat | závadný
    Dobry den, sice zkusenost s timto pristrojem nemam, ale zato mam zkusenost s mymi detmi. Coby maminka 2 ditek(4 a 2 roky) jsem si vystacila s klasickym varenim na pare a s ponornym mixerem. Take zalezi na ditku samem, nevim, jak je tvoje mala "stara", jesli je plne kojena, ale moje deti se zacly zajimat o jinou stravu nez je materske mleko skoro v 1 roce, dcerka dokonce pohrdave odsouvala veskere kasicky a vesele se zivila z nasich taliru (samozrejme-kazde dite je jine). Taky je treba si uvedomit, jak dlouho deti budou jist kasovitou stravu? Par mesicu? A ze zacatku sni 1 lzicku a dost... Pak zas honem shanet, komu pristroj prodat... Pokud nemusis kazdodenne spechat do prace, tak za tu cenu se na to vykasli. A dovolim si pridat jeste jeden muj nazor na tyto pristroje "pro deti"-je to jen o tom, jak z rodicu tahat penizky... ;-) Ahoj Iva
  4. nnln   21.06.2011 | 19:08 | reagovat | závadný
    Ivo úplně souhlasím.. syna kojím, příkrmy jedl od půl roku, ze začátku ale jen pár lžiček a navíc po 2 měsících mixování jsem jen mačkala vidličkou a teď si už vystačí jen s krájením nadrodno. Žofko, i v okolí mám plno kamarádek maminek a všechny si vystačily s normálním kastrůlkem nebo ze začátku s příkrmy ze sklinky. Hrnec asi není špatný, ale asi vážně zbytečný. Tak ať dcerka pěkně jí:)

  5. Pája S   18.03.2009 | 21:02 | reagovat | závadný
    {{{kazik napsal: {{{Pája S napsal: Čeká mne rekonstrukce kuchyně.Jaké máte zkušenosti se spotřebiči v kuchyni?Indukce či sklokeramika s plynem? A jaká trouba - horkovzduch či kombinace s párou?A zabudovat dřez s drtičem ? Jde mi o ekonomickou funkčnost.Děkuji za příspěvky. :-)}}} jeste nez nakoupis spotrebice zkus zapremyslet jestli by nebylo fajn mit to rozdelene. Varnou desku tam kde se ti hodi a vestavenou troubu kousek dal nebo vedle ve stene. Vestavena trouba ma daleko lepsi pristup, neohybas se do ni, dobre do ni vidis muzes ji umistit nezavisle na plotynkach. a pak je zajimave http://www.tvujdum.cz/kuchyne/spotrebice-vybaveni/jak-docilit-harmonicke-kuchyne-feng-suej-poradi.aspx a vubec se da ve feng-suej najit spousta dobrych rad pro zarizeni domu}}} Jistě bych chtěla mít troubu zvlášt a asi i kousek dál od sporáku.Kuchyň rozdělím na takové zony,mycí,vařící,přípravu a tak.Není to zas tak jednoduché,když nechci nic zanedbat a opomenout.Není nad to mít vše správně po ruce a nelítat po kuchyni jak blázen.Ne že by mi to vadilo,ale je to neproduktivní a zbytečné.To mám teď- antilogistika. :-)) :-)) Na půdě mam cibuli,na verandě mrazák,ve sklepě zavařeniny,olej,zeleninu a tak.No řeknu ti,že než začnu vařit,tak 100 jarních kilometrů. :-)) Zvykla jsem si,ale změnim to.Ty stránky,mimochodem děkuji,jsou zajímavé a to jsem tam zatim jen nakoukla.Když jsme rekonstruovali koupelnu,už jsem myslela na to,že budu mít na přilehlé stěně dřez a myčku,tu muž chce,ale ještě to neví. :-)) Pod oknem bude pracovní deska a úložné prostory a tak no.Mám to promyšlené jen v kosce ,ještě o tom budu hodně uvažovat a pročtu spoustu článků a rad.A také samozřejmě vyčkávám,co krize.Mám času spousty,nic mne nehoní,tak sonduji,zjišťuji a polemizuji a diskutuji. :-D :-D

  6. kazik   18.03.2009 | 18:49 | reagovat | závadný
    Čeká mne rekonstrukce kuchyně.Jaké máte zkušenosti se spotřebiči v kuchyni?Indukce či sklokeramika s plynem? A jaká trouba - horkovzduch či kombinace s párou?A zabudovat dřez s drtičem ? Jde mi o ekonomickou funkčnost.Děkuji za příspěvky. :-)}}} jeste nez nakoupis spotrebice zkus zapremyslet jestli by nebylo fajn mit to rozdelene. Varnou desku tam kde se ti hodi a vestavenou troubu kousek dal nebo vedle ve stene. Vestavena trouba ma daleko lepsi pristup, neohybas se do ni, dobre do ni vidis muzes ji umistit nezavisle na plotynkach. a pak je zajimave http://www.tvujdum.cz/kuchyne/spotrebice-vybaveni/jak-docilit-harmonicke-kuchyne-feng-suej-poradi.aspx a vubec se da ve feng-suej najit spousta dobrych rad pro zarizeni domu

  7. kazik   18.03.2009 | 18:21 | reagovat | závadný
    kdyz mycku tak tichou, vyplati se investovat, protoze kdyz je ticha muzete ji zapnout kdykoliv, treba na noc kdyz jdete spat. Bez mycky z ani ranu. Usetrite cas, vodu, misto kolem drezu a nikdy nebudete mit sklo tak ciste jak z mycky. Rozhodne mycku. jeste poznamka, nejdrazsi neni vzdy nejlespi a nejtissi

  8. Pája S   17.03.2009 | 20:44 | reagovat | závadný
    {{{Ladia napsal: Uvažujete-li o koupi myčky (jako já :-)) ) doporučuji projít následující odkaz http://www.dtest.cz/mycky-nadobi-ne-vzdy-usetri-praci}}} Ladienko,děkuji za odkaz.Také jsem sledovala. :-D Projdu si to důkladněji. Samozřejmě, že uvažuji o myčce,ale muž prohlásil,že bude nádobí radši mýt sám,než kupovat myčku.Tak ho nechávám. :-S Třeba otočí. :-)) :-))

  9. Ladia   17.03.2009 | 9:03 | reagovat | závadný
    Uvažujete-li o koupi myčky (jako já :-)) ) doporučuji projít následující odkaz http://www.dtest.cz/mycky-nadobi-ne-vzdy-usetri-praci

  10. Pája S   13.03.2009 | 21:31 | reagovat | závadný
    {{{Severová Miroslava napsal: Co bych se zlobila, Laďka i ty jste mi to vysvětlili, já viděla jen poutač, no a tak jsem hned do všeho hrr Možná že kdybych se blíže informovala tak taky prokouknu. Krásný víkend a ať se grilovačka povede :-! :-!}}} Pochopitelně,chtěla si jen upozornit a předat informaci.Já ti za to moc děkuji. To víš,já jsem zase opatrná a nějak se nenechám ovlivňovat reklamami.Vtloukali mi to rodiče od mala do hlavy.Vždy říkali,vem rozum do hrsti a na řečičky a krásný obrázky nedej.Lákavé to je vždy,ale mám pořát ten vykřičník a já zase vše pitvám,někdy zase až moc,no.Dík za přání. :-D

  11. Severová Miroslava   13.03.2009 | 8:05 | reagovat | závadný
    Co bych se zlobila, Laďka i ty jste mi to vysvětlili, já viděla jen poutač, no a tak jsem hned do všeho hrr Možná že kdybych se blíže informovala tak taky prokouknu. Krásný víkend a ať se grilovačka povede :-! :-!

  12. Pája S   12.03.2009 | 19:46 | reagovat | závadný
    {{{Severová Miroslava napsal: No,jo Pájo, ale kdo ti dá zadarmo sporák, když si koupíš kus kredence Co kdybyste nakoupili a někde to složili než dojde na rekonstrukci :-S :-S :-S No třeba později také nějaké slevy budou.}}} Mirko,četla jsem tu akci,ale do toho nejdu.Ono není sleva jako sleva a ne s každou slevou se ušetří!Třeba u výše jmenované ,když objednáš dřevěné díly za 45000,-Kč dají za to spotřebiče za 8687,-Kč.A dneska, v době krize,půjdou veškeré ceny ještě dolů.A nepospíchám na to tak honem.Budem ještě dělat stavební úpravy, dlažbu atd.Takže na návrh je ještě brzy.A nechci se nechat tlačit kvůli slevám do něčeho co nechci.Kuchyň si chci navrhnou sama vč.materiálu.A teď mají slevy i jiní výrobci .Je to marketingový tah. Místo % slevy napíší spotřebiče no.Přesto ti moc děkuji za informaci a nezlob se.Krásný den. :-D

  13. stafl   12.03.2009 | 14:03 | reagovat | závadný
    Slevy budou určitě, ona ta krize má aspoň jeden dopad - velké průmyslové zboží se bude zlevňovat a věřte, potrvá to nejméně do léta

  14. Severová Miroslava   12.03.2009 | 10:38 | reagovat | závadný
    No,jo Pájo, ale kdo ti dá zadarmo sporák, když si koupíš kus kredence Co kdybyste nakoupili a někde to složili než dojde na rekonstrukci :-S :-S :-S No třeba později také nějaké slevy budou.

  15. Pája S   11.03.2009 | 20:12 | reagovat | závadný
    {{{Severová Miroslava napsal: Pájo, dávám Ti typ v prodejnách "Gorenje" je do konce března akce ke kuchyním spotřebiče zdarma. Tak, že kdyby jsi si chtěla pořídit i kuchyňskou linku, nebo třeba nějakou část :-)) :-)) :-)) - informuj se na to, bylo by škoda to nevyužít. :-)) :-)) :-)) }}} Miru,to zas tak rychlé nebude. :-D Ale ti moc děkuji za věnovaný čas a určo ty stránky prolezu. 8-) Hodně zajímavé Kujuuu :-D

  16. Severová Miroslava   11.03.2009 | 10:19 | reagovat | závadný
    Pájo, dávám Ti typ v prodejnách "Gorenje" je do konce března akce ke kuchyním spotřebiče zdarma. Tak, že kdyby jsi si chtěla pořídit i kuchyňskou linku, nebo třeba nějakou část :-)) :-)) :-)) - informuj se na to, bylo by škoda to nevyužít. :-)) :-)) :-))

  17. Pája S   10.03.2009 | 21:49 | reagovat | závadný
    {{{kazik napsal: Jo, rozhodne diru do zdi pokud je to mozne. My mame nad kuchyni strechu takze my sli rovnou nahoru bez zatacek a saje to super. Co se te konvekcni trouby tyka, je to proste ta s ventilatorem, s fenem, proste se tam ten vzduch rovnomerne vrti? Teplota se da stejne presne naridit jako u elektricke, na displeji nacvakam potrebnou teplotu a ta drzi. Jedine pecivo co pecu v troube jsou rohliky a zatim byly vzdy normalni. Ale pokud mas radeji troubu elektrickou zkus se podivat po kombinaci elektricka trouba a plynove plotynky. Plyn ma vetsi vyhrevnost (az 15000 btu) coz je potreba pro prudke osmahnuti, stir fry...jediny opravdovy konkurent plynu by mohla byt jen magneticka indukce. Tyto sporaky jsou ale dost drahe a navic potrebujes feromagnetove nadobi, takze zahodit vsechny teflonove panve, analon, sklo, nerez, hlinik....a pak se stejne jako u mikrovlnek nevi, co to s nama udela za 15 postavani v blizkosti tohohle sporaku.}}} ,, s fenem " :-)) :-)) :-)) už chápu :-)) :-)) no tak to je jak el.horkovzdušná,ale plynová??? :-S Ta konvekční trouba je llevnější než indukce,tedy bráno velmi zhruba?Ten odtah ven mimo kuchyň je tedy vyřešen.O té indukci ještě pouvažuji.No rozhodnu se až v obchodě.Až uvidím ceny a popovídám si s prodejcem, :-)) to zase nádherně poradí :-)) .To asi se mnou švihne.Uvidíme.Mám nádobí litinové,těžké ještě jsem nezkoušela zda magnetizuje. :-! Zkusim.A máš úplnou pravdu s těmi účinky,kdo ví s čím časem přijdou? Děkuji moc za příspěvek a rady

  18. kazik   10.03.2009 | 18:44 | reagovat | závadný
    Jo, rozhodne diru do zdi pokud je to mozne. My mame nad kuchyni strechu takze my sli rovnou nahoru bez zatacek a saje to super. Co se te konvekcni trouby tyka, je to proste ta s ventilatorem, s fenem, proste se tam ten vzduch rovnomerne vrti? Teplota se da stejne presne naridit jako u elektricke, na displeji nacvakam potrebnou teplotu a ta drzi. Jedine pecivo co pecu v troube jsou rohliky a zatim byly vzdy normalni. Ale pokud mas radeji troubu elektrickou zkus se podivat po kombinaci elektricka trouba a plynove plotynky. Plyn ma vetsi vyhrevnost (az 15000 btu) coz je potreba pro prudke osmahnuti, stir fry...jediny opravdovy konkurent plynu by mohla byt jen magneticka indukce. Tyto sporaky jsou ale dost drahe a navic potrebujes feromagnetove nadobi, takze zahodit vsechny teflonove panve, analon, sklo, nerez, hlinik....a pak se stejne jako u mikrovlnek nevi, co to s nama udela za 15 postavani v blizkosti tohohle sporaku.

  19. Pája S   08.03.2009 | 15:12 | reagovat | závadný
    {{{Zuzka napsal: Pavli, přesně takhle jsem uvažovala. Je to pro mě investice už nadosmrti (teda aspoň podle té ceny doufám) a v kuchyni trávím stejně jako vy všechny tady neskutečné množství času, protože nás doma bydlí 6 a půl a veškeré vaření je na mně. Na elektriku si velice rychle zvykneš, párkrát něco přeteče, něco se rozvaří a příště budeš vědět. Sklokeramika pořád vypíná, takže velká úspora proti plynu, sama si reguluje teplotu podle stupně, který nastavíš. Veškeré spotřebiče mám zabudované a odsavač par používám při každém vaření. Rozhodovala jsem se mezi tím, který odvádí páru ven a mezi tím, kde měníš vložky jednou za půl roku až za rok podle četnosti vaření. Nakonec jsme tu díru do zdi udělali a myslím, že jsme se rozhodli dobře. Přeji ti šťastnou ruku ve výběru, ať se rozhodneš tak či tak, ať jsi spokojená.}}} Zuzanko,děkuji moc.Ten odsavač musim také řešit.Naši a i jiní měli ten cirkulační,ale věčně čistíš filtry a není to tak účelné jako ten venkovní s venkovním odtahem.Také musíme udělat díru do baráku,ale je to potom poloviční práce.Znáš to jak je v kuchyni všechno zamaštěné a věčně člověk chodí a čistí.S pořádným odsvačem či spíše digestoří se to může vyřešit.Pak je práce s čištěním minimální. Je potřeba propočítat sílu odtahu vůči ploše kuchyně.Aby byla dobře funkční.Tedy já nevím,že vše tak komplikuji,někdo se s tím nemazlí,frkne linku,nějaký ten spotřebič a má to.Jen já vše promýšlím ,ale vždy se mi to vyplatilo. :-)) :-)) :-))

  20. Pája S   08.03.2009 | 15:01 | reagovat | závadný
    {{{J.Tereza napsal: Pavlínka, reaguje rýchlo, a keď dáš hrniec dole, automaticky po pžr sekundách vypína. Najlepšie je dôkladne preštudovať v obchode manuál a porovnať značky. Ale u dcéry je tá doska super. Prvý raz som sa s ňou stretla pred rokmi v Paríži, čumela som ako puk, u nás vtedy ešte sklokeramické dosky neboli :-D :-D :-D}}} Můžeš mi říct značku? Nebo naznačit? :-)) :-)) Nebo to necháme na chat ! :-D

  21. Zuzka   07.03.2009 | 17:48 | reagovat | závadný
    Pavli, přesně takhle jsem uvažovala. Je to pro mě investice už nadosmrti (teda aspoň podle té ceny doufám) a v kuchyni trávím stejně jako vy všechny tady neskutečné množství času, protože nás doma bydlí 6 a půl a veškeré vaření je na mně. Na elektriku si velice rychle zvykneš, párkrát něco přeteče, něco se rozvaří a příště budeš vědět. Sklokeramika pořád vypíná, takže velká úspora proti plynu, sama si reguluje teplotu podle stupně, který nastavíš. Veškeré spotřebiče mám zabudované a odsavač par používám při každém vaření. Rozhodovala jsem se mezi tím, který odvádí páru ven a mezi tím, kde měníš vložky jednou za půl roku až za rok podle četnosti vaření. Nakonec jsme tu díru do zdi udělali a myslím, že jsme se rozhodli dobře. Přeji ti šťastnou ruku ve výběru, ať se rozhodneš tak či tak, ať jsi spokojená.

  22. J.Tereza   07.03.2009 | 16:59 | reagovat | závadný
    Pavlínka, reaguje rýchlo, a keď dáš hrniec dole, automaticky po pžr sekundách vypína. Najlepšie je dôkladne preštudovať v obchode manuál a porovnať značky. Ale u dcéry je tá doska super. Prvý raz som sa s ňou stretla pred rokmi v Paríži, čumela som ako puk, u nás vtedy ešte sklokeramické dosky neboli :-D :-D :-D

  23. Pája S   07.03.2009 | 13:12 | reagovat | závadný
    {{{J.Tereza napsal: Pavlínka, pri varení na elektrine, aj v rúre, musíš počítať so zbytkovým teplom. Ale je to vec zvyku a cviku. Na sklokeramike sa tá teplota znižuje veľmi rýchlo, behom pár sekúnd. Rúru vypínam asi tak 5 min pred dokončením.}}} Teri,dík.Troubu mám elektrickou.Už léta,tak je to pro mne samozřejmé,vypínám před a dodělává se to samo. Takže sklokeramika reaguje tak rychle?To by pak neměl být problém.Ceny plynu a elektřiny se skoro vyrovnávají,takže je to ještě otázka. :-D

  24. J.Tereza   07.03.2009 | 12:23 | reagovat | závadný
    Pavlínka, pri varení na elektrine, aj v rúre, musíš počítať so zbytkovým teplom. Ale je to vec zvyku a cviku. Na sklokeramike sa tá teplota znižuje veľmi rýchlo, behom pár sekúnd. Rúru vypínam asi tak 5 min pred dokončením.

  25. Pája S   06.03.2009 | 20:47 | reagovat | závadný
    Děvčata,dík za příspěvky.Doporučujete sklokeramiku? Ale indukce je právě o krok dál.Má ještě větší úsporu energie . Zuzko,značka Miele je špička ve spotřebičích a taky se od toho odvíjí cena,ale beru to, protože je to investice na léta a ještě ke všemu do něčeho, co mne baví.Máte určitě spotřebiče zabudované v lince,že?Používáte digestoř(odsavač par)? Terezko,lze regulovat teplotu jako u plynu?Právě myslím,že to má jakousi prodlevu,než se sníží var,ne?Musí se asi na to myslet předem.No u indukce by mělo toto odpadat,ale nevím. :-D

  26. J.Tereza   06.03.2009 | 18:21 | reagovat | závadný
    Na pečenie je určite lepšia rúra elektrická ako plynová, ako tu už bolo napísané, nevysušuje, rovnomerne prepeká, ak je s ventilátorom, zabezpečí všade rovnakú teplotu. Na varenie by som si kúpila sklokeramickú dosku. Dcéra ju má a je to neskutočné varenie. Rýchle, spotreba elektriny veľmi nízka.

  27. Zuzka   06.03.2009 | 11:06 | reagovat | závadný
    Před šesti lety jsem rekonstruovala kuchyň, do té doby jsem pekla i vařila na plynu. Koupila jsem spotřebiče Miele, sklokeramickou desku a troubu s horkovzduchem, grilem, spodním a horním ohřevem. Myslela jsem, že si nezvyknu, hlavně na tu desku. Teď už bych neměnila. V troubě buchty ani maso není vůbec vysušené, recepty jsou uváděny na stupně a to mi dělalo u plynové trouby velký problém, neodhadla jsem to. Teď úplná paráda, reguluji po 10 stupních, rychlý předehřev, troubu vůbec nemusím otvírat, protože všechno vevnitř vidím, jak je nádherně osvětlená. No a na sklokeramice vařím podle stupňů 1 - 9, to jsem u plynu taky neměla, navíc výhoda při dováření třeba brambor, při varu vypnu a pak se dovaří už samo na horké desce. Velká úspora energií. Je fakt, že jsem vyhodila všechny staré hrnce a používám Zepter, dno se zahřeje nádherně rovnoměrně a drží teplotu. A parádně se deska i trouba udržují, už neznám to drhnutí jak u plynových spotřebičů. Takže teď jsem už všemi deseti pro elektriku!

  28. Pája S   05.03.2009 | 19:09 | reagovat | závadný
    {{{kazik napsal: ahoj, ja rad plyn, protoze rovnomerne zahriva dno nadoby. na elektrickych plotynkach se mi u nekterych panvi stavalo ze sedi na plotne jen casti dna a ta se pripalovala...teplota pod hrncem je okamzita, necekas na rozehrati plotynky...pomale duseni pri nizkych teplotach je perfektni, zvlast pokud pouzijes tezsi nadobu s tlustsim dnem...mam plynovy sporak s plynovou konvekcni troubou a jsem moc spokojeny.}}} zdravím,plynový sporák mám právě dosud a jsem s ním spokojená,lze jím lépe regulovat teplotu než s elektrickým sporákem.Právě na elektriku jsou důležitá ROVNÁ dna nádob.Jinak se člověk nedoplatí a vůbec,přesně jak píšete!V tom je plyn jasný.Ale doba je o úsporách energií a tak když budu rekonstruovat ,jsem myslela zakoupit spotřebič s co možná nejnižší spotřebou energie . Indukce je velice úsporná,neexistuje spálení o plotnu sporáku a je na ní rychlá příprava.Samozřemě,že je někdy potřeba pomalý var - vývary,guláše atd. Na indukci je také potřeba železné nádobí (ne antikoro )- magnetizmus -ale nevím,no.Sklokeramika mne nějak neoslovuje,ale je to asi subjektivní. Píšete o konvekční troubě.Nevím o co jde,ale pokud je to obyč plynová trouba,tak to ne.Pokud pečete př.buchty,je to velký rozdíl.V plynové troubě jsou vysušené a takové ...,no jiné.Není to ono.Tedy je to let,co jsem ji používala ,ještě stará Mora. :-D Teď mám el.troubu a dobrý.Pečení v elektricé horkovzdušné troubě je ale paráda,lze péci (cukroví ) několik plechů najednou.Děkuji moc za názor.Krásný den. :-) :-)
1 2 Další

Vložit recept

Máte doma dobrý recept?
Podělte se o něj s našimi uživateli.

Přihlášení

zapoměl jsem heslo
  Přihlásit přes mojeID  

Jak aktivovat svůj účet

Pokud již máte účet v předchozí verzi webu, přihlašte se pomocí svých původních přihlašovacích údajů. Při prvním přihlášení Vás web vyzve k nové registraci, pomocí které se aktivuje Váš účet. Po aktivaci účtu se již budete přihlašovat pomocí emailu a hesla.

Jak aktivovat svůj účet?
Dialog
X