Vyhledat recept
Pokročilé vyhledáváníRecepty
Ingredience
Obtížnost
Čas přípravy
celkem 23605 receptů
komentáře k receptům
Příspěvky mohou přidávat pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé.Pravidla diskuze
- 1. Nepište vulgární příspěvky
- 2. Nespamujte
- 3. Nelinkujte na jiné servery
- 4. Nenabízejte věci k prodeji
-
Vlasta Novák 02.04.2012 | 12:18 | reagovat | závadný
Můžete mi prosím trochu více vysvětlit, o co přesně jde? -
Simča S. 02.04.2012 | 12:40 | reagovat | závadný
No já si myslím,. že autorka dotazu má na mysli toto: U receptu Listový závin se špenátem a balkánským sýrem vložila ČernáLuna příspěvek, ve kterám je text: .........vždy ho tam dávám syrový. Takhle s "připraveným obvyklým způsobem" to bylo ...... . Když si člověk otevře recept, vidí to takto, to je v pořádku... ALE když je na úvodní stránce Recepty.cz a koukne se do části Nové komentáře k receptům, tak vidí právě ty klikyháky místo uvozovek (tedy vidí toto: .....vždy ho tam dávám syrový. Takhle s "připraveným obvyklým…). -
Vlasta Novák 02.04.2012 | 13:03 | reagovat | závadný
Jasně, už to vidím. Díky za vysvětlení - právě jsem zadal na opravu. -
zavojnatka107 31.03.2012 | 10:41 | reagovat | závadný
Dobrý den, mám tentýž problém, jako paní Zdeňka. Stejně jako jí mi vadí neustálá nutnost přihlašování. Nenapadá mě důvod, proč tomu tak je, ale bylo by skvělé, kdyby nastala změna. Děkuji Zavojnatka -
Vlasta Novák 02.04.2012 | 12:05 | reagovat | závadný
Dobrý den, důvod je jednoduchý - Vaše bezpečnost na internetu. Pokud zůstáváte přihlášená, může se kdokoliv celkem snadno dostat do Vašeho účtu. -
bronousek 29.02.2012 | 20:10 | reagovat | závadný
Dobrý den, ráda bych se zeptala, jestli je možné smazat komentáře pod recepty, které se vlastně receptu ani netýkají a mají spíš člověku znechutit vkládání receptů? Již u druhého vloženého receptu mám komentář, který nemá s receptem vlastně co dělat. Díky za odpověď, Bronousek -
Vlasta Novák 01.03.2012 | 13:17 | reagovat | závadný
Dobrý den, komentář jsem smazal. Pokud budete mít pocit, že daný komentář s receptem nesouvisí a je např. urážlivý (viz různé anonymní komentáře), stačí ho nahlásit jako závadný a mně se objeví ve schvalovacím formuláři. Nic si z podobných příspěvků nedělejte, někteří návštěvníci rádi obtěžují, schováni za anonymitu...
-
Martin Navrkal 16.03.2011 | 9:04 | reagovat | závadný
komentář se mi již nyní zobrazuje, tak snad už je to v pořádku. Ono je tam určité zpoždění, než se zobrazí na uvodní stránce mezi nejnovejšími. -
Simča S. 15.02.2011 | 19:52 | reagovat | závadný
Moc se omlouvým, chtěla jsem dát komentář k receptu http://www.recepty.cz/recept/smazeny-hermelin-4144#detail a dala jsem ho omylem k receptu http://www.recepty.cz/recept/smazeny-hermelin-trochu-jinak-8988. Moc prosím - šel by odstranit??? To mi mateřská pýcha zamlžila zrak
-
sofka 08.02.2011 | 14:56 | reagovat | závadný
recepty73 Díky za milé oslovení i obsáhlou odpověď , Zito hoď to za hlavu
, to nebylo myšleno nic ve zlém jen jsem
zrovna narazil na tento recept a nedalo mi to nereagovat , je to čistě můj názor, jistě že máš spoustu jiných
receptů které časem proberu a určitě i pochválím ( bez pochlebování )
Fakt , jsem tady tak krátce , nejsem kuchař a takhle si dovoluji .
Jsi tady jednička , tak se drž , moc Ti to přeji , jako i všem ostatním. S pozdravem ,sofka"
-
recepty73 07.02.2011 | 7:25 | reagovat | závadný
Milý ,,sofko,, ,kulinářského barbarství se dopouštíme občas každý z nás,a ani já nejsem vyjímkou.Nehodlám se s Vámi o tom přít pod receptem na Tvarůžky v hermelínu... a jen tak pro zajímavost:další týden totožný recept na Frekvenci 1 ,,vařili,, také ,čili za barbara nejsem sám
.
Zito,hoď to za hlavu
.Někteří nejsou líní se i přihlásit,pro jedno ,,zadostiučinění,,
(Maxx... .),ale i ,,pochlebovač,, se tu najde ... .Myslím,že ten kdo má rád dobré jídlo a rád si zamlsá,si svů recept najde,ikdyž třeba s 5-kou.Někdy i špatná reklama pomůže objevit poklad
,už jsem zkoušel zavržené recepty a opak byl pravdou... .
Nejsmutnější na tom je,že většinu ,,dokonalých,, labužníků tvoří Ti nedokonalí
.Měj se hezky
!
-
Jana Kadlecová 31.01.2011 | 12:47 | reagovat | závadný
Pšeničné krupice např. hrubá je vhodná do kaší, bramborových knedlíků nebo jako zavářka do polévek; jemná krupice má podobné využití jako hrubá; dětská krupička dehydrovaná je jemnější a je vhodná do dětských kaší, pokrmů a jako zavářka do dětských polévek Pšeničné mouky - hladká Speciál - ve 3 tržních druzích jako pšeničná mouka pekařská Speciál (pro výrobu chleba), pšeničná mouka 00 Extra (široké použití při výrobě běžného, jemného a cukrářského pečiva) a pšeničná mouka pečivárenská slabá (pro výrobu oplatek a sušenek) - hladká - chlebová pšeničná, pečivárenská silná, škrobárenská - jsou vhodné pro průmyslové využití - polohrubá konzumní Zlatý klas - vhodná do hladkých litých těst, k výrobě kynutých knedlíků, zásmažek, polévek - polohrubá výběrová - podobné využití, je ale světlejší a jemnější - hrubá mouka Zlatý klas - používá se k vaření - knedlíky, noky, těstoviny - těstárenská Semolina Žitné mouky - výražková - pro výrobu chleba - chlebová - pro stejné použití - tmavá - 3 druhy: jemná, celozrnná jemná, celozrnná hrubá Žitná mouka neobsahuje skoro žádný lepek a chléb jen obtížně kyne. Aby byl chléb vyrobený z žitné mouky snadno stravitelný, musíte upéct žitný celozrnný chléb pomocí chlebového kvasu. Těsto bude kynout pouze tehdy, když ke každým 4 dílům žitné mouky bez lepku přidáte jeden díl mouky typu 550. Celozrnná mouka je semletá z celého zrna, Celozrnná (hrubozrnná) mouka se vyrábí ze všech druhu obilovin, včetně pšenice. Označení "celozrnná" znamená, že mouka byla rozemleta z celých zrn a proto má větší obsah vláknin, což se projevuje tmavší barvou pšeničné celozrnné mouky. Je biologicky hodnotná, ale pro vyšší obsah vlákniny hůře stravitelná. Hodně rozšířený názor, že při použití celozrnné mouky bude chléb tmavší, však není pravdivý. Celozrnná mouka graham jemnost mletí odpovídá přechodu mezi hrubou moukou a krupicí, je vhodná k pečení grahamového chleba. Ostatní Pšeničná mouka špaldová je velice drahá, ale také naprosto bez chemických látek, protože pšenice roste na velmi neúrodné půdě, která nevstřebá žádná hnojiva. Má oříškovou chuť a je lehce stravitelná. Mouka vyrobená z prosa je vhodná zejména pro lidi trpící různými alergiemi. Pšeničná mouka z tvrdé pšenice je díky své konzistenci vhodná pro přípravu rohlíků a lze ji nahradit krupicovou pšeničnou moukou z tvrdé pšenice.
-
Zita Matejkova 28.01.2011 | 9:44 | reagovat | závadný
Ahoj Zuzko, nemyslíš toto http://www.recepty.cz/recept/svestkova-nutela-z-domaci-pekarny-10013
-
Zuzka 28.01.2011 | 13:36 | reagovat | závadný
Já ji dělala loni na podzim, ještě jsem se o ní bavila s Jirkou, je vynikající, měl ji i nafocenou, nemůžu ji prostě najít, děkuju, jsi hodná, ale tohle není ona. Jmenovala se čistě Švestková nutela (nevím jestli měla dve "L" nebo jedno). Je to něco mezi povidly a nutelou a je výborná. -
Zita Matejkova 29.01.2011 | 17:38 | reagovat | závadný
Jiří, admini vám v pondělí určitě podají vysvětlení
, jestli si to ten, koho byl recept nechtěl vymazat, a tudíž ho má v soukromých, psalo se o tom, když tady někdo chtěl mazat z důvodu odchodu. Pochybuji, že by to jen tak smazali
-
MartikK 15.03.2011 | 22:08 | reagovat | závadný
Měla jsem ji v oblíbených, ale nedostala jsem se k tomu, abych jí připravila. Vždycky si tam toho naházím a pak nezbývá čas
Bohužel si myslím, že mi takhle zmizelo víc vybraných receptů. Na tenhle receptík si určitě ráda počkám do doby, kdy začne chalupářská sezona
-
Tyfa Pepik 31.01.2011 | 13:16 | reagovat | závadný
Dobrý den.Recept Švestková nutela z domácí pekárnyVám můžu poslat -
Zita Matejkova 21.01.2011 | 11:34 | reagovat | závadný
Ano, já kdybych neklikla na svůj recept, tak ani nevím, že se mi někdo na něco ptá, protože neregistrované se nezobrazují, ale pak bohužel zjistím, že je pozdě někomu podat jakoukoli odpověď, zkrátka by se měly zobrazovat všechny příspěvky, jak je tomu všude. Když někde bude sprostý komentář, každý určitě rád na něj upozorní adminy
-
Zita Matejkova 21.01.2011 | 12:33 | reagovat | závadný
Tak , tak
třeba je přesvědčíme, že jsme tu my pro ně a ne oni pro nás
, s humorem jde všechno líp
-
Martin Navrkal 21.01.2011 | 14:00 | reagovat | závadný
Ano, toto doufám v budoucnu dotáhneme a vylepšíme. Je to jedna z věcí kterou bych rád přidal. Upozornování bude bud emailem nebo pomocí vzkazů a uživatel si bude moci nastavit na co na všechno chce být upozornován (krom komentářů např. na nové recepty od svého oblíbeného autora apod. ) -
danyi@mf.cz 20.01.2011 | 14:38 | reagovat | závadný
Dobrý den. Duplicitu jsem již smazal. Děkuju za upozornění.
-
pippiva 19.12.2010 | 10:48 | reagovat | závadný
Zumbistko,aby se komentare objevily na uvodni strane,musite byt prihlasena.Pokud je pisete jako anonymni uzivatel,tak se objevi pouze u receptu. Ohledne "zmrvenych" receptu se tady uz mluvilo.... S pomoci uzivatelu,kteri upozorni na neshody v receptech,je administratori dodatecne opravuji.Musime byt hoooooodne trpelivi....
-
Martin Navrkal 22.12.2010 | 12:52 | reagovat | závadný
Je to tak, komentáře od anonymních (neregistrovaných) uživatelů se zobrazí pouze u receptu. Mezi nejnovějšími na úvodní stránce ze nezobrazují. -
Sofiee 22.12.2010 | 13:07 | reagovat | závadný
Nevím proč, ale asi jsem nějak nepochopila tenhle "problém". Několikrát tu bylo jasně vysvětleno, proč se ty komentáře zobrazují jen u receptu a ne na úvodní stránce a myslím, že to má logiku. Ale pořád jsou tu lidé, kterým je to třeba opakovat několikrát týdně. Nechápu :o) -
Zumbistka 22.12.2010 | 15:39 | reagovat | závadný
ti lidé si totiž otevřou recept, okomentují, a čekají třeba na odpověď, kterou by mohl dát i uživatel, který si otevře nejnovější komentáře, pro mě to logiku nemá, ale pokud je to tak nastavené, beru na vědomí, mě zajímají recepty,a tak si nepročítám staré diskuze, kde se pořád něco vysvětluje, byla jsem několik let zvyklá na jiný způsob fungování, a nejsem jediná... -
Zdena z JM 21.01.2011 | 6:26 | reagovat | závadný
Přiznám se,že pro mě tohle nastavení logiku taky nemá.Pokud se příspěvek neobjeví mezi nejnovějšími komentáři,tak si jej možná taky nikdy nikdo nepřečte nebo třeba za 2 měsíce nebo za půl roku.Potom ztrácí smysl,aby neregistrovaní vůbec nějaké příspěvky nebo dotazy psali.Před pár dny jsem procházela svoje recepty a několik takových příspěvků od neregistrovaných jsem pod nimi objevila.Byly to většinou dotazy na mě jako na autorku,ale byly už docela dost staré,takže už ztrácelo smysl na ně vůbec odpovídat.V lednu je asi zbytečné odpovídat na dotaz týkající se receptu na vánoční cukroví. -
Sofiee 21.01.2011 | 11:30 | reagovat | závadný
Mně spíš napadla jiná věc. Je to samozřejmě snaha donutit neregistrované k registraci. Ale možná by nebylo od věci mít něco jako má jedna sociální síť. Tedy pokud by někdo okomentoval náš recept, nám by bylo zasláno upozornění na profil kupříkladu. Můžeme se zkusit zeptat, jestli by to nešlo. :)
,,Poschtak,, .Recept ohodnotil a přitom ho nevyzkoušel ani jeho kamarád
.Jen by mě zajímalo,copak mu asi na kolejích servírují...
.Měl jsem jí v oblíbených a není tam.Mám recept opsaný(na chalupě)doufám,tak jestli to počká...
a komentářů tam taky bylo dost